EPN-V2

PHUV9330 Fenomenologi Emneplan

Engelsk emnenavn
Phenomenology
Omfang
5.0 stp.
Studieår
2024/2025
Emnehistorikk
Timeplan
  • Innledning

    Supervision sessions with an internal and/or external supervisor. The students can complete individually or in a group of up to five students.

    Projects are selected/distributed at the start of the semester.;

  • Forkunnskapskrav

    The following work requirements are mandatory and must be approved in order to prepare for the exam:

    • A compulsory Orientation Meeting at the start of the semester.
    • A project outline that describes how the group will organise their work on the project.
    • A standard learning agreement must be entered into between the project provider / supervisor and the student(s), and this must be approved by the course coordinator;before the project can start.
    • Three meeting minutes from supervisory meetings during the project period
    • An oral mid-term presentation, individual or in groups (max 5 students), 10 minutes + 5 minutes Q&A.

    The deadlines for submitting the project outline and minutes of the meetings will be presented in the teaching plan, which is made available at the beginning of the semester.

  • Læringsutbytte

    Written project report (100% of the final grade).

    A written project report delivered at the of the semester, individual or in groups (max 5 students), 3000 words +/-10 %.

    For group projects, all members of the group receive the same grade. Under exceptional circumstances, individual grades can be assigned at the discretion of the project supervisor(s) and Head of Studies.

    The exam result can be appealed.

    You will receive two grades that will aggregated into one final grade for this course. Both the project report and the oral presentation must be passed in order to receive a grade E or higher.

    For group projects, all members of the group receive the same grade. Under exceptional circumstances, individual grades can be assigned at the discretion of the project supervisor(s) and Head of Studies.

  • Innhold

    Emnet tar opp fenomenologi som filosofi, som vitskapsteoretisk retning og som profesjonell praksis, slik som til dømes:

    • klassiske, fenomenologisk arbeid
    • nyare utvikling i fenomenologisk filosofi
    • fenomenologisk forskingsmetode
    • fenomenologisk pedagogikk / fenomenologisk praksis
    • fenomenologi nytta innanfor profesjonsfagleg forsking
  • Arbeids- og undervisningsformer

    All aids are permitted, as long as the rules for source referencing are complied with.

  • Arbeidskrav og obligatoriske aktiviteter

    Grade scale A-F.;

  • Vurdering og eksamen

    Two internal examiners. External examiners are used regularly.

  • Vurderingsuttrykk

    The course builds on computer science courses from the first year of the programme.

  • Sensorordning

    Refleksjonsnotatet blir vurdert av to interne sensorar (seminarleiaren og ein vitskapleg tilsett knytt til ph.d.-studiet).

  • M�lgruppe og opptakskrav (enkeltemner)

    Målgruppe

    Emnet er primært for studentar som er tatt opp i ph.d.-programmet i utdanningsvitskap for lærarutdanning, men vil vere ope for andre som ønskjer å fordjupe seg i utdanningsvitskap eller andre profesjonsfaglege område. Målgruppa er ph.d.-studentar som har eit fenomenologisk perspektiv i avhandlingsarbeidet sitt eller som er opptatt av å posisjonere sitt eige prosjekt i relasjon til fenomenologien.

    Opptakskrav

    Krav til opptak er fullført femårig masterutdanning (integrert, eller treårig + toårig på totalt 300 studiepoeng) innan lærarutdanning, anna pedagogisk utdanning, utdanningsvitskap, utviklingsstudium, samfunnsvitskap eller andre relevante fagområde knytt til ph.d.- programmet. Mastergrada skal innehalda eit større sjølvstendig arbeid tilsvarande masteroppgåve (minimum 30 studiepoeng). Utanlandsk avslutta mastergrad som svarer minst til fire år i det norske utdanningssystemet kan vurderast for opptak (sjekk immatrikuleringsgrunnlag på nettside for Direktorat for høgare utdanning og kompetanse). https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet/lister-og-databaser/generell-studiekompetanse-gsu

    Om det blir for mange søkjarar vil studentar ved ph.d.-programmet i utdanningsvitskap for lærarutdanning bli prioritert. Deretter studentar ved andre ph.d.-program, så andre vitskapeleg tilsette ved Fakultet for lærarutdanning og internasjonale studium.

    Søkjarar som ikkje er tatt opp til ph.d.-programmet i utdanningsvitskap for lærarutdanning må sende inn eit samandrag på om lag 1 A4-side med informasjon om eige ph.d.-prosjekt eller anna prosjekt/interesseområde med tema, metode, teoretisk innfallsvinkel, kvar dei eventuelt er i ph.d.-løpet og korleis dette emnet er relevant for eige prosjekt.