Programplaner og emneplaner - Student
FARB2200 Physiology and Pharmacology 1 Course description
- Course name in Norwegian
- Fysiologi og farmakologi 1
- Study programme
-
Bachelor’s Programme in Pharmacy
- Weight
- 15.0 ECTS
- Year of study
- 2024/2025
- Curriculum
-
FALL 2024
- Schedule
- Programme description
- Course history
-
Introduction
This course is about the effect pharmaceuticals have on the body and how pharmaceuticals are used in different therapeutic fields. Key topics are basic pharmacodynamics and pharmacokinetics, the peripheral nervous system, central nervous system, the endocrine system, the musculoskeletal system and the digestive system. The course focuses on regulating the function of these organ systems and the pathophysiology of selected illnesses and pharmaceuticals used to treat them.
Required preliminary courses
The student may lack a maximum of one passed course from the first year of study. The course FARB1060 and the partial exam in drug calculations in the course FARB1400 is exempt from the progression requirement.
Learning outcomes
Etter fullført emne har studenten følgjande læringsutbytte definert som kunnskap, ferdigheter og generell kompetanse:
Kunnskap
Studenten
- har kunnskap om lese- og skriveteoriar med særleg vekt på vidareutvikling av lese- og skriveferdigheiter
- har kunnskap om lese- og skrivestrategiar
- har kunnskap om dei ulike funksjonane lesing og skriving kan ha for elevars utvikling og læring
- har kunnskap om lese- og skriveopplæring i ein andrespråkssituasjon
- kjenner til sentrale og relevante litteraturteoretiske og litteraturdidaktiske omgrep og perspektiv
- har gode kunnskapar om skjønnlitteratur og sakprosa for barn og god forståing for korleis denne litteraturen har utvikla seg over tid
- har kunnskap om kva som kjenneteiknar munnlege, skriftlege og samansette tekstar; fiksjonstekstar og sakprosatekstar i ulike sjangrar, og tekstar frå eldre og nyare medium
- har kunnskap om litteratur i eit fleirkulturelt samfunn
- har kunnskap om litteratur frå nyare tid som rettar seg mot ungdom
- har innsikt i hovuddraga i norsk barnelitteratur og kjennskap til nokre sentrale verk
- kjenner til korleis barn utviklar seg som lesarar frå dei er små og gjennom heile grunnskolen
- har kunnskap om kvifor og korleis tekstar kan fascinere og forføre oss
- har kunnskap om lesing som ein refleksiv og metaspråkleg utviklingsprosess
- kjenner til korleis litteraturen både kan invitere lesaren inn i ei anna verd og gjere lesaren meir kjent med seg sjølv
- har kunnskap om den gjeldande læreplanen for skolens norskfag
Ferdigheiter
Studenten
- kan planlegge, gjennomføre og vurdere norskundervisning på ulike trinn og grunngi faglege val
- kan vurdere og bruke ulike undervisningsmetodar i lese- og skriveopplæringa, for elevar med norsk som førstespråk og elevar med norsk som andrespråk, for elevar som skriv bokmål og elevar som skriv nynorsk
- kan bruke læreplanen i faget til å formulere mål for norskopplæringa og relevante kriterium for vurdering
- kan bruke ulike vurderingsmåtar i norskfaget
- kan kartlegge lese- og skriveferdigheiter, sette i verk relevante tiltak for tilpassa opplæring og oppdage lese- og skrivevanskar
- kan nytte retoriske kunnskapar i arbeid med munnlege og skriftlege tekstar
- kan formidle norskfaglege innsikter og tilpasse form og innhald til ulike målgrupper
- kan ta i bruk ulike digitale verktøy i norskopplæringa og vurdere digitale, samansette tekstar
- kan reflektere over tekstars kvalitet og bruksområde og legge til rette for, gjennomføre og vurdere samtaler om litteratur
- kan analysere og tolke ulike typar tekstar
- kan formidle litteratur på varierte måtar, både munnleg og skriftleg, til dømes ved hjelp av digitale verktøy, filmatiserte og dramatiserte versjonar av litterære verk
- kan legge til rette for møte med tekstar på dansk og svensk, både munnlege og skriftlege, og samiske og utanlandske tekstar i omsetjing
- kan stimulere den estetiske sansen til elevane
Generell kompetanse
Studenten
- kan arbeide med språk og tekst i fleirkulturelle klassemiljø og utvikle språk- og kulturforståing
- kan nytte faglege kunnskapar til kritisk og konstruktiv refleksjon
- kan arbeide sjølvstendig, og saman med andre, med elevars læring og utvikling i faget og på tvers av fag
- kan legge til rette for at arbeidet med språk og litteratur kan styrke identiteten til elevane og oppmode dei til aktiv deltaking i det offentlege liv
- kan nytte faglege kunnskapar til kritisk og konstruktiv refleksjon
- er sikker munnleg språkbrukar og stø i skriftleg bokmål og nynorsk
Content
Subjects covered by the course, with credits specified:
- Physiology 6 credits
- Pharmacology 9 credits
Teaching and learning methods
Work and teaching methods include lectures, problem-based learning (PBL), seminars, and skills training in the form of laboratory assignments. The teaching methods flipped classroom and team-based learning (TBL) are used for parts of the course. Digital learning resources are made available to the students in advance, and the time they spend at the university is used to work on assignments and group work.
Course requirements
The following must have been approved in order for the student to take the exam:
- Minimum attendance of 80% in supervised group work with pertaining seminars (PBL) and the laboratory course
Assessment
Supervised individual written exam, 6 hours.
Permitted exam materials and equipment
Alphanumeric/financial calculator with cleared memory. A digital calculator is available to the student during the exam.
Grading scale
Grade scale A-F
Examiners
All answers are assessed by two examiners. An external examiner is used regularly, at a minimum of every third completion of the course. When selecting answers for external evaluation, a minimum of 10 percent of the answers shall be included, with no fewer than 5 answers. The external examiner’s assessment of the selected answers shall benefit all students.
Overlapping courses
- 10 credits overlap with the course FARMA2210 Physiology and Pharmacology 1
- 5 credits overlap with the course FARMA2310 Physiology and Pharmacology 2