EST-boklansering om digital mønsterkonstruksjon av klær

Hendelseskalender

EST-boklansering om digital mønsterkonstruksjon av klær

Bli med på lansering av boken "Enter. En lærebok i digital mønsterkonstruksjon av klær".

Dato/Tid

Biblioteket P48, 1. etasje

Enter er en lærebok i digital mønsterkonstruksjon ved fremstilling av klær, og retter seg mot elever og studenter i videregående skole og i høyere utdanning, samt aktører i mote- og tekstilbransjen.

Forfatterne presenterer digitale konstruksjoner og fasonger som enkelt kan videreutvikles til egne designede modeller.

Modellene som konstrueres i boken er skjørt, bluse, kjole, jakke og bukse.

Under lanseringen vil forfatterne, Tore Håvold, Kirsten Klæbo og Sissel Isachsen (red.), presentere boken og si litt om bakhistorien.

Boken er til inspirasjon og glede for alle som ønsker å tre inn i en verden der konstruksjon, passform og et kritiske blikk bidrar til å fremstille klær med nytenkt snitt og silhuetter, perfekt passform og god stoffkvalitet.

Dette blir klær med lang levetid!

Det vil bli servert kaffe og boller. Velkommen til boklansering!