Innovasjonsteamet søker studentassistent til SEFiO

Innovasjonsteamet søker studentassistent til SEFiO

Er du student ved OsloMet og har lyst på en meningsfylt jobb der du kan være med på å bygge entreprenørskapskulturen blant studentene og samtidig få verdifull arbeidserfaring?

Innovasjonsteamet søker en student ved OsloMet som ønsker å bidra til å skape et større innovasjonsnettverk blant studenter i Oslo-regionen og representere OsloMet i Studentenes Entreprenørskapsfond i Oslo (SEFiO). Hvis du er engasjert i å utvikle innovasjonsmiljøet for studenter i Oslo og ønsker å skape muligheter for studenter som vil løse samfunnsproblemer og skape nye løsninger, er dette jobben for deg.

SEFiO skal gi studenter bedre muligheter til å finansiere sine innovasjonsprosjekter i tidlig fase, samt utvikle deres ferdigheter innen innovasjon og entreprenørskap. I denne stillingen vil du få muligheten til å være en del av et tverrfaglig og hyggelig arbeidsmiljø der man jobber mot felles mål.

Et større innovasjonsnettverk er det viktigste verktøyet i å utvikle flere entreprenører blant studenter og øke innovasjonsgraden i prosjektene deres. Her blir man blant annet inspirert av andre, og kan dele erfaringer og ressurser på tvers av utdanningsinstitusjoner og programmer. Innholdet i det SEFiO gjør skal støtte over 70.000 studenter i Oslo, og er en del av et større initiativ som på sikt skal skape resultater som kan påvirke samfunnet i form av nye, innovative løsninger og ikke minst arbeidsplasser.

Arbeidsoppgaver

• Bidra til videreutvikling av SEFiO som organisasjon
  • Delta på ukentlige driftsmøter og arrangementer
  • Markedsføre SEFiO til alle studenter ved OsloMet
  • Jobbe som personlig veileder til innovasjonsprosjekt
  • Regelmessig kommunikasjon med drift og andre involverte
  • Rapportering og møter med kontaktperson fra OsloMet

Det vi leter etter

Du må ha/være:

• Student ved OsloMet
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
  • Interesse for innovasjon og entreprenørskap

Det er en fordel at du er/har:

• Masterstudent
  • Student ved entreprenørskapslinje/program
  • Kunnskap/erfaring innen ledelse, administrasjon, team og kommunikasjon
  • Engasjert, motivert og pliktoppfyllende

Personlige egenskaper

Du er en entreprenør som liker å jobbe med innovasjon og utvikling av nye konsepter. Teamarbeid og diskusjon er noe du motiveres av, og effektiviteten står sentral i arbeidet ditt. Det er viktig for deg å drive med resultatdrevet arbeid for å skape mestringsfølelse for deg selv og andre involverte.

Vi kan tilby:

• Midlertidig deltidsstilling som studentassistent med varighet til juni 2025
  • Nyttig og meningsfylt arbeidserfaring i et hyggelig og givende arbeidsmiljø hvor du får påvirke innovasjonsmiljøet for studenter i Oslo
  • Lønn i lønnstrinn 26 (BA-studenter), 28 (for dem som allerede har BA-grad) eller 32 (MA-studenter)
  • Fleksibel arbeidstid
  • Referanser

Høres dette interessant ut?

Send inn søknad (maks 1 side) og CV til innovasjonsteamets kontaktperson: steinar.olberg@oslomet.no
Hvis du har spørsmål om stillingen så send mail til innovasjonsteamets kontaktperson.

Søknadsfrist: 10. juni 2024

Innovasjonsteamets kontaktperson