EPN-V2

MBIB4850 Reviewing literature with AI and advanced information retrieval Emneplan

Engelsk emnenavn
Reviewing literature with AI and advanced information retrieval
Studieprogram
Masterstudium i arkiv-, bibliotek- og informasjonsvitenskap
Omfang
10.0 stp.
Studieår
2025/2026
Emnehistorikk

Innledning

Sjå fagplanen.

Forkunnskapskrav

Retten til å avlegge eksamen har som vilkår godkjente arbeidskrav og deltaking i bestemte faglege aktivitetar. Sjå fagplandelen ovanfor for nærare informasjon om krav til innlevering og vilkår ved manglande innlevering.

  • Ein digital og interaktiv samansett tekst. I gruppe. Målet er å kunne bruke digitale verktøy til produksjon av samansette tekstar. Tilbakemelding frå faglærar. Omfang: i samråd med faglærar ut frå kva digitalt verktøy som vert brukt. Målform: Nynorsk.
  • Vurdering av ein digital læringsressurs ved hjelp av samskrivingsverktøy. I gruppe. Målet er å kunne bruke og vurdere ulike digitale verktøy. Omfang: i samråd med faglærar ut frå kva digitalt verktøy som vert brukt. Målform: Nynorsk

Læringsutbytte

The student should have the following learning outcomes upon successful completion of the course: Knowledge

The student has

  • advanced knowledge of methodological approaches to the development of various types of literature reviews.
  • in-depth knowledge of how advancements in AI enable new forms of professional search, processing, and analysis of collected information.

Skills

The student can

  • apply relevant tools to automate various processes within the development of literature reviews.
  • document and communicate the results of a literature review.
  • carry out independent, limited research or development projects under supervision and in accordance with current standards of research ethics.

Generel competence

The student can

  • critically evaluate various implications of using AI-based technologies.
  • understand and communicate the challenges associated with different types of literature reviews and meta-analysis.

Arbeids- og undervisningsformer

The course is organized as a weekly seminar series on campus. Some weeks will be dedicated to practical workshops where specific tools are applied. Throughout the seminars, students will individually develop a literature review on a chosen topic, using experimental applications of various tools and technologies. The course is structured around three main components where students document:

  1. a relevant search strategy
  2. work involving processing data from searches
  3. an analysis of the processed search results

Arbeidskrav og obligatoriske aktiviteter

Aktuell skjønnlitterær tekst og gjeldande læreplan.

Vurdering og eksamen

Det blir nytta ein karakterskala frå A til E for bestått og F for ikkje bestått.

Hjelpemidler ved eksamen

Intern og ekstern sensor.

Vurderingsuttrykk

Norskfaget i grunnskolelærarutdanninga gir didaktiske perspektiv på morsmålet i ulike tekstar med mangfaldige kontekstar. Emne 3 utdjupar samanhengane mellom språk og litterære sjangrar i ulike medium.

  • Retorikk
  • Arbeid med fagtekstar og samansette tekstar
  • Digitale tekstar
  • Teori om munnlege ferdigheiter

Sensorordning

All term papers are assessed by one internal and one external examiner.