Videreutdanning i Smidig prosjektledelse for bærekraftig håndtering av dekommisjonering - Student

Studieoversikt Offentlig

Videreutdanning i Smidig prosjektledelse for bærekraftig håndtering av dekommisjonering Studieinformasjon

Studiested
Studiepoeng
10
Kull/termin
Vår 2024
Omfang
Deltid, samlingsbasert

Timeplan

Denne timeplanen viser timeplanen for første studieår - er du allerede student kan du logge inn for å se din personlige timeplan.

Timeplan Portlet

Timeplanen for høsten 2024 blir publisert 1. juni.

Emner og pensumlister

Smidig prosjektledelse for bærekraftig håndtering av dekommisjonering

Emnekode VPRDEK6000
Studiepoeng 10.0

Programplan

Studiestart vår 2024 - Smidig prosjektledelse for bærekraftig håndtering av dekommisjonering

Velkommen til oss som student på vidareutdanning i Smidig prosjektledelse for bærekraftig håndtering av dekommisjonering. Nedanfor kjem praktisk informasjon om det å vere student ved OsloMet – storbyuniversitetet.

Kvar held vi til?

Studiet vil ha fysisk undervisning og supplerast med digitale samlingar.

Informasjon om studiet finn du i emneplanen lengre opp på sida

Timeplan vår 2024

OBS! Dette er planlagde datoar og det blir tatt atterhald om endringar.
I tillegg til digitalt innhald og gjennomføring vil det vera tre heildags samlingar:

06. februar (Fysisk samling)
19. mars (Digital samling)
14. mai (Fysisk samling)

Undervisning føregår innanfor ordinær arbeidstid (9-16).

Betalingsinfo og semesterregistrering

Betalingsinformasjon for semesteravgifta finn du i StudentWeb.
Sjekk om kontaktinfo er korrekt (adresse, tlf., e-post).

Studentweb vil etter kvart også innehalde info om slikt som oppmelding til eksamen, kandidatnummer og eksamensresultat.

Faktura finn du under Betaling i venstre felt. Studentweb vil etter kvart også innehalde info om slikt som oppmelding til eksamen, kandidatnummer og eksamensresultat. Om det er arbeidsgivaren din som skal betale studieavgift, må du ta kontakt med sam-evo@oslomet.no og oppgi det arbeidsgivaren ønsker skal stå på giroen: Namn/føretak, postadresse og eit føretaksnummer/referansenummer.

Merk at giro må hentast ut av Studentweb sjølv om det er arbeidsgivaren din som skal betale studieavgift.

Frist for betaling og semesterregistrering:
1. september (haustsemesteret) og 1. februar (vårsemesteret).

Aktiver IT-konto

Du får tilsendt informasjon om aktivering av IT-konto i veka før studiestart.

Ta kontakt med fakultetet ditt viss du ikkje får dette første studiedag.

Bruk informasjonen for å aktivera IT-kontoen din. Når du loggar inn på student.oslomet.no finn du snarvegar til verktøya du treng i studiekvardagen din. Etter at du er semesterregistrert, vil emnet du tek vera synleg i Canvas.

Les meir om IT-konto, tilgangar og PIN-kode.

Canvas

OsloMet brukar Canvas som læringsplattform.  Canvas er ei nettbasert teneste for læring, undervising og samarbeid. For å få tilgjenge til emna dine i Canvas må du ha semesterregistrert deg. Bruk OsloMet-brukarnamnet ditt (t.d. s123456) og passord for å logge inn. Er du allereie logga inn, vert du sendt direkte til Canvas.   

Ny student eller nyleg byrja å studere ved OsloMet igjen? Aktiver brukarkontoen din først.

Hugs at av tekniske årsaker kan det gå inntil eit døgn før du kan logge deg inn i Canvas etter å ha aktivert brukarkontoen din. Canvas vil gi deg større fleksibilitet i studiekvardagen ved å ta i bruk Canvas-app.

Canvas er kopla til Minside med tilgang til timeplan og e-post. For informasjon om korleis læringsplattforma fungerer, bruk Canvas-appen.

Studiekort

Studiekortet er eit kort med bilete og signatur som blir utskrive av OsloMet. Kortet kan brukast både som studiekort, bibliotekskort og tilgjengekort. PIN-koden din må brukast saman med tilgjengekortet på ettermiddagen. Studiekortet saman med semesterkvitteringa er gyldig studentlegitimasjon.
Tilgjengekortet blir utferda av Kortsenteret i Pilestredet 42 (neste trikkestopp).

Husk å ta med legitimasjon når du skal få utferda studiekort.

Gamle kort frå tidlegare studium ved OsloMet kan aktiverast igjen ved å sende e-post til: kortsenteret@oslomet.no

Anna

Infosenteret i Pilestredet 35 finn du i 1. et. ved hovudinngang, dei svarar på alt av praktiske spørsmål og hjelper deg med info om faktura, semesterregistrering etc. Også kantine er i 1. et.
Bibliotek finn du i 3. et. Her finn du også pc du kan nytte.

Trådlaust nettverk kan nyttast.

Dersom det er spesielle behov for tilrettelegging av eksamen, er søknadsfrist for dette 1. februar for våren og 1. september for hausten. Merk at søknad også krev utsegn frå legen. Meir info på nettet under eksamen.
Ved spørsmål bruk e-post sam-evo@oslomet.no

Venleg helsing
Team EVO

 

Studieinfokontakt

Kontakt oss

Team for etterutdanning, videreutdanning og oppdragsstudier (EVU)

E-post :