EPN-V2

MOKV3400 Production for streaming and web-TV Course description

Course name in Norwegian
Produksjon for streaming og nett-tv
Study programme
Bachelor Programme in Media and Communication
Bachelor Programme in Journalism
Weight
15.0 ECTS
Year of study
2023/2024
Curriculum
FALL 2023
Schedule
Course history

Introduction

Produksjon for streaming og nett-tv er eit valfritt emne i 5. semester. I emnet skal studentane arbeide med medieproduksjonar for nett-tv og utvikle praktisk-teoretisk kunnskap om streaming, einkamera- og fleirkameraproduksjon, samt multimedialitet.

Required preliminary courses

Bachelorstudiet i medium og kommunikasjon følger dei generelle reglane for studieprogresjon. (Sjå programplanen.)

Learning outcomes

Etter fullført emne skal studenten ha følgande læringsutbytte, definert i kunnskap, ferdigheiter og generell kompetanse:

Kunnskapar

Studenten har god kunnskap om

  • multimedieteori og nett-tv
  • forteljarteknikk for streaming og multimedia
  • programproduksjon for nett med fokus på streaming og nett-tv, og levering av innhald til ulike medieplattformer
  • planlegging og gjennomføring av både einkamera- og fleirkameraproduksjonar for streaming og nett-tv

Ferdigheiter

Studenten kan

  • utvikle, planlegge og gjennomføre nye konsept for streaming og nett
  • gjennomføre enkel einkamera-streaming for nett
  • bruke utstyr for streaming av fleirkameraproduksjonar

Generell kompetanse

Studenten kan

  • planlegge og reflektere rundt utfordringar ved streaming og fleirkamera- medieproduksjon for streaming og nett-tv
  • produsere ein større fleirkamera-medieproduksjon for nett-tv av eit event, program, konsert, show eller liknande som òg vert streama, frå idé til ferdig produkt
  • produsere i grupper for ein definert ekstern eller intern oppdragsgjevar

Teaching and learning methods

Emnet strekker seg over eitt semester og er lagt opp som forelesingar, seminarer, kollokvie- og gruppearbeid, tekniske kurs og praktisk retta gruppeoppgåver. Emnet krev aktiv deltaking.

Studentane skal i løpet av kurset gjere ein større fleirkamera- medieproduksjon for nett-tv som vert streama live, gjerne for ein definert ekstern eller intern oppdragsgjevar. Arbeidet vert gjennomført som eit gruppearbeid på 5-10 studentar og skal leverast som ein del av eksamen (sjå vurdering). Studentane får rettleiing av emneansvarleg.

Course requirements

Leiarrolla vert presentert og diskutert ut frå både teoretiske perspektiv og med døme frå bibliotek og andre og andre informasjons- og kulturformidlande verksemder. Det vert særleg lagt vekt på dei føresetnadene ein leiar har i kunnskapsorganisasjonar. Døme på situasjonar og utfordringar ein som leiar møter vert gjennomgått. Vidare diskuterer vi bibliotekleiarens mange konkurrerande roller, som leiar, profesjonsutøver og samfunnsaktør. Med utgangspunkt i organsisasjonsteori vil studentane få eit innblikk korleis ein kan leggje til rette for endrings- og utviklingsprosessar. Institusjonane inngår gjerne i nettverk med andre institusjonar. Difor er samarbeid, nettverksbygging, utretta verksemd og profilering og marknadsføring viktige tema i faget. Sentrale verktøy for å planlegge korleis biblioteka si rolle kan bli realisert og tenester og ressursar evaluert vil òg vere tema i faget.

Undervisningsspråk er norsk.

Assessment

Studenten må ha fullført og bestått 2. studieår av bachelorprogrammet i bibliotek- og informasjonsvitskap.

Permitted exam materials and equipment

Studenten skal etter å ha fullført emnet ha følgende totale læringsutbytte definert i kunnskap, ferdigheter og generell kompetanse:

Kunnskapar

Studenten

  • har innsikt teoriar knytt til leiing, administrasjon og endringsprosessar
  • har innsikt i biblioteka sine tekniske og institusjonelle omgjevnader
  • kan identifisere viktige samarbeidspartnarar for utvikling av verksemda
  • har innsikt i korleis økonomiske, politiske og regulative rammer påverkar biblioteka
  • har kunnskap om korleis organisasjonskultur påverkar verksemda
  • kjenner til prinsipp for lærande organisasjonar
  • har kjennskap til personalarbeid og korleis ivareta mangfald på arbeidsplassen
  • har kunnskapar om prinsipp for marknadsføring, kommunikasjon og merkevarebygging
  • har grunnleggande kjennskap til korleis ulike styringsdata, verktøy og modellar for analyse m.m. kan brukast aktivt i organisasjonsutvikling

Ferdigheiter

Studenten

  • kan diskutere og reflektere over korleis tekniske og institusjonelle omgjevnader påverkar bibliotekets verksemd og tenester
  • kan reflektere kritisk over leiarstil, organisasjonsstruktur, organisasjonskultur og korleis dette påverkar organisasjonen
  • kan lage eit marknadsføringstiltak og vurdere om desse når brukaren
  • kan reflektere over korleis ein kan legge til rette for læring og kompetanseutvikling
  • kan ta i bruk ulike styringsdata som verktøy i organisasjonsutvikling

Generell kompetanse

Studenten

  • kan anvende og formidle forskingsbasert kunnskap og teoriar om organisasjon og leiing i eit bibliotekperspektiv
  • kan formidle ein fagleg bodskap, skriftleg og munnleg
  • kan samarbeide om faglege prosjekt og gje tilbakemelding på andre sitt arbeid

Grading scale

For å kunne framstille seg til eksamen må studenten ha følgende godkjente arbeidskrav:

  • Arbeidskrav 1: Lage ein video med eit fagleg tema. Kvar gruppe skal gje ei kort tilbakemelding på to andre gruppearbeid. I arbeidskravet inngår det eit individuelt refleksjonsnotat (ca. 1-2 sider).
  • Arbeidskrav 2: Praktisk formidlingsarbeid i grupper. Munnleg presentasjon på ca. 5 minutter og eit kort samandrag av en pensumtekst.

Prosjektarbeid og presentasjon blir utført i grupper. Det vert gitt noko rettleiing i samband med arbeidskrava.

Arbeidskrav skal vere gjennomført innan fastlagt tid, og godkjend av faglærar før studenten kan framstille seg til eksamen. Dersom oppgåva ikkje blir godkjent, skal studentane få høve til å levere ein ny versjon.

Examiners

Eksamen i emnet er ein individuell skriftleg skuleeksamen på 5 timar.

Course contact person

Ingen hjelpemiddel er tillatne.