EPN-V2

BIB2300 Bibliotek og læring Emneplan

Engelsk emnenavn
Libraries and Learning
Omfang
5.0 stp.
Studieår
2019/2020
Emnehistorikk
  • Innledning

    Innhaldet i kurset er knytt til tema som læringsteori, fagdidaktikk, rettleiing, undervisning, informasjonskompetanse, utdanningsbiblioteket som pedagogisk ressurs, digitale læringsarenaer, og bibliotekaren som retteleiar og pedagog. Teoriar innan informasjonssøkeprosessen og funn frå informasjonspraksisstudiar vert brukt for å vise kva rolle bibliotekaren kan ha i ulike læringsprosessar.

  • Forkunnskapskrav

    BIB1100, BIB1300

  • Læringsutbytte

    Kunnskapar

    Studenten

    • har kunnskap om og forståing for bibliotekets og bibliotekaren si rolle i undervisning og læring
    • kjenner til nokre teoriar om og modellar for læring, undervisningsplanlegging, rettleiing og informasjonssøkepraksis
    • forstår ulike tilnærmingar til informasjonskompetanse
    • forstår sammenhengen mellom informasjonssøking, informasjonsbruk og læring

    Ferdigheiter

    Studenten

    • kan nytte aktuelle teoriar og modellar for å forklare og reflektere over problemstillingar innan feltet
  • Arbeids- og undervisningsformer

    Arbeidsformene vekslar mellom forelesningar, praktiske øvingar, blogging og sjølvstudium.

  • Arbeidskrav og obligatoriske aktiviteter

    Studenten må publisere eit innlegg og ein kommentar i emnets blogg. Arbeidskrav skal vere gjennomført innan fastlagd tid, og godkjent av faglærer før studenten kan framstille seg til eksamen. Om arbeidskravet ikkje vert godkjent, skal studenten få høve til å levere ein omarbeidd versjon.

  • Vurdering og eksamen

    Vurderingsforma er ein skriftleg, individuell 2-dagers heimeeksamen. Svaret skal ligge mellom ca 6000-8000 teikn inklusive mellomrom. Kandidatar som ikkje består ordinær eksamen, kan framstille seg til ny/utsett eksamen (Jf. forskrift om studier og eksamen ved OsloMet).

  • Hjelpemidler ved eksamen

    Alle hjelpemiddel er tillatne så lenge reglar for kjeldetilvising vert følgd.

  • Vurderingsuttrykk

    Gradert skala A-F.

  • Sensorordning

    Alle oppgåvene vert vurdert av intern sensor. Eit utval på 25 prosent av svara vert trekte ut for vurdering av ekstern sensor.

  • Emneansvarlig

    Idunn Bøyum