Programplaner og emneplaner - Student
MBIB4850 Reviewing literature with AI and advanced information retrieval Emneplan
- Engelsk emnenavn
- Reviewing literature with AI and advanced information retrieval
- Studieprogram
-
Masterstudium i arkiv-, bibliotek- og informasjonsvitenskap
- Omfang
- 10.0 stp.
- Studieår
- 2025/2026
- Emnehistorikk
-
Innledning
Sjå fagplanen.
Forkunnskapskrav
Retten til å avlegge eksamen har som vilkår godkjente arbeidskrav og deltaking i bestemte faglege aktivitetar. Sjå fagplandelen ovanfor for nærare informasjon om krav til innlevering og vilkår ved manglande innlevering.
- Ein digital og interaktiv samansett tekst. I gruppe. Målet er å kunne bruke digitale verktøy til produksjon av samansette tekstar. Tilbakemelding frå faglærar. Omfang: i samråd med faglærar ut frå kva digitalt verktøy som vert brukt. Målform: Nynorsk.
- Vurdering av ein digital læringsressurs ved hjelp av samskrivingsverktøy. I gruppe. Målet er å kunne bruke og vurdere ulike digitale verktøy. Omfang: i samråd med faglærar ut frå kva digitalt verktøy som vert brukt. Målform: Nynorsk
Læringsutbytte
The student should have the following learning outcomes upon successful completion of the course: Knowledge
The student has
- advanced knowledge of methodological approaches to the development of various types of literature reviews.
- in-depth knowledge of how advancements in AI enable new forms of professional search, processing, and analysis of collected information.
Skills
The student can
- apply relevant tools to automate various processes within the development of literature reviews.
- document and communicate the results of a literature review.
- carry out independent, limited research or development projects under supervision and in accordance with current standards of research ethics.
Generel competence
The student can
- critically evaluate various implications of using AI-based technologies.
- understand and communicate the challenges associated with different types of literature reviews and meta-analysis.
Arbeids- og undervisningsformer
The course is organized as a weekly seminar series on campus. Some weeks will be dedicated to practical workshops where specific tools are applied. Throughout the seminars, students will individually develop a literature review on a chosen topic, using experimental applications of various tools and technologies. The course is structured around three main components where students document:
- a relevant search strategy
- work involving processing data from searches
- an analysis of the processed search results
Arbeidskrav og obligatoriske aktiviteter
Aktuell skjønnlitterær tekst og gjeldande læreplan.
Vurdering og eksamen
Det blir nytta ein karakterskala frå A til E for bestått og F for ikkje bestått.
Hjelpemidler ved eksamen
Intern og ekstern sensor.
Vurderingsuttrykk
Norskfaget i grunnskolelærarutdanninga gir didaktiske perspektiv på morsmålet i ulike tekstar med mangfaldige kontekstar. Emne 3 utdjupar samanhengane mellom språk og litterære sjangrar i ulike medium.
- Retorikk
- Arbeid med fagtekstar og samansette tekstar
- Digitale tekstar
- Teori om munnlege ferdigheiter
Sensorordning
All term papers are assessed by one internal and one external examiner.