EPN-V2

SFB4000 Theoretical Approaches to Family: The Knowledge Base for Therapautic Work Course description

  • Introduction

    Arbeids- og undervisningsformene består av forelesninger, selvstudier, workshops, gruppe- og prosjektarbeid og ferdighets­treninger med veiledning.

  • Recommended preliminary courses

    For those who take this course as an elective, it is recommended that students have SSA4000 Perspectives in Social Studies from Department of Social Work, Child Welfare and Social Policy, or similar course from somewhere else, which provides a basis for applying different theories and perspectives in the analysis of;social issues.

  • Required preliminary courses

    Følgende arbeidskrav må være godkjent for å fremstille seg til eksamen:

    • minimum 80 % tilstedeværelse ved ferdighetstreninger, workshops og timeplanlagt gruppe- og prosjektarbeid
  • Learning outcomes

    Eksamensinnhold: Læringsutbyttene

    Eksamensform: Kombinert eksamen bestående av to deler:

    1. Individuell prosjektoppgave, 3000 ord (+/- 20 %) 2. Individuell skriftlig eksamen under tilsyn, 3 timer

    Det gis én samlet karakter. Eksamensdelene vektes likt ved fastsetting av karakter. For å bestå eksamen må begge eksamensdelene være bestått (A-E). Dersom skriftlig eksamen er vurdert til F, må denne tas på nytt. Dersom prosjektoppgaven er vurdert til F, kan studenten levere bearbeidet versjon til ny eksamen én gang.

  • Teaching and learning methods

    Del 1: Alle hjelpemidler tillatt. Del 2: Kalkulator

  • Course requirements

    Gradert skala A-F.

  • Assessment

    Ekstern og intern sensor vurderer alle eksamensbesvarelser

  • Permitted exam materials and equipment

    Studenter som skal avlegge eksamen i emnet bør ha relevante forkunnskaper innen strålefysikk og onkologi.

  • Grading scale

    15 stp. faglig overlapp med emnet STRÅL6110 Strålebiologi og behandlingsplanlegging i stråleterapi.

  • Examiners

    The exam papers are assessed by one internal and one external examiner.;

    At least 25% of the exam papers will be assessed by two examiners. The grades awarded for the papers assessed by two examiners form the basis for determining the level for all the exam papers.

  • Course contact person

    Randi Wærdahl and Wenche Bekken