IT og brukerstøtte (BIT) | Verktøy og brukerstøtte - Student

IT-servicedesk

IT-servicedesk

Her finner brukerveiledninger og informasjon om IT-konto og passord, e-post, Office 365, utskrift, pålogging til eduroam/trådløst nett, programvare og lagring ved OsloMet.
  • Koronatiltak IT-servicedesk

    Stengte skranker
    IT-servicedesk på Kjeller er stengt grunnet koronasituasjonen. IT-servicedesk holder stengt i Pilestredet fra og med torsdag 18. mars.

    Kontakt oss på telefon 6723 5555 eller send en e-post til itservicedesk@oslomet.no.

    Ny åpningstid på telefon og e-post
    Fra 18. mars utvider vi åpningstiden på telefon og e-post med én time. Ny åpningstid: Hverdager 08:00-17:00 (16:00 på fredager).

Ny student?

Glemt eller endre passord?

Kontakt IT-servicedesk

Kontakt IT-servicedesk

Problemer med IT? Spør oss!

Telefon :
67 23 55 55
E-post :
Sted/Adresse :
Alle skranker på Campus er stengt inntil videre
Tidspunkt/Åpningstid :
Hverdager 08:00-17:00 (fredag til 16:00)