EPN-V2

BALH3000 Organizational Behavior and Leadership Emneplan

Engelsk emnenavn
Organizational Behavior and Leadership
Studieprogram
Bachelorstudium i administrasjon og ledelse i offentlig virksomhet
Årsstudium i organisasjon og ledelse
Bachelorstudium i økonomi og administrasjon
Enkeltemner, fakultet for Samfunnvitenskap
Oslo Business School, Exchange Programme
Public Administration and Leadership, Exchange Programme
Omfang
10.0 stp.
Studieår
2024/2025
Timeplan
Emnehistorikk

Innledning

Emnet omhandler materialbruk og design for bærekraft i mote- og tekstilbransje. Det blir gjennomgående lagt vekt på forholdet mellom teori og praksis.

Forkunnskapskrav

Emneplanen blei godkjent av doktorgradsutvalet 25. oktober 2018. Redaksjonelle endringer 27.04.2020 og 21.01.2021.

Dette emnet tar opp fenomenologi i relasjon til utdanningsvitskap og andre profesjonsretta studier. I emnet vil vi lese og diskutere både klassiske og moderne tekstar om fenomenologi som filosofi, som vitskapsteoretisk posisjon og som profesjonell praksis.

Læringsutbytte

After completing the course, the student should have the following overall learning outcomes defined in terms of knowledge, skills and general competence:

Knowledge

The students will obtain

  • a basic understanding of contemporary research based knowledge in organizational behavior and leadership. They will also become familiar with the most important topics, concepts, and contributions, which include:
    • individual differences and diversity
    • attitudes and decision making
    • perceptions and learning
    • motivation
    • team processes
    • leadership

Skills

The students will be able to

  • critically examine and use different theoretical approaches and perspectives from the subject area to understand and analyze challenges and dilemmas relating to human behavior in organizations
  • use knowledge from organizational behavior and leadership theories as well as empirical evidence when making and implementing decisions in organizations
  • write a term paper clear and concise

General competence

The students will

  • be able to communicate and discuss the major theories and research findings from this field, orally and in writing.
  • acquire skills in critical reflection on the subject area's possibilities and limitations.
  • convey knowledge through presentation and discussion.

Arbeids- og undervisningsformer

Etter gjennomført emne har studenten følgjande læringsutbyte:

Kunnskap

  • har kunnskap om historiske og moderne fenomenologiske perspektiv innanfor filosofi, metodologi og profesjonell praksis.
  • har kunnskap om sentral omgrep i fenomenologi, samt nøkkelspørsmål knytt til forsking og etikk innanfor feltet

Ferdigheit

  • kan gjere greie for og diskutere sentrale omgrep i fenomenologien
  • kan drøfte korleis fenomenologi kan nyttast til å skildre og forstå profesjonsfaglege fenomen.
  • kan drøfte etiske problemstillingar innanfor fenomenologisk forsking

kan gi kompetente munnlege presentasjonar av relevante tematikkar

Generell kompetanse

  • kan drøfte sentrale kritikkar retta mot fenomenologiske perspektiv innanfor profesonsfagleg praksis og forsking

Arbeidskrav og obligatoriske aktiviteter

Undervisninga i emnet går normalt over eit halvt semester. Emnet er i hovudsak organisert som studentaktivt seminar. Det blir lagt stor vekt på lesing og diskusjon av tekstar i leselista. På grunn av dette er det krav om 80 % deltaking i undervisninga. Deltaking betyr at kvar student kan dele lesenotata sine og deltar aktivt i presentasjonar og diskusjonar. Både før og undervegs i emnet er det ein føresetnad at studentane førebur seg til seminara gjennom å arbeide med pensumlitteraturen.

Vurdering og eksamen

Eksemen er en skriftlig oppgave der illustrasjon og bruk av fagteori inngår. Den skriftlige oppgaven skal omhandle en selvvalgt aktuell problemstilling, og skal omfatte om lag 1000 ord.

Oppgavebesvarelsen skal følge retningslinjer for akademisk skriving og relevant pensum skal anvendes.

Eksamensresultatet kan påklages.

Hjelpemidler ved eksamen

Alle hjelpemidler er tillatt så lenge regler for kildehenvisninger følges.

Vurderingsuttrykk

Gradert skala A-F.

Sensorordning

En intern sensor og en medsensor (vurderer et utvalg av oppgavebesvarelsene).

Ekstern sensor brukes jevnlig.

Emneansvarlig

Ingvill Gjerdrum Maus