EPN-V2

MJ4700 Language and discourse in the media Course description

Course name in Norwegian
Språk og diskurs i mediene
Study programme
Master's Programme in Media Development
Master's Programme in Media Development, part-time
Master Programme in Journalism
Master Programme in Journalism
Elective modules, Master Programme in Journalism
Weight
10.0 ECTS
Year of study
2022/2023
Curriculum
FALL 2022
Schedule
Course history

Introduction

Etter fullført emne har studenten følgjande læringsutbytte definert som kunnskap, ferdigheiter og generell kompetanse:

Kunnskap

Studenten

  • har kunnskap om språkleg identitet og fleirspråkleg praksis
  • har kunnskap om samisk kultur
  • har kunnskap om kva som kjenneteiknar munnlege, skriftlege og multimodale tekstar, på nynorsk og bokmål, i ulike sjangrar og medium
  • har omfattande kunnskap om munnleg kommunikasjon, lesing og skriving og vidareutvikling av grunnleggande språkferdigheiter
  • har kunnskap om relevante teoriar for; munnleg; opplæring

Ferdigheter

Studenten

  • kan planlegge, gjennomføre og evaluere elev- og klassesamtalar
  • kan bidra til å utvikle fantasi og estetisk læringsprosessar hos elevane
  • kan vurdere og bruke ulike metodar og ny teknologi i den vidare lese- og skriveopplæringa og tilpasse opplæringa for elevar med ulik bakgrunn og varierande ferdigheiter i norsk
  • kan legge til rette for at elevar på mellomtrinnet og ungdomstrinnet får lese og skrive saktekstar for ulike formål og i ulike sjangrar og medium
  • kan vurdere ulike norskfaglege læremiddel, digitale og andre
  • kan legge til rette for variert arbeid med språk og litteratur i tradisjonelle og nye medium
  • kan planlegge, gjennomføre og vurdere arbeid med sakprosa frå ulike perspektiv og for ulike formål
  • kan legge til rette for at elevane får lese, skrive og diskutere saktekstar i ulike sjangrar og medium og tilpasse den vidare opplæringa i språklege ferdigheiter til elevar på ungdomstrinnet

Generell kompetanse

Studenten

  • kan formidle fagstoff om språk, litteratur, tekstar og medium i relevante uttrykksformer
  • kan planlegge, gjennomføre og vurdere fagleg og tverrfagleg utviklingsarbeid på trinn 5-10 i samarbeid med andre
  • kan vurdere eigen praksis med gjeldande læreplanar, fagkunnskap og fagdidaktisk innsikt som grunnlag.

Required preliminary courses

Sjå fagplanen.

Learning outcomes

Supervised individual written exam, combination of multiple choice and free text assignments, 3 hours

Teaching and learning methods

Munnleg gruppeeksamen, samtale om litterære;tema. I tillegg ;ein individuell eksaminasjon/utdjuping. Det blir gitt individuell karakter.

30 minutt førebuingstid etter utlevert oppgåve.

Gruppesamtale: 20 minutt. Individuell utdjuping: 3-5 minutt per student.

Ved ny/utsatt eksamen:;Individuell munnleg eksamen. Omfang: Ca. 20 minutt. Inga førebuingstid.

Course requirements

Aktuell skjønnlitterær tekst og gjeldande læreplan.

Assessment

Det blir nytta ein karakterskala frå A til E for bestått og F for ikkje bestått.

Permitted exam materials and equipment

Intern og ekstern sensor.

Grading scale

Norskfaget i grunnskolelærarutdanninga gir didaktiske perspektiv på morsmålet i ulike tekstar med mangfaldige kontekstar. Emne 3 utdjupar samanhengane mellom språk og litterære sjangrar i ulike medium.

  • Retorikk
  • Arbeid med fagtekstar og samansette tekstar
  • Digitale tekstar
  • Teori om munnlege ferdigheiter

Examiners

Det benyttes intern og ekstern sensor til sensurering av besvarelsene. Et uttrekk på minst 25 % av besvarelsene sensureres av to sensorer. Karakterene på disse samsensurerte besvarelsene skal danne grunnlag for å fastsette nivå på resten av besvarelsene.

Admission requirements

En bachelorgrad eller tilsvarende.

Søker må ha karaktersnitt C eller bedre i det faglige grunnlaget for opptak, jamfør;forskrift om opptak til studier ved OsloMet;.

Course contact person

Emneansvarlig: Jørgen Alnæs