Programplaner og emneplaner - Student
SP9230 Interseksjonalitet: Sosiale kategoriers samspillsdynamikk Emneplan
- Engelsk emnenavn
- Intersectionality: Interaction of Social Categories
- Studieprogram
-
Ph.d.-program i samfunnsvitenskapPh.d.-program i sosialt arbeid og sosialpolitikkDoktorgradsmoduler innenfor sosialt arbeid og sosialpolitikk
- Omfang
- 5.0 stp.
- Studieår
- 2024/2025
- Programplan
- Emnehistorikk
-
Innledning
All aids are permitted, as long as the rules for source referencing are complied with.
Læringsutbytte
Eit skrifteleg refleksjonsnotat på 2000 ord +/- 10 %. Refleksjonsnotatet skal utformast på bakgrunn av eit fritt valt tema innanfor faglitteraturen til emnet. Refleksjonsnotatet skal leverast inn seinast tre veker etter at undervisning er avslutta.
Ny og utsatt eksamen
Det blir gitt inntil tre forsøk på refleksjonsnotatet. Ny innlevering av refleksjonsnotat må avtalast mellom emneansvarleg og student.
Arbeids- og undervisningsformer
Vurderingsuttrykk er bestått/ikkje bestått.
Arbeidskrav og obligatoriske aktiviteter
Refleksjonsnotatet blir vurdert av to interne sensorar (seminarleiaren og ein vitskapleg tilsett knytt til ph.d.-studiet).
Vurdering og eksamen
Målgruppe
Emnet er primært for studentar som er tatt opp i ph.d.-programmet i utdanningsvitskap for lærarutdanning, men vil vere ope for andre som ønskjer å fordjupe seg i utdanningsvitskap eller andre profesjonsfaglege område. Målgruppa er ph.d.-studentar som har eit fenomenologisk perspektiv i avhandlingsarbeidet sitt eller som er opptatt av å posisjonere sitt eige prosjekt i relasjon til fenomenologien.
Opptakskrav til enkeltemne for eksterne søkjarar
Søkjarar må normalt ha fullført femårig masterutdanning (tre år + to år) eller tilsvarande i utdanningsvitskap for lærarutdanning, annan pedagogisk utdanning, utdanningsvitskap, utviklingsstudium eller annan utdanning på tilsvarande nivå i fagområde relevant for lærarutdanning.
Om det blir for mange søkjarar vil studentar ved ph.d.-programmet i utdanningsvitskap for lærarutdanning bli prioritert. Deretter studentar ved andre ph.d.-program, så andre vitskapeleg tilsette ved Fakultet for lærarutdanning og internasjonale studium.
Søkjarar som ikkje er tatt opp til ph.d.-programmet i utdanningsvitskap for lærarutdanning må sende inn eit samandrag på om lag 1 A4-side med informasjon om eige ph.d.-prosjekt eller anna prosjekt/interesseområde med tema, metode, teoretisk innfallsvinkel, kvar dei eventuelt er i ph.d.-løpet og korleis dette emnet er relevant for eige prosjekt.
Hjelpemidler ved eksamen
Emnet tar opp fenomenologi som filosofi, som vitskapsteoretisk retning og som profesjonell praksis, slik som til dømes:
- klassiske, fenomenologisk arbeid
- nyare utvikling i fenomenologisk filosofi
- fenomenologisk forskingsmetode
- fenomenologisk pedagogikk / fenomenologisk praksis
- fenomenologi nytta innanfor profesjonsfagleg forsking
Vurderingsuttrykk
Bestått-Ikke bestått
Sensorordning
Emneansvarlig/e vurderer essay.
Opptakskrav
Målgruppen for emnet er kandidater tatt opp i doktorgradsprogrammet sosialt arbeid og sosialpolitikk, men vil være åpent for kandidater ved andre ph.d.-programmer som ønsker å fordype seg innen fagområdet.
Interne ph.d.-kandidater melder seg opp via Studentweb, og sender et sammendrag av sitt prosjekt, maks en side, til ph.d.-administrasjonen.
Eksterne ph.d.-kandidater søker via Søknadsweb, hvor de laster opp nødvendig attester som
- Bekreftelse på opptak i et ph.d.-program
- Prosjektbeskrivelse, (ca. en side), oppgi og hvordan emnet vil være relevant for eget prosjekt
Maksimalt antall deltakere er 15.
Emneansvarlig
Førsteamanuensis Ariana Guilherme Fernandes