EPN-V2

PHUV9310 Research on Vocational Pedagogy/Education Course description

Course name in Norwegian
Yrkespedagogisk forskning
Weight
5.0 ECTS
Year of study
2022/2023
Course history
Curriculum
SPRING 2023
Schedule
  • Introduction

    Refleksjonsnotatet blir vurdert av to interne sensorar (seminarleiaren og ein vitskapleg tilsett knytt til ph.d.-studiet).

  • Learning outcomes

    Målgruppe

    Emnet er primært for studentar som er tatt opp i ph.d.-programmet i utdanningsvitskap for lærarutdanning, men vil vere ope for andre som ønskjer å fordjupe seg i utdanningsvitskap eller andre profesjonsfaglege område. Målgruppa er ph.d.-studentar som har eit fenomenologisk perspektiv i avhandlingsarbeidet sitt eller som er opptatt av å posisjonere sitt eige prosjekt i relasjon til fenomenologien.

    Opptakskrav til enkeltemne for eksterne søkjarar

    Søkjarar må normalt ha fullført femårig masterutdanning (tre år + to år) eller tilsvarande i utdanningsvitskap for lærarutdanning, annan pedagogisk utdanning, utdanningsvitskap, utviklingsstudium eller annan utdanning på tilsvarande nivå i fagområde relevant for lærarutdanning.

    Om det blir for mange søkjarar vil studentar ved ph.d.-programmet i utdanningsvitskap for lærarutdanning bli prioritert. Deretter studentar ved andre ph.d.-program, så andre vitskapeleg tilsette ved Fakultet for lærarutdanning og internasjonale studium.

    Søkjarar som ikkje er tatt opp til ph.d.-programmet i utdanningsvitskap for lærarutdanning må sende inn eit samandrag på om lag 1 A4-side med informasjon om eige ph.d.-prosjekt eller anna prosjekt/interesseområde med tema, metode, teoretisk innfallsvinkel, kvar dei eventuelt er i ph.d.-løpet og korleis dette emnet er relevant for eige prosjekt.

  • Teaching and learning methods

    Emnet tar opp fenomenologi som filosofi, som vitskapsteoretisk retning og som profesjonell praksis, slik som til dømes:

    • klassiske, fenomenologisk arbeid
    • nyare utvikling i fenomenologisk filosofi
    • fenomenologisk forskingsmetode
    • fenomenologisk pedagogikk / fenomenologisk praksis
    • fenomenologi nytta innanfor profesjonsfagleg forsking
  • Course requirements

    Studentene forventes å lese gjennom pensumlitteraturen før emnet for å kunne delta aktivt i diskusjoner.

  • Assessment

    All aids are permitted, as long as the student complies with the rules for source referencing.

  • Permitted exam materials and equipment

    Grade scale A-F

  • Grading scale

    Opptak til studiet

  • Examiners

    Etter fullført emne har studenten følgende læringsutbytte definert i kunnskap, ferdigheter og generell kompetanse:

    Kunnskap

    Studenten:

    • har kunnskap om de sentrale begrepene i legemiddelregning
    • har kunnskap om legemiddelregningens plass som en del av legemiddelhåndtering og hvordan denne reguleres av lover og forskrifter

    Ferdigheter

    • kan bruke internasjonale standarder og enhetssystemer innenfor legemiddelregning
    • kan regne ut dose, styrke og mengde
    • kan regne ut injeksjons- og infusjonshastighet (dr/min og ml/t)
    • kan regne ut dose, der dosen er fordelt over en gitt tidsperiode
    • kan regne ut dose, der dosen er ordinert per ml eller per dr innenfor en tidsenhet (0,125 mg/ml eller 0, 15 ml/kg/min)
    • kan regne dose i forhold til kroppsvekt eller kroppsoverflate (m2)
    • kan utregning av fortynninger (flytende legemidler)
    • kan utføre egenkontroll og kontroll av andres utregning
  • Target group and admission

    Emnets arbeids- og undervisningsformer innebærer studentaktive arbeids- og undervisningsformer i tillegg til forelesninger.