Videreutdanning - Pedagogisk veiledning for praksislærere og barnehagelærere, emne 1 - Student

Studieoversikt Offentlig

Videreutdanning - Pedagogisk veiledning for praksislærere og barnehagelærere, emne 1 Studieinformasjon

Studiested
Pilestredet, Oslo
Studiepoeng
Kull/termin
Høst 2024
Omfang
Deltid

Timeplan

Denne timeplanen viser timeplanen for første studieår - er du allerede student kan du logge inn for å se din personlige timeplan.

Timeplan Portlet

Emner og pensumlister

Pedagogisk veiledning for praksislærere og barnehagelærere, emne 1

Emnekode PVUB6000
Studiepoeng 15.0

Programplan

Obligatorisk oppmøte 12. september 2024

Det er obligatorisk oppmøte første studiedag. Du finner informasjon om tid og sted i timeplanen øverst på denne siden. Hvis du ikke møter mister du studieplassen din.

Finn frem på campus Pilestredet (mazemap.com)

Husk å takke ja til studieplass

Du må svare på tilbudet om studieplass innen fristen. Det gjør du i nettsøknaden i Søknadsweb. Hvis du har takket ja til studieplass, men likevel ikke skal ha plassen, send en e-post til opptak@oslomet.no så fort som mulig og gi beskjed.

Alt om studiestart

Sjekk ut OsloMets studiestartside. Her finner du informasjon om arrangementer, fadderordning, studentliv osv. I tillegg finner du en sjekkliste før studiestart og svar på ofte stilte spørsmål.

Tilgang til OsloMet sine systemer

Du får tilsendt e-post med informasjon om aktivering av brukerkonto i ukene før studiestart. Hvis du ikke har fått dette første studiedag må du ta kontakt med ditt fakultet.

Bruk informasjonen for å aktivere brukerkontoen din. Husk at det kan ta noe tid før du får tilgang til alle systemer. Når du logger inn på student.oslomet.no finner du snarveier til verktøyene du trenger i studiehverdagen din. Etter at du er semesterregistrert vil du dessuten se din personlige timeplan i Outlook-kalenderen og på "min side" på student.oslomet.no. Da dukker også emnene dine opp i Canvas.

Les mer om brukerkonto, tilganger og PIN-kode.

Syk første dag

Dersom du på grunn av sykdom eller andre tungtveiende årsaker ikke har anledning til å møte første studiedag, må du gi oss beskjed. Bruk kontaktskjema for å kontakte ditt fakultet (oslomet.no). Gi beskjed om:

• Fullt navn

• Studium

• Dato for når du kan møte

Klasser, grupper og samlingsdatoer

Samlingsdatoer for høst 2024 er

• Samling 1 – 12. og 13..september

• Samling 2 – 7. og 8.november

Samlingsdatoer for vår 2025 (med forbehold om endringer)

• Samling 3 – 30. og 31.januar

• Samling 4 - 20. og 21.mars

Tid og sted for undervisning det første semesteret finner du under Timeplan lenger oppe på siden.

Studentweb lenke

Studieinfokontakt