Programplaner og emneplaner - Student
PHUV9340 Discourses and Power Course description
- Course name in Norwegian
- Diskurs og makt
- Study programme
-
PhD Programme in Educational Sciences for Teacher Education
- Weight
- 5.0 ECTS
- Year of study
- 2020/2021
- Curriculum
-
SPRING 2021
- Schedule
- Programme description
- Course history
-
Introduction
A practical course in analyzing text and talk.
Approved by the Doctoral Committee October 25, 2018. Minor changes approved 27.04.2020.
This is a practical course where the students will be offered analytical tools to carry out analyses of documents, observations and/or interviews on the topics of their own research, in comparison with leading discourses as well as research knowledge and other contextual aspects. The course will also focus on strategies for discussing explanations and implications of findings. The content of the course is based on a combination of insights to discourses and power from social sciences and humanities.
Recommended preliminary courses
Det blir nytta graderte karakterar. Sjå forklaringar om graderte karakterar i den generelle delen.
Learning outcomes
On completion of the course, the student will have achieved the following learning outcomes:
Knowledge
The student
- has in-depth knowledge about analyzing text and talk and their main research traditions.
- has in-depth knowledge of theories and conceptualisations about the relationship between discourses and power.
Skills
The student
- has gained methodological competence to skillfully outline a discourse analysis based on own empirical material, as a core content of a paper aimed at publication in a research journal.
General competence
The student
- can identify and establish constructive connections between theories, empirical data, and methods based on developed methodological competence.
Teaching and learning methods
Emne 1 ligg i haustsemesteret, og har avsluttande munnleg eksamen før jul. Skriving og vurdering har ein sentral plass saman med språklege emne og elevtekstanalyse. Studentane har arbeidskrav som føreset arbeid i eigne grunnskoleklassar.
Course requirements
Etter fullført emne har studenten følgjande læringsutbyte definert som kunnskap, dugleik og generell kompetanse:
Kunnskap
Studenten
- har brei kunnskap om språket som system og språket i bruk
- har kunnskap om metaspråk og språklig medvit
- har kunnskap om relevante teoriar om skriving, skriveopplæring og skrivestrategiar
- har omfattande innsikt i korleis elever på mellomtrinnet og ungdomstrinnet kan vidareutvikle skrivinga si
- har kunnskap om vurdering og vurderingsformer
- har kunnskap om gjeldande læreplanen for skolens norskfag
- har kunnskap om bruk av digitale verktøy i norskfaget
Dugleik
Studenten
- kan vurdere og bruke relevante undervisningsmetodar i skriveopplæring frå 5. til 10. trinn
- kan leggje til rette for at elevane får skrive sakprega tekster og fiksjonstekstar av ulike slag
- kan rettleie og vurdere skriftleg tekstproduksjon hos elevar på på mellomtrinnet og ungdomstrinnet
- kan bruke språk- og tekstkunnskap i arbeid med analyse, respons og vurdering av skriftlege elevtekster for å fremme læring
- kan bruke læreplanen i faget til å formulere mål for norskopplæringa og relevante kriterium for vurdering
- kan bruke ulike vurderingsmåtar i norskfaget
Generell kompetanse
Studenten
- er stødig i skriftlig bokmål og nynorsk
- kan formidle norskfagleg innsikt og tilpasse form og innhald til ulike målgrupper
- kan leggje til rette for arbeid med språk og skriving og oppfordre dei til aktiv deltaking i det offentlege liv
Assessment
Dialogen mellom student og lærar, oppgåveinnleveringar, faglege ressursar og individuell oppfølging frå lærar skjer i nettbasert forum. Arbeidet med sakprosaskriving i grunnskolen og analyse av elevtekstar forutset innlevering i høgskolens digitale læringsplattform, og studentane får rettleiing i dette arbeidet gjennom skriftleg dialog med faglærar på nettet. I tillegg til undervisning blir samlingane brukt til erfaringsdeling med utgangspunkt i praksisopplegg deltakarane gjennomfører i eigen klasse.
Deltakarane arbeider med didaktiske oppgåver til fagstoffet mellom samlingane.
Grading scale
Følgjande arbeidskrav må vere godkjende før studentane kan gå opp til eksamen i emne 1:
- Gruppeoppgåve (om lag 5 000 ord): Utprøving og vurdering av sakprosaskriving i i eigen klasse i grunnskolen. Oppgåva føreset deltaking på første og andre samling, erfaringsutveksling og samskriving på nettet. Arbeidskravet inneber og samarbeid og kunnskapsdeling i eige kollegium. Faglærar på høgskolen gir digital respons på gruppeoppgåva før endeleg innlevering. Innlevering på høgskolens digitale læringsplattform. Målform: nynorsk.
- Individuell oppgåve (om lag 2 000 ord): Elevtekstanalyse på makro- og mikronivå med vurdering. Innlevering på høgskolens digitale læringsplattform. Målform: bokmål.
Examiners
Eksamen vert gjennomført i haustsemesteret.[1] Den avsluttande vurderinga på emne 1 er ein individuell munnleg eksamen i språklege tema. Det blir nytta to interne sensorar. Tilsynssensor evaluerer vurderingsformer og vurderingsprosessar i studieprogrammet. Munnleg eksamen blir halden på Høgskolen i Oslo og Akershus.
Ny/utsett eksamen
Ny og utsett eksamen vert gjennomført på same måte som ved ordinær eksamen.
Studentens rettar og plikter ved ny/utsett eksamen framgår av Forskrift om studier og eksamen ved Høgskolen i Oslo og Akershus. Studentar er sjølve ansvarlege for å melde seg opp til eventuell ny/utsett eksamen.
[1] Redaksjonell endring 09.03.2017
Admission requirements
Det blir nytta to interne sensorar. Tilsynssensor evaluerer vurderingsformer og vurderingsprosessar i studieprogrammet.