Programplaner og emneplaner - Student
BIO2300 Statistikk Emneplan
- Engelsk emnenavn
- Statistics
- Studieprogram
-
Bachelorstudium i bioingeniørfag
- Omfang
- 10.0 stp.
- Studieår
- 2019/2020
- Programplan
- Emnehistorikk
-
Innledning
Dokumentar- og nyheitsproduksjon for nett og TV er eit valfritt emne i 3. semester og vert gjennomført i samarbeid med Medieseksjonen ved OsloMet - storbyuniversitetet.
Dokumentar- og nyheitsproduksjon for nett og TV tek for seg både nyheitsproduksjon for nett og TV, og dokumentarfilm som sjanger, både teoretisk og praktisk.
Forkunnskapskrav
Ein føresetnad for å ta emnet er praktiske og teoretiske kunnskapar som tilsvarer 1. studieår. Bestått karakter i emna MOK1700 og MOK1800 (Multimedial produksjon 1 og 2), eller andre tilsvarande emne er forkunnskapskrav for å kunne ta emnet. Ved opptak til emnet vert studentane rangerte etter karakter i emnet MOK1800 Multimedial produksjon 2.
Bachelorstudiet i medium og kommunikasjon følger dei generelle reglane for studieprogresjon. (Sjå programplanen.)
Læringsutbytte
Etter fullført emne har studenten følgende læringsutbytte definert i kunnskap, ferdigheter og generell kompetanse:
Kunnskap
Studenten kan
- forklare og anvende sentrale statistiske begreper
- gjøre rede for ulike statistiske tester og deres anvendelse
- forklare hva epidemiologi er
- forklare statistiske begreper knyttet til biologisk variasjon
- forklare statistiske begreper knyttet til analysemetoder og analysekvalitet
Ferdigheter
Studenten kan
- planlegge, gjennomføre og presentere enkle laboratorieforsøk med statistiske beregninger
- anvende statistisk verktøy som kalkulator, regneark og statistikkprogram
- gjøre statistiske beregninger og tolke utfallet av disse
- anvende statistiske beregninger i kvalitetssikring og kvalitetsvurdering
Generell kompetanse
Studenten kan
- bruke statistikk i prosjektarbeid
- vurdere laboratorieresultater statistisk
Arbeids- og undervisningsformer
Kunnskapar
Studenten har god kunnskap om
- reportasje for nett og TV
- intervju for nett og TV
- dokumentarfilmteori og -sjangrar
- dokumentarfilmproduksjon
Ferdigheiter
Studenten
- kan gjere video- og lydopptak på HD-videokamera med lydmiksar
- kan finne og utvikle saker til nyheiter og dokumentarfilm
- kan visualisere ei historie
- dokumentere arbeidsprosessen til studentane - frå idé til ferdig produkt
Generell kompetanse
Studenten
- kan lage TV-reportasje og små TV-portrett
- kan lage korte dokumentarfilmar, levert som eit prosjektorganisert arbeid
Arbeidskrav og obligatoriske aktiviteter
Emnet strekker seg over eitt semester og er lagt opp som forelesingar, seminar, kollokvie- og gruppearbeid, tekniske kurs og praktisk retta gruppeoppgåver.
Ved semesterstart vert det arrangert eit intensivkurs i opptaksteknikk over normalt fem dagar. På kurset vert det arbeidd med avansert opptaksteknikk for video og lyd, og redigering. Studentane får dermed intensiv fordjuping knytt til locationarbeid på video.
I produksjonsgrupper vert det skrive eit manus for eksamensfilmen (sjå vurdering), og det vert utarbeida ein produksjonsplan. Etter gjennomgang og rettleiing av manus og produksjonsplan, vert medieproduksjonen laga i grupper på normalt 3-5 studentar. Alle grupper skal ha ein rettleiingstime før produksjonsstart for å kvalitetssikre arbeidet.
Vurdering og eksamen
Etter fullført emne har studenten følgende læringsutbytte definert som kunnskap, ferdigheter og generell kompetanse:
Kunnskap
Studenten
- Har fordypet kunnskap om teorier om barns identitet og samfunnsdeltakelse.
- Har fordypet kunnskap om mangfoldsbegreper og det kulturelle og religiøse mangfoldet i barnehagen.
- Har spesialisert innsikt i integrerings- og religionspolitikkens betydning for inkludering i barnehagen.
- Har fordypet kunnskap om rasisme og diskriminering.
- Har inngående kunnskap om kjønnsteori, sammensatte identiteter (interseksjonalitet) og maktrelasjoner som er relevante i barnehagen.
Ferdigheter
Studenten
- Kan på en selvstendig måte analysere og kritisk reflektere over teorier om identitet og mangfold i møte med ulike barn.
- Kan planlegge, gjennomføre og presentere et empirisk arbeid i tilknytning til barnehagen.
- Kan analysere politiske dokumenter og vurdere dem kritisk.
- Kan anvende kunnskap om etiske problemstillinger knyttet til kjønn, religion og diskriminering i barnehagen.
Generell kompetanse
Studenten
- Kan anvende sine kunnskaper og ferdigheter og legge til rette for et inkluderende læringsmiljø for barn i barnehagen uansett språklig, kulturell, religiøs eller sosial bakgrunn.
- Kan bidra til nytenking og med utviklingskompetanse knyttet til barnehagens ansvar for likestilling og barns rettigheter.
- Kan identifisere og analysere etiske dilemmaer, utøve profesjonelt skjønn og foreta begrunnede valg knyttet til emnene mangfold og identitet i barnehagen
- Kan reflektere kritisk over egne og andres verdier og barnehagens faglige virksomhet i møte med barn, foresatte og ansatte.
- Kan kommunisere om faglige problemstillinger, analyser og konklusjoner innen fagområdet, både med spesialister og til allmennheten.
Hjelpemidler ved eksamen
Se fagplanen.
Vurderingsuttrykk
Dokumentarproduksjonen skal leverast som eit større prosjektorganisert arbeid. Arbeidet skal dokumentere arbeidsprosessen til studentane - frå idé til ferdig produkt.
Avsluttande vurdering i emnet er sett saman av to eksamensdelar:
Eksamensdel 1: Gruppas dokumentarproduksjon inkludert manus og produksjonsplan. Det er ei felles gruppevurdering på eksamensdel 1. Omfang på produksjonen er ca. 10 minutt.
Eksamensdel 2: Individuelt refleksjonsnotat med teoretisk del på 5-10 sider. Bruk fagtekstmalen i dette arbeidet. Normalt oppsett er halvannan linjeavstand, skriftstørrelse 11 eller 12 og Times New Roman, Calibri eller tilsvarande font. Litteraturliste, innhaldsliste og eventuelle vedlegg kjem i tillegg. Det individuelle refleksjonsnotatet dannar grunnlaget for justering av karakteren gitt i del 1. Karakteren kan justerast eitt trinn opp eller ned.
Alle delar av eksamen må vere bestått for at studenten skal stå på eksamen.
Sensorordning
Alle hjelpemidler er tillatt så lenge regler for kildehenvisning følges