EPN-V2

M1GNO2100 Norsk 1, emne 3 Emneplan

Engelsk emnenavn
Norwegian 1, Subject 3
Studieprogram
Grunnskolelærerutdanning for trinn 1-7
Omfang
10.0 stp.
Studieår
2023/2024
Timeplan
Emnehistorikk

Innledning

The course is organised as practical work and theoretical studies that are carried out simultaneously. Project work is an important part of the programme. Teaching is progress-based, from common basic assignments to independent topics chosen by the students themselves.

Interaction between theoretical understanding and practical-aesthetic creative work and reflection is emphasised in the course. Supervision and assessment are an important part of the work process.

Teaching in the course is project and cooperation-based, to reflect work in enterprises, workshops, museums, galleries and collections. The work and teaching methods are lectures, seminars, supervision, debates, field studies and exhibitions. The purpose of this is to develop the students’ knowledge, ideas, practical skills, professional understanding and ability to express themselves.

Students on the course are required to attend workshops and to actively participate in tuition. Students are expected to find relevant reading material in addition to the syllabus, and are encouraged to use the learning centres and the resources available there.

Forkunnskapskrav

In order to be permitted to sit the exam, the following compulsory coursework must have been completed and approved:

Coursework requirements, project 1: Professional identity - Exhibition and portfolio (individual and group work)

  • One portfolio (individual work)
  • Preparation and execution of an exhibition (individual and group work)

Coursework requirements, project 2: Practical work training (individual work)

  • Constructive participation in the practical training enterprise/institution’s activities
  • Weekly logs from the practical training period (submitted in Fronter)
  • A written report on the practical training (approx. 3,500 to 4,000 words, around 8-10 pages) with a visual profile describing the student’s experience seen in the context of the art field
  • An oral and visual presentation of the student’s experience from the practical training enterprise/institution (based on the practical training report)

    The required coursework is assessed as approved/not approved.

    Compulsory attendance at teaching activities:

    The student cannot be absent for more than 20% of the course.

    The paper shall comply with the guidelines for written assignments and the relevant syllabus shall be used in the paper. See the teaching plans for more information about the exam.

Læringsutbytte

All aids allowed

Innhold

I emne 3 byggjer arbeidet i norskfaget vidare på kunnskapane frå emne 1 og 2. I emne 3 arbeider studentane særleg med begynnaropplæringa og praktisk-estetiske arbeidsformer. Undervisninga knyter linjer tilbake til og utdjupar det grunnleggjande språkperspektivet i emne 1, og byggjer vidare på og spissar tekstperspektivet i emne 2.

Arbeids- og undervisningsformer

Pass/Fail

Arbeidskrav og obligatoriske aktiviteter

Arbeidskrava må vere godkjende for at studentane skal kunne gå opp til eksamen. Sjå fagplandelen ovanfor for nærare informasjon om krav til innlevering og vilkår ved manglande innlevering.

Arbeidskrav 1: Fleirfagleg arbeid med begynnaropplæring

Ei fleirfagleg gruppeoppgåve knytt til faga norsk, matematikk og pedagogikk og elevkunnskap om begynnaropplæring. Utgangspunktet for arbeidskravet er to observasjonsdagar i 1. klasse. Arbeidskravet inneheld ei skriftleg oppgåve med et omfang på 3000 ord +/- 10 %. Føremålet med oppgåva er å få reflektert over fleirfaglege perspektiv knytt til begynnaropplæring.

Dersom oppgåva ikkje blir godkjend, kan arbeidet forbetrast og leverast inn éin gong til.

Målform: Nynorsk

Arbeidskrav 2: Lage ei bildebok

Studentane lager ei bildebok for 5-7-åringen i grupper på to til fire studentar. Føremålet med arbeidskravet er at studentane skal bruke estetiske arbeidsmåtar og å modellere ei arbeidsform som er tenkt brukt på småtrinnet.

Målform: Valfri.

Arbeidskrav 3: Dikt, digitale og analoge uttrykksformer

Studentane presenterer eit utval dikt i grupper ved bruk av digitale og analoge uttrykksformer, og bruk av musiske og dramapedagogiske element. Føremålet med arbeidskravet er å utforske ulike uttrykksformer for tekstskaping og tekstpresentasjon som modellerer arbeidsformer til bruk på småtrinnet. Arbeidet med diktframføringa er eit samarbeid mellom musikk og norskfaget, og er dermed fagovergripande (jf. programplanen om fagovergripande tema ulike studieår). Det er krav om deltaking i kurs i musikk i samband med arbeidskravet.

Obligatorisk 4: Krav om obligatorisk deltaking i faglige aktivitetar

Det er obligatorisk deltaking i all undervisning, og dette er også eit arbeidskrav. Føremålet med undervisninga er å få erfaring med varierte arbeidsmetodar til bruk i klasserommet. Studentane skal utvikle kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse som dei ikkje kan tileigne seg berre ved lesing av pensum. I undervisninga opparbeider studentane profesjonskompetanse gjennom samhandling med medstudentar og faglærar. Undervisningsøktene inneheld studentaktive metodar som arbeid med læringspartnar, litterære samtalar, drama, song, klassedialog, spontane og planlagde studentframlegg og gruppearbeid, i tillegg til formidling av kunnskapsstoff. Det er krav om oppmøte på minimum 80 % i faglege aktivitetar og undervisning i alle emne. Ved fråvær utover 20 %, og inntil 40 %, vil det bli gitt kompensatorisk arbeid som kan inkludere krav om oppmøte. Form og omfang blir bestemt av faglærar. Ved fråvær utover 40 %, vil studenten bli trekt frå eksamen i emnet.Fråvær dokumentert med for eksempel sjukemelding, gir ikkje fritak for kravet om deltaking og eventuelt kompensatorisk arbeid.

Fagovergripande tema

I programplanen er det beskrive ulike fagovergripande tema på dei ulike studieåra. Det er krav om deltaking i desse faglege aktivitetane.

Knytt til emne 3 er følgjande faglege aktivitetar:

  • Fleirfagleg arbeid om begynnaropplæring (arbeidskrav 1)
  • Lage ei bildebok (arbeidskrav 2)
  • Verkstad om dikt og musikk (arbeidskrav 3)

Manglande deltaking i faglege aktivitetar nemnd over medfører at studenten ikkje får ta eksamen i det emnet kravet om deltaking er knytt til. Sjukdom fritar ikkje for kravet om deltaking. Studentar som ikkje oppfyller kravet om deltaking, må snarast mogleg ta kontakt med faglærar.

Vurdering og eksamen

Passed KDK2100 Art, Space and Dissemination.

Hjelpemidler ved eksamen

The course has 30 ECTS overlapping content towards KDK3000.

Vurderingsuttrykk

Det blir gitt gradert karakter A-F, der A-E er bestått og F er ikkje bestått.

Sensorordning

To interne sensorar. Ein tilsynssensor er tilknytt emnet etter retningslinjene for oppnemning og bruk av sensorar ved HiOA.