Sosial pakke - Student

Statisk artikkel

Sosial pakke

Sosial pakke er en søknadsordning om bevertning til sosiale studentaktiviteter på OsloMet. Du kan søke om støtte til aktiviteter for kull, klasser, studentgruppe, forening eller lignende.
  • Hva kan jeg søke om?

    Statistikken viser at om lag 80% av studenter som har søkt om midler fra OsloMet til sosiale tiltak søker om midler til bevertning på ulike former for arrangementer. Det kan være fag-frokost, avslutningslunsj eller pizza-feiringer. Derfor legger vi i 2024 opp til at det er mulig å søke om ett av disse alternativene som et supplement til deres aktivitet/arrangement:  

    • Frokostpakke: Rundstykker, kaffe og te. Du kan søke om denne pakken hvis arrangementet foregår mellom kl.8-15.  
    • Lunsj: Assorterte wraps. Drikke er ikke inkludert. Du kan søke om denne pakken hvis arrangementet foregår mellom kl.8-15 .  
    • Pizza pause: Pizza og rømmedressing. Du kan søke om denne pakken hvis arrangementet foregår mellom kl.8-22.  

    Det kan ikke tas hensyn til spesifikke allergier, men vi sørger for å bestille et visst antall vegetar og gluten- og laktosefrie alternativer. Ellers bestilles assorterte varer. 

  • Hvem kan søke?

    Alle studenter kan sende inn søknad til Sosial pakke. 

  • Når kan jeg søke?

    Alle søknader må sendes inn senest 3 uker før dato for aktivitet/arrangement.

  • Hva må jeg ha med i søknaden?

    • Hvem er arrangementet for? (Kull/klasse/forening/studentgruppe el. l.) 
    • Antall deltakere 
    • Tidspunkt 
    • Rom/sted for arrangement 
    • Navn på ansvarlig arrangør 
    • Kontaktinformasjon til ansvarlig arrangør  
  • Kriterier

    • Én student må være ansvarlig arrangør for søknaden og gjennomføringen av aktiviteten/arrangementet. Det må fremkomme av søknaden hvem dette er.  
    • Mat/drikke må leveres til et bestemt klasserom eller sted på campus Pilestredet eller Kjeller. 
    • Antall deltakere må meldes inn ved søknad og må være korrekt i forhold til antall deltakere på aktivitet/arrangement.  
    • Det kan ikke tas hensyn til spesifikke allergier, men vi sørger for å bestille et visst antall vegetar og gluten- og laktosefrie alternativer. Ellers bestilles assorterte varer.  
    • Vi ber om at dere sender minst 1 bilde fra gjennomføringen av aktivitet/arrangement som kan benyttes i OsloMets kommunikasjonskanaler til Beate T. Dessington. Dette fungerer som rapportering av gjennomført aktivitet/arrangement.  
    • Vi kan dessverre ikke innvilge søknader som inkluderer 100 studenter eller flere da dette vil begrense antall studenter som kan motta tilbudet totalt ved OsloMet. Skal du ha aktiviteter/arrangementer for 100 studenter eller flere anbefaler vi at du søker etter andre finansieringsmuligheter. Ta gjerne kontakt med Beate T. Dessington (Pilestredet) eller Wenche Larsen (Kjeller) hvis du ønsker tips og råd.  
  • Søk om Sosial pakke

  • Når får jeg svar?

    Ordningen er løpende og søknader behandles og besvares fortløpende.'

    Husk at søknader må sendes inn 3 uker før arrangementet finner sted. Søknader som har kortere frist enn dette vil ikke bli behandlet. Du hører fra oss så snart søknaden er behandlet og senest 1 uke før oppsatt dato for gjennomføring.