Bli med på Fakultetscup

To personer som spiller fotball i en gymsal.

Foto: Benjamin A. Ward/OsloMet

Bli med på Fakultetscup

Skjuler det seg en fotballspiller i deg? Finn frem joggeskoene dine og meld deg på Fakultetscupen 2024.

2. og 3. mai arrangerer Studentenes Fakultetsråd (Studentparlamentet.no) Fakultetscup i fotball. Her spiller studenter og ansatte sammen for å vinne en vandrepokal for sitt fakultet.

Slik foregår det

Hvert fakultet spiller én kort kamp mot de tre andre fakultetene. For hver seier tar fakultetet med seg ett poeng. De to fakultetene med flest poeng etter å ha spilt sine tre kamper møtes i en finalekamp for vandrepokalen.

Du melder deg på som enkeltperson, enten som deltaker eller tilskuer for ditt eget fakultet. Lagene blir delt inn av Studentenes Fakultetsråd i forkant av hver kamp. Arrangementet er åpent for både studenter og ansatte.

Kampene foregår klokken 17-20 i den store gymsalen i Pilestredet 50 begge dagene.

– Vi håper på å gjøre dette til en årlig og stolt tradisjon, sier leder for Studentenes Fakultetsråd Bjørn Olav Greve.

Meld deg på Fakultetscupen 2024 (Nettskjema.no)