EPN-V2

DATA1200 Webutvikling og inkluderende design Emneplan

Engelsk emnenavn
Inclusive Web Design
Omfang
5.0 stp.
Studieår
2023/2024
Emnehistorikk
Timeplan
  • Innledning

    Arbeidskrav skal vere levert/utført innan fastsette fristar. Gyldig fråvær dokumentert med for eksempel sjukemelding, gir ikkje fritak for å innfri arbeidskrav. Studentar som på grunn av sjukdom eller annan dokumentert gyldig årsak ikkje leverer/utfører arbeidskrav innan fristen, kan få forlenga frist. Ny frist for å innfri arbeidskrav blir avtalt i kvart enkelt tilfelle med den aktuelle læraren.

    Arbeidskrav skal vurderast til ”Godkjent” eller ”Ikkje godkjent”. Studentar som leverer/utfører arbeidskrav innan fristen, men som får vurderinga ”Ikkje godkjent”, har som hovudregel høve til ei ny innlevering/forsøk. Studenten må da sjølv avtale ny innlevering av det aktuelle arbeidskravet med faglæraren. Studentar som ikkje leverer/utfører arbeidskrav innan fristen og som ikkje har dokumentert gyldig årsak, har ikkje krav på nytt forsøk.

    Nærare informasjon om arbeidskrav finst i den enkelte emneplan og i fagplan for praksis.

    Krav om deltaking og fleirfaglege opplegg

    Grunnskulelærarutdanningane utdannar studentar til eit yrke som ikkje kan lærast eine og åleine gjennom å lese teori. Mykje av kunnskapen må utviklast saman med andre gjennom samtalar, diskusjonar, gruppearbeid, kvarandreundervisning m.m. I tillegg er det ei løpande skikkaheitsvurdering gjennom lærarstudiet. På grunn av dette er mykje av den timeplanlagte undervisninga på syklus 1, dei første 3 åra, obligatorisk. På syklus 2, 4. og 5. studieår, er det noke obligatorikk knytt til bestemte aktivitetar.

    Det er krav om deltaking på det tverrprofesjonelle undervisningsopplegget INTERACT (INTER1100, INTER1200 og INTER1300), som må vere godkjent for å få tildelt vitnemål. Dette kravet gjeld for kull i utdanninga med oppstart hausten 2020 eller seinare.

    Andre krav om deltaking er nedfelt i den enkelte fag- og emneplanen og i fagplan for praksis. Det er i tillegg krav om deltaking knytt til fleirfaglege opplegg, og desse må vere godkjende for å kunne gå opp til eksamen i emnet som studenten tar det gjeldande semesteret.

    Nærmare informasjon om fleirfaglege opplegg i 1. - 3. semester er lagt inn i emneplanane.

    I 4. semester er det to fleirfaglege opplegg med krav om obligatorisk deltaking:

    • Demokrati og menneskerettar

    Det er krav om at studenten må delta i dei fleirfaglege øktene og utføre arbeidsoppgåver som er inkludert i opplegget. Ved fråvær over 20 % må studenten gjere eit kompensatorisk, skriftleg arbeid. Krav om innhald og omfang til det kompensatoriske arbeidet avheng av dei fleirfaglege og didaktiske perspektiva studenten har mista på grunn av fråværet.

    • Førstehjelpskurs i teori og praksis

    Førstehjelpskurset vil foregå over tre dagar med både teoretiske og praktiske økter. Det er krav om at studenten må delta på alle øktene. Fråvær på dei teoretiske øktene må kompenserast med ein skriftleg tekst om temaet/temaa som vert tatt opp i undervisninga. Krav om antal ord i teksten vil vere styrt av kor mange økter studenten ikkje har deltatt på.

    I 6. semester er det også to fleirfaglege opplegg med krav om obligatorisk deltaking:

    • Internasjonale dagar

    Det er krav om at studenten må delta i dei fleirfaglege øktene og utføre arbeidsoppgåver som er inkludert i opplegget. Ved fråvær over 20 % må studenten gjere eit kompensatorisk, skriftleg arbeid. Krav om innhald og omfang til det kompensatoriske arbeidet avheng av dei fleirfaglege og didaktiske perspektiva studenten har mista på grunn av fråværet.

    • Berekraft, innovasjon og entreprenørskap

    Det er krav om at studenten må delta i dei fleirfaglege øktene og utføre arbeidsoppgåver som er inkludert i opplegget. Ved fråvær over 20 % må studenten gjere eit kompensatorisk arbeid, enten i form av deltaking i tilsvarande opplegg neste studieår eller i liknande opplegg i regi av Ungt Entreprenørskap.

    Desse blir konkretisert i årsplanen for studieåret som er klar ved byrjinga av studieåret.

  • Anbefalte forkunnskaper

    Ingen utover opptakskrav

  • Læringsutbytte

    Studenten møter ulike vurderingsformer i løpet av studiet. Dette har to føremål, både å kunne vurdere alle sider ved lærarkvalifiseringa, samt å gi studentane erfaring med ulike vurderingsmetodar som er relevante for det seinare arbeidet i skulen, læring og vurdering av elevar. Nærare informasjon finst i den enkelt fag- og emneplanen.

  • Arbeids- og undervisningsformer

    Godkjent av studieutvalet 16. november 2016.

    Redaksjonell endring lagt inn 29. mai og 5. juni 2018 og 7. mars og 25. juni 2019.

    Revisjon godkjent av utdanningsutvalet 25. januar 2021.

    Redaksjonell endring lagt inn 11. mai 2021.

    Gjeldande frå haustsemesteret 2021.

  • Arbeidskrav og obligatoriske aktiviteter

    Følgende arbeidskrav er obligatorisk og må være godkjent for å fremstille seg til eksamen

    • 2 gruppeinnleveringer

  • Vurdering og eksamen

    Hjemmeeksamen

    Et nettsted i henhold til krav gitt av emneansvarlig; arbeidsmengde tilpasset grupper av 3-5 studenter. Oppgaveteksten publiseres minimum 2 uker før innlevering.

    Nettstedet med HTML, CSS og tilhørende filer, blir gitt en felles vurdering med én karakter. Vurderingen inkluderer en leveransens samsvar med kriterier, viste tekniske ferdigheter, gruppens evne til å følge nasjonale og internasjonale standarder for universell tilrettelegging, organisering av innhold og brukervennlighet, og evne til å kommunisere tydelig.

    Karakteren kan påklages.

    Ved ny og utsatt eksamen kan en annen eksamensform også bli benyttet eller en ny oppgave med en ny frist gis. Hvis muntlig eksamen benyttes kan denne ikke påklages.

  • Hjelpemidler ved eksamen

    Alle hjelpemidler tillatt

  • Vurderingsuttrykk

    Gradert skala A-F

  • Sensorordning

    En eller flere interne sensorer. Eksterne sensorer brukes jevnlig.

  • Emneansvarlig

    Tengel Aas Sandtrø

  • Emneoverlapp

    Emnet er ekvivalent (overlapper 5 studiepoeng) med: DAFE1200