Sam Woodford er kåret til årets underviser 2024

Sam Woodford får prisen av leder av Studentparlamentet, Amalie Fadler Opdal.

Foto: Benjamin Ward/OsloMet

Sam Woodford er kåret til årets underviser 2024

I tillegg til å være universitetslektor ved Institutt for maskin, elektronikk og kjemi, har Sam Woodford nå fått tittelen «årets underviser» av OsloMets studenter.

Prisen deles ut hvert år og ble overrakt av leder av Studentparlamentet, Amalie Fadler Opdal, på et arrangement for OsloMets ansatte 29. august.

Begrunnelsen for prisen

Ifølge de mange nominasjonene han fikk fra studentene sine, er Sam god til å møte studentene på deres kunnskapsnivå, gjøre vanskelige temaer engasjerende og veilede studentene så de kan nå sitt fulle potensiale.

Han tar studentenes tilbakemeldinger på alvor og bruker dem til å forbedre undervisningen.

Sam har åpen dør til faste tider, noe som gjør ham tilgjengelig for studentene og skaper et forutsigbart og godt læringsmiljø.

Juryen

Vinneren ble kåret av en studentjury fra alle fire fakultetene ved OsloMet i tillegg til utdanning- og internasjonaliseringsansvarlig for Studentparlamentent.