Fadderuker - Arkiv, bibliotek og informasjonsfag - Student

Fadderprogram - Arkiv-, bibliotek- og informasjonsvitenskap

Her finner du fadderprogram for arkiv-, bibliotek- og informasjonsvitenskap.

Velkommen til fadderprogrammet for studenter som tilhører:

• Bachelor i arkivvitenskap
  • Bachelor i bibliotek- og informasjonsvitenskap
  • Årsstudium i bibliotek- og informasjonsvitenskap

Viktig info om fadderordningen

Som ny student blir du automatisk tildelt en faddergruppe. Du behøver ikke å melde deg på. Fadderaktivitetene er ikke obligatoriske, men vi oppfordrer alle til å være med!

Vi tar forbehold om endringer i fadderprogrammet. Fadderne holder dere oppdatert hvis det skjer endringer.

Spørsmål?

Ikke nøl med å kontakte oss i fadderstyret, eller ansvarlig for hver dag (se program).

Bli med i gruppen vår på Teams for å få oppdateringer i programmet og direkte kontakt med oss!

• Tirsdag 13. august

Ansvarlig kontaktperson i fadderstyret: Anna Myhr Lamvik, Tlf. 41414926

Etter undervisning:

Fadderne vil møte dere i klasserommet/forelesningssalen rett etter deres første forelesning. Her har de nye studentene mulighet til å bli kjent med OsloMet. Deretter går vi til St. Hanshaugen for velkomstseremoni, og blir bedre kjent med hverandre.

15:30-16:30

Velkomstseremoni og konsert for alle nye studenter på St. Hanshaugen. Ta gjerne med noe å sitte på og klær etter været.

Speed-friending med pizza på universitetet. Vi drar sammen til Chateau Neuf.

20:00

Velkomstfest for alle OsloMet-studenter på Chateau Neuf – Det Norske Studentersamfund. Vi møtes og går sammen. Konsert med Fieh!

• Onsdag 14. august

Ansvarlig kontaktperson i fadderstyret: Julie Kristiansen Haugersveen, Tlf. 95116063.

11:00

Rebusløp på OsloMet.

Bli kjent med campus Pilestredet! Vi møtes utenfor P48, her deler vi fadderbarna inn i grupper. Planen er å gå rundt på ulike poster for å bli kjent med skolen, og for at fadderbarna skal bli kjent med hverandre. Her blir det premier, så ha det gøy og vær kreativ! Klokkeslett kan bli noe endret med tanke på til timeplanen deres.

19:00

Vi blir på Chateau Neuf utover kvelden.

• Torsdag 15. august

Ansvarlig kontaktperson i fadderstyret: Sara Høylo Egeh, Tlf.41752801

11:00 -15:00

Foreningsdag i Pilestredet 52.

Fadderne tar dere med når det er ledig tid på ditt studieprogram. Bli kjent med de ulike studentforeningene, og finn den foreningen du har lyst til å være med i!

15:00

Tur til Hovedøya.

Vi drar til Hovedøya hvis været tillater det. Vi drar fra OsloMet til Hovedøya etter foreningsdagene. Det kommer til å være en gruppe faddere der fra kl. 14. Dere er velkommene fra da.

Vi sørger for alternativt opplegg inne.

• Fredag 16. august

Oppmøte utenfor P48.

Byvandring i Oslo! Bli kjent med din nye studentby. Til slutt vandrer vi sammen til Frognerparken for grilling.

14:00

Grilling i Frognerparken! Vi stiller med grillutstyr, mat og tilbehør.

Ta med egen drikke og noe å sitte på!