Programplaner og emneplaner - Student
LIG6400 Litteratur- og kulturformidling 1: Historiske perspektiv Emneplan
- Engelsk emnenavn
- Perspectives on Literature in History
- Omfang
- 15.0 stp.
- Studieår
- 2017/2018
- Emnehistorikk
-
-
Innledning
Emnet gjev ein introduksjon til litteratur- og kulturformidling (om lag ein tredjedel) og ei innføring i litteratur- og kulturhistorie (om lag tro tredjedelar). Emnet diskuterer kva humanistiske og litteratursosiologiske perspektiv har å seie for praksisfeltet og i bibliotek- og informasjonsvitskapen. Studentane tileignar seg kunnskap om teksthistoriske liner. Emnet utviklar forståing for korleis litteratur- og mediebruken har forandra seg gjennom tidene. Studentane studerer eit utval representative tekstar frå ulike sjangrar og får trening i å formidle dei i bestemte perspektiv.
-
Forkunnskapskrav
Ingen forkunnskapskrav
-
Læringsutbytte
Kunnskaper
Studenten
- har forståing for grunnleggjande teoretiske omgrep som kommunikasjon, formidling, teori, praksis, lesing og danning
- tileignar seg eit overblikk over litteratur- og kulturhistorie
- ser samanhengar mellom samfunnsendringar og lesemønster/mediebruk
- kan sjå korleis historiske førelegg verkar i samtidskulturen
Ferdigheter
Studenten
- kan reflektere over og diskutere nokre sentrale teoretiske omgrep innafor litteratur- og kulturformidlingsfaget.
- kan gjere greie for historiske tekstar i høve til deira samtid og vår eiga tid
- har erfaring med å formidle i bokomtaler.
- har erfaring med å syntetisere eit stoff i perspektiv
-
Arbeids- og undervisningsformer
Innlevering av obligatoriske oppgåver. Oppgåvene blir retta og kommentert .
-
Arbeidskrav og obligatoriske aktiviteter
6 innleveringar. Omfanget varierer med tema for oppgåva.
-
Vurdering og eksamen
Alle arbeidskrav må vere godkjend før studenten kan framstille seg til eksamen.
Vurderingsforma er ei mappeinnlevering. Mappa skal innehalde to av arbeidskrava.
-
Hjelpemidler ved eksamen
Alle hjelpemiddel tillate
-
Vurderingsuttrykk
Vurderingsuttrykket er ein gradert skala med fem trinn frå A til E for bestått og F for ikkje bestått.
Studentar som ikkje består ordinær eksamen, må ved ny/utsatt eksamen levere ei omarbeida mappe. Viss mappa framleis ikkje er bestått må det leverast ei heilt ny mappe med nye problemstillingar.