Programplaner og emneplaner - Student
NORC6120 Subject 2 Course description
- Course name in Norwegian
- Videreutvikling av lese- og skriveferdigheiter, litteratur og litterær danning
- Weight
- 15.0 ECTS
- Year of study
- 2025/2026
- Course history
-
- Curriculum
-
SPRING 2026
- Schedule
- Programme description
-
Introduction
Emne 2 byggjer på emne 1.
-
Learning outcomes
Etter fullført emne har studenten følgjande læringsutbytte definert som kunnskap, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskap
Studenten
- har brei kunnskap om metodar i den andre lese- og skriveopplæringa
- har kunnskap om kva som kjenneteiknar munnlege tekstar, med vekt på dialog og forteljing
- har kunnskap om eit utval skjønnlitterære tekstar i ulike sjangrar og medium, med vekt på litteratur for barn og unge
- har kunnskap om korleis lesing og didaktisk arbeid med litteratur kan fremje livsmeistring, demokrati og berekraftig utvikling
- har kunnskap om kva som kjenneteiknar skriftlege og multimodale tekstar, på nynorsk og bokmål, i ulike sjangrar og medium
- har kunnskap om språkleg mangfald i Noreg og Norden.
- har kunnskap om språkleg identitet og litteratur for barn og unge som tematiserer språkleg og kulturell identitet
- har kunnskap om kartleggingsprøver, nasjonale prøver og ulike norskfaglege læremiddel for 5.-7. trinn
- har kunnskap om lese-, skrive- og språkvanskar
Ferdigheiter
Studenten
- kan bruke kunnskap om språk og språkutvikling i språkstimulerande arbeid og gjere greie for fagdidaktiske val som skal fremje munnleg og skriftleg språkutvikling for elevar på mellomtrinnet
- kan bruke kunnskap om forteljinga som munnleg og skriftleg tekst i arbeid med å leggje til rette for utvikling av skriftleg og munnleg kompetanse hos elevar
- kan bruke kunnskap om kva som kjenneteiknar ulike tekstar og sjangrar i arbeid med munnlege, skriftlege og multimodale tekstar i ulike medium
- kan bruke ulike metodar i den vidare lese- og skriveopplæringa og tilpasse opplæringa for elevar med ulik bakgrunn og varierande ferdigheiter i norsk
- kan kartlegge og vurdere lese- og skriveferdigheiter og gi læringsfremjande respons til elevar
- kan vurdere ulike norskfaglege læremiddel, digitale og andre, for elevar på barnetrinnet
- kan bruke estetiske arbeidsmåtar og ta i bruk ulike digitale verktøy
- meistrar skriftleg nynorsk og bokmål og kan undervise elevar i begge målformer
Generell kompetanse
Studenten
- kan legge til rette for at elevane utviklar og vidareutviklar grunnleggande språkferdigheiter og blir tekstkyndige språkbrukarar som kan delta aktivt i klasserommet og på andre sosiale arenaer
- kan planlegge og gjennomføre norskundervisning i sentrale litterære emne, skriving, lesing og munnlege ferdigheiter og gjere greie for elevtilpassa fagdidaktiske val
- kan vurdere eigen praksis med gjeldande læreplanar, fagkunnskap og fagdidaktisk innsikt som grunnlag
-
Content
After completing the course, the student should have the following learning outcomes defined in terms of knowledge, skills and general competence:
Knowledge
The student
- can explain the composition and production of mixtures, ointments, creams, gels, capsules, granulates and tablets in accordance with basic principles, and their stability and durability
- can explain the physical properties of colloids and disperse systems
- can explain physical and/or chemical factors that can influence solubility, rates of dissolubility and sedimentation
- can explain requirements related to quality, quality assurance and control of pharmaceuticals and relevant medical equipment
- can describe which physical-chemical properties of active ingredients and additives in a formulation are important in the preclinical work of the pharmaceutics process
- can explain the key concepts in drug calculations
Skills
The student
- masters relevant techniques for the production of non-sterile pharmaceuticals
- can use relevant pharmaceutical reference works and apply academic knowledge to suggest solutions to theoretical and practical challenges related to the production of non-sterile pharmaceuticals
- can independently create production regulations, plan, control, implement and document the production of selected pharmaceutical specimens in accordance with the relevant guidelines
- can independently perform drug calculations correctly and assess and review his/her own and other’s calculations, as part of responsible professional medicines management
- can apply quality assurance systems and assess and handle unwanted incidents during production and the measures that must be implemented to reduce the risk of repeat incidents
General competence
The student
- has insight into and an understanding of the role and responsibility of pharmacists in connection with the production of pharmaceuticals
- can discuss challenges related to pharmaceutical formulation and production without being subject to sterility requirements
- can assess possibilities for individual adaptation of pharmaceutical formulation to create the best possible health at the individual level
- has insight into and an understanding of how quality systems in pharmaceutics and quality and preparatory work contribute to increasing patient safety
-
Teaching and learning methods
Studentane arbeider med didaktiske oppgåver til fagstoffet mellom samlingane. Individuelt arbeid i form av sjølvstudium og skriving av oppgåver vekslar med medstudentrespons i gruppe og undervisning på samlingane. Oppgåvene knyter saman teoretisk fagstoff og didaktisk refleksjon. I tillegg til undervisning blir samlingane brukte til deling av erfaringar studentane gjer i eiga undervisning.
I emne 2 er det lagt vekt på å lære å bruke nettbasert plattform som verktøy for mappevurdering, med både lærar og medstudentar som responsgjevarar. I tillegg til å vidareutvikle kompetanse i å bruke dei digitale verktøya som blei brukte i emne 1, vil studentane prøve ut fleire former for digitale verktøy til bruk i undervisning.
-
Course requirements
Følgjande arbeidskrav må vere godkjente før studentane kan gå opp til eksamen i emne 2:
Individuelle arbeidskrav
Digital innlevering av to fagtekstar knytte til fagemna i norsk etter nærare retningslinjer i undervisningsplanen. Studentane vil få respons frå lærar og/eller medstudent(ar) på tekstane. I tilbakemeldinga til medstudentar skal studentane prøve ut ulike digitale verktøy. Tekstane blir vurderte i samband med avsluttande vurdering:
- Mappetekst 1: Fagartikkel om sakprosa og arbeid med lesing av sakprosa i klasserommet. Omfang: 1800 ord (+/-10%). Målform: nynorsk.
- Mappetekst 2: Fagartikkel om skjønnlitteratur for barn og litteraturdidaktikk. Omfang: mellom 1800 ord (+/- 10 %) Målform: bokmål.
Andre arbeidskrav, i gruppe og individuelt
- Leggje fram eit valfritt emne frå oppdragskurset for kollegaer på skolen der studenten arbeider. Arbeidskravet inneber bruk av digitalt persenasjonsverktøy. Sjå nærare retningslinjer i undervisningsplanane. Innlevering: skriftleg rapport med refleksjon over dette framlegget. Omfang : 800 ord (+/-10%). Målform: nynorsk.
- Munnleg framlegg om skjønnlitteratur for barn, gruppevis i plenum på ei av samlingane. Arbeidskravet føreset deltaking på den aktuelle samlinga.
- Deltaking i digital medstudentrespons - der den enkelte student sit ved eigen PC og kommuniserer med ein eller fleire studentar.
Studentar som på grunn av sjukdom ikkje har høve til å delta i gruppeframlegg på ei av samlingane, gjennomfører arbeidskravet individuelt på ei anna samling.
For meir informasjon om innhaldet i arbeidskrava, sjå informasjon på universitetets læringsplattform ved studiestart.
-
Assessment
Avsluttande vurdering vert gjennomført i vårsemesteret. Eksamen er ei digital vurderingsmappe med to fagtekstar (sjå «Individuelle arbeidskrav», over). Målform: nynorsk og bokmål. I tillegg skriv studentane ein refleksjonstekst, der dei mellom anna grunngir tekstutvalet. Refleksjonsteksten (omfang: om lag 1000 ord) inngår i vurderingsmappa saman med dei to valde fagtekstane.
Alle tekstane i vurderingsmappa må vere vurderte til godkjent. Studentar som utan gyldig grunn ikkje har lagt inn tekstar innan fristane, får ikkje levere vurderingsmappe.
Ny/utsett eksamen
Ny og utsett eksamen blir arrangert på same måte som ordinær eksamen. Ved første ny og utsett eksamen kan det leverast ein omarbeidd versjon av vurderingsmappa. Også refleksjonsnotatet må skrivast om for å gjera greie for endringane i vurderingsmappa. Ved seinare forsøk må studenten levere ny vurderingsmappe og nytt refleksjonsnotat.
Studentens rettar og plikter ved ny/utsett eksamen går fram av Forskrift om studier og eksamen ved OsloMet. Studentar er sjølve ansvarlege for å melde seg opp til eventuell ny/utsett eksamen.
-
Grading scale
Det blir nytta gradert karakterskala frå A til E for bestått og F for ikkje bestått.
-
Examiners
This course covers the formulation and production of non-sterile pharmaceuticals, and drug calculations. Important topics include pharmaceutical development, the study of types of pharmaceuticals and their composition, and production with pertaining quality control systems at different levels of production. The course provides a detailed introduction to practical production of non-sterile pharmaceuticals on a small scale, in which quality assurance in the production of pharmaceuticals is central.
-
Target group and admission
The student must have been admitted to the study programme.