Få med deg det som skjer på campus

To smilende studenter står i et rom blant andre studenter.

Foto: Benjamin A. Ward/OsloMet

Få med deg det som skjer på campus

Har du lyst til å engasjere deg i studentlivet og få med deg aktiviteter på campus? Eller trenger du ekstra støtte i studiehverdagen?

Slik får du oversikt over tilbudene på OsloMet:

Arrangmenter

student.oslomet.no/hva-skjer finner du en detaljert oversikt over alle arrangementer som foregår på OsloMet. Her står alt fra faglige seminarer til sosiale arrangementer som er åpne for alle OsloMet-studenter.

Hvis du ønsker å få innblikk i andre fagfelt eller vil bli kjent med medstudentene dine, er det lurt å følge med på Hva skjer-siden.

Sosiale medier

I sosiale medier får du aktuelle tips om det meste som angår studenttilværelsen, som for eksempel arrangementer, støttetilbud og studietips. Du får også råd fra andre OsloMet-studenter.

Følg oss på:

Informasjonsskjermer

Informasjonsskjermene finner du i alle byggene våre på campus. Her ser du arrangementer og nyttig informasjon som angår de fleste studentene ved OsloMet.

Studentforeninger

Hvis du ønsker å bruke studietiden til å få erfaring utover det faglige, anbefaler vi at du melder deg inn i en studentforening. Her kan du få opplevelser og venner for livet, og nesten uansett hva du interesserer deg for, så finnes det en forening for deg. Studentsamskipnaden SiO har nemlig over 450 studentforeninger, og mange av disse retter seg spesielt mot OsloMet-studenter.

Studentstøtte

Det er mange studenter med ulike behov på OsloMet, og studentstøtte-tilbudene våre skal sørge for at behovene blir ivaretatt. Enten du trenger tilrettelegging, psykolog, karriereveiledning eller annen oppfølging, så har vi tilbud for deg.

Les studenthistorier fra OsloMet