Programplaner og emneplaner - Student
MGEN5100 Engelsk og engelskdidaktikk 3 Emneplan
- Engelsk emnenavn
- English and English Subject Pedagogy 3
- Studieprogram
-
Grunnskolelærerutdanning for trinn 1-7Grunnskolelærerutdanning for trinn 5-10
- Omfang
- 15.0 stp.
- Studieår
- 2023/2024
- Pensum
-
HØST 2023
- Timeplan
- Programplan
- Emnehistorikk
-
Innledning
All aids are permitted, as long as the rules for source referencing are complied with.
Forkunnskapskrav
Grade scale A-F.
Læringsutbytte
Two examiners will assess all examination papers. At least 20% of the examination papers will be assessed by an external examiner. The external examiner’s assessment should benefit all students.
Innhold
Engelsk og engelskdidaktikk 3: Læreren som forsker legger til rette for at studentene får utvikle avansert kunnskap om og ferdigheter i å akademisk skriving på engelsk. Studentene får anledning til å utvikle en kritisk tilnærming til ulike sider ved læreplanverket for grunnskolen med vekt på engelskfaget. Gjennom deltakelse i studentledete seminarer analyserer og presenterer deltakerne faglitteratur og leder diskusjoner omkring selvvalgte forskningsartikler. Sentralt i Engelsk og engelskdidaktikk 3 er arbeidet med prosjektskissen og gjennomgang av forskningslitteraturen som et steg mot selvstendig arbeid med masteroppgaven.
Arbeids- og undervisningsformer
Completed the course MAELD4100 Physiotherapy for Home-dwelling Older Adults.
Arbeidskrav og obligatoriske aktiviteter
The course overlaps by 10 ECTS credits with FYSEL6010 Geriatric physiotherapy - knowledge-based 1 (20 ECTS credits) in the topics measures and treatment.
Vurdering og eksamen
Individuell muntlig eksamen på 30 minutter. Tema gis to uker før eksamen. Eksamensspråket er engelsk.
Ny/utsatt eksamen
Ny/utsatt eksamen arrangeres som ved ordinær eksamen.
Hjelpemidler ved eksamen
Alle hjelpemidler er tillatt i forberedelsestiden.
Vurderingsuttrykk
Det benyttes karakteren Bestått/Ikke bestått.
Sensorordning
Eksamen vurderes av to interne sensorer. En tilsynssensor er tilknyttet emnet, i henhold til retningslinjer for oppnevning og bruk av sensorer ved OsloMet.