Programplaner og emneplaner - Student
ØAADM3000 International Marketing Course description
- Course name in Norwegian
- International Marketing
- Study programme
-
Bachelor Programme in Business Administration and EconomicsOslo Business School, Exchange ProgrammePublic Administration and Leadership, Exchange Programme
- Weight
- 7.5 ECTS
- Year of study
- 2017/2018
- Programme description
- Course history
-
Introduction
Ingen
Recommended preliminary courses
The course builds on knowledge from the courses Marketing and Strategy.
Required preliminary courses
Læringsutbyttebeskrivelsene utgjør kriteriene for vurdering. Vurderingsuttrykket er «bestått» eller «ikke bestått».
Learning outcomes
Eksamen blir vurdert av kurskoordinator og en annen vitenskapelig ansatt tilknyttet ph.d.-programmet.
Teaching and learning methods
Målgruppe
Emnet er primært for studenter som er tatt opp i ph.d.-programmet i utdanningsvitenskap for lærerutdanning, men vil være åpent for andre som ønsker å fordype seg i feltet utdanningsvitenskap, lærerutdanning og skole.
Opptakskrav til enkeltemner for eksterne søkere
Søkere må normalt ha fullført femårig masterutdanning (treårig + toårig) eller tilsvarende innen lærerutdanning, annen pedagogisk utdanning, utdanningsvitenskap, utviklingsstudier eller annen utdanning på tilsvarende nivå i fagområder som er relevant for lærerutdanning.
Om det blir mange søkere vil studenter ved ph.d.-programmet i utdanningsvitenskap for lærerutdanning bli prioritert. Deretter studenter ved andre ph.d.-program, så andre vitenskapelig ansatte ved Fakultet for lærerutdanning og internasjonale studier
Søkere som ikke er tatt opp til ph.d.-programmet i utdanningsvitenskap for lærerutdanning må sende inn et sammendrag på om lag én A4-side med informasjon om eget ph.d.-prosjekt eller annet prosjekt/interesseområde med tema, metode, teoretisk innfallsvinkel, hvor de eventuelt er i ph.d.-løpet og hvorfor dette emnet anses relevant for eget prosjekt.
Course requirements
No course requirements.
Assessment
There will be given one total grade for the course. The total grade consist of a four-hour school exam, that accounts for 70% of the grade, and a portfolio that accounts for 30%. Required work for the portfolio consist of group presentations of case analyses and literature reviews (presentations of 10 minutes each). The student must pass the portfolio part of the course to be eligible to sit for the exam.
The portfolio and the written exam can be taken again separately. It is not necessary to re-sit both exams.
Permitted exam materials and equipment
A list of reference aids allowed will be published on our website.
Grading scale
Letter grading A-F.
Examiners
The final written four-hour exam will be evaluated by both an internal and external examiner, while the portfolio will be evaluated by the course instructor only.