Programplaner og emneplaner - Student
ENT4200 Research methods in an entrepreneurial setting Emneplan
- Engelsk emnenavn
- Research methods in an entrepreneurial setting
- Studieprogram
-
Masterstudium i entreprenørskap
- Omfang
- 10.0 stp.
- Studieår
- 2023/2024
- Programplan
- Emnehistorikk
-
Innledning
Gradert skala A-F
Forkunnskapskrav
Intern og ekstern sensor vurderer alle studentene.
Læringsutbytte
Både intern og ekstern sensor blir nytta til å sensurere eksamenssvara. Eit utdrag på 25 prosent av svara blir sensurerte av to sensorar. Karakterane på utdraget fastset nivået for korleis resten av svara skal vurderast.
Arbeids- og undervisningsformer
Til del 1 - Vurdering i praksis
Praksisstudier krever tilstedeværelse 90 %. Studenten fyller ut egenpresentasjonsskjema til praksisstart og egenvurderingsskjema til midt- og sluttvurdering. Andre obligatoriske aktiviteter som inngår i vurderingen av praksis er:
- Individuell oppgave, Omfang: 1500 ord (+/- 10 %).
Til del 2 Individuell prøve- praktiske ferdigheter i sykepleie (modifisert OSCE-test):
For å fremstille seg til eksamen del 2 må følgende være godkjent:
- Deltagelse på SF-enhet, 90 % tilstedeværelse av timeplanfestet aktivitet merket obligatorisk.
- Inspirasjonspraksis, 1 uke, obligatorisk 90 % tilstedeværelse. Fokus på sykepleiers rolle og funksjon. Fortrinnsvis veiledet av tredje års studenter (gjennomføres i høstsemesteret).
Arbeidskrav og obligatoriske aktiviteter
Det veksles mellom forelesninger, seminar, ferdighetstreninger og selvstudier.
Vurdering og eksamen
SDet kreves:
- minimum 80 % tilstedeværelse på seminarer og ferdighetstreninger
For å fremstille seg til eksamen må kravet til obligatorisk tilstedeværelse være tilfredsstilt.
Hjelpemidler ved eksamen
Vurderingsinnhold: Læringsutbyttene
Vurderingsform: Individuell skriftlig eksamen under tilsyn, 4 timer
Vurderingsuttrykk
Del 1 Kontaktlærer godkjenner etter innstilling fra praksisveileder. Endelig vedtak om bestått/ikke bestått fattes av universitetet.
Del 2 Minimum fire interne og en ekstern sensor.
Sensor gir poeng etter forhåndsbestemte sjekklister med kriterier basert på læringsutbytte i emnet.
Sensorordning
Gradert skala A-F
Emneansvarlig
Alle besvarelser vurderes av to sensorer. En ekstern og en intern sensor vurderer minimum 25 % av besvarelsene. To interne sensorer vurderer de øvrige. Ekstern sensors vurdering skal komme alle studentene til gode.