EPN-V2

GLSM6400 Matematikk fordypning Emneplan

Engelsk emnenavn
In-depth Math
Studieprogram
Grunnleggende lese- skrive- og matematikkopplæring
Omfang
15.0 stp.
Studieår
2017/2018
Emnehistorikk

Innledning

Det faglege innhaldet i emne 4 er ei fordjuping med 15 studiepoeng i matematikk.

Forkunnskapskrav

Inga forkunnskapskrav

Læringsutbytte

Etter fullført emne har studenten følgjande læringsutbytte i faget definert som kunnskap, ferdigheiter og generell kompetanse:

Kunnskap

Studenten har

  • inngåande undervisningskunnskap om matematikken elevane arbeider med på 1.-4. trinn, særleg utvidingar av talomgrep, multiplikasjon og divisjon, relasjonar mellom rekneartar, statistikk
  • kunnskap om korleis elevar utviklar matematikkunnskap gjennom undersøkingar, eksperiment og argumentasjon
  • kunnskap om ulike teoriar for læring, og om samanheng mellom læringssyn og fag- og kunnskapssyn
  • undervisningskunnskap om rekning som grunnleggjande ferdigheit i alle skulefaga og kunnskap om alle dei grunnleggjande ferdigheitene i matematikkfaget

Ferdigheiter

Studenten kan

  • utvikle og bruke arbeidsmåtar og læringsaktivitetar som fremmar undringa, kreativiteten og evna hos elevane til å arbeide systematisk med utforskande aktivitetar, grunngjevingar, argument og bevis
  • analysere og vurdere tenkemåtane, argumentasjonen og løysingsmetodane til elevane frå ulike perspektiv på kunnskap og læring

Generell kompetanse

Studenten har

  • forståing for matematikk som allmenndannande fag og samspelet med kultur, filosofi og samfunnsutvikling

Arbeids- og undervisningsformer

(mangler info)

Arbeidskrav og obligatoriske aktiviteter

Retten til å ta eksamen føreset godkjende arbeidskrav.

Følgjande arbeidskrav må vere godkjende før ein kan ta eksamen i emne 4 (andre studieår):

  • Matematikk: Individuell arbeidsmappe. Studentane leverer tre mappearbeid knytt til fagemna i matematikk og til erfaringar i skulen etter nærare retningslinjer i undervisningsplanen. Studentane utfører eit av desse mappearbeida i gruppe. Mappene skal leverast til faglærar, som gjev tilbakemelding til studenten. Omfang om lag ti sider kvar.

Vurdering og eksamen

Privacy by Design is a fundamental requirement of the General Data Protection Regulation (GDPR) for all systems operating on personal information. This course provides an introduction to privacy and data protection including the legislation such as the GDPR, privacy enhancing technologies, privacy management, designing for privacy, and privacy patterns in software design. It enables the students to understand regulation, to identify privacy risk and consequences of data breaches, introduces them to privacy controls and builds skills in their application in a structured privacy engineering process. 

Vurderingsuttrykk

Gradert skala A-F

Sensorordning

No formal requirements over and above the admission requirements.