Programplaner og emneplaner - Student
MOKV2200 Documentary and News Production for web and TV Course description
- Course name in Norwegian
- Dokumentar- og nyhetsproduksjon for nett og TV
- Study programme
-
Bachelor Programme in Media and Communication
- Weight
- 15.0 ECTS
- Year of study
- 2024/2025
- Curriculum
-
FALL 2024
- Schedule
- Programme description
- Course history
-
Introduction
Dokumentar- og nyheitsproduksjon for nett og TV er eit valfritt emne i 3. semester og vert gjennomført i samarbeid med Medieseksjonen ved OsloMet - storbyuniversitetet.
Dokumentar- og nyheitsproduksjon for nett og TV tek for seg både nyheitsproduksjon for nett og TV, og dokumentarfilm som sjanger, både teoretisk og praktisk.
Undervisningsspråk er norsk eller engelsk.
Required preliminary courses
Ein føresetnad for å ta emnet er praktiske og teoretiske kunnskapar som tilsvarer 1. studieår. Bestått karakter i emna MOK1700 og MOK1800 (Multimedial produksjon 1 og 2), eller andre tilsvarande emne er forkunnskapskrav for å kunne ta emnet. Ved opptak til emnet vert studentane rangerte etter karakter i emnet MOK1800 Multimedial produksjon 2.
Bachelorstudiet i medium og kommunikasjon følger dei generelle reglane for studieprogresjon. (Sjå programplanen.)
Learning outcomes
Kunnskapar
Studenten har god kunnskap om
- reportasje for nett og TV
- intervju for nett og TV
- dokumentarfilmteori og -sjangrar
- dokumentarfilmproduksjon
Ferdigheiter
Studenten
- kan gjere video- og lydopptak på HD-videokamera med lydmiksar
- kan finne og utvikle saker til nyheiter og dokumentarfilm
- kan visualisere ei historie
- dokumentere arbeidsprosessen til studentane - frå idé til ferdig produkt
Generell kompetanse
Studenten
- kan lage TV-reportasje og små TV-portrett
- kan lage korte dokumentarfilmar, levert som eit prosjektorganisert arbeid
Teaching and learning methods
Emnet strekker seg over eitt semester og er lagt opp som forelesingar, seminar, kollokvie- og gruppearbeid, tekniske kurs og praktisk retta gruppeoppgåver.
Ved semesterstart vert det arrangert eit intensivkurs i opptaksteknikk over normalt fem dagar. På kurset vert det arbeidd med avansert opptaksteknikk for video og lyd, og redigering. Studentane får dermed intensiv fordjuping knytt til locationarbeid på video.
I produksjonsgrupper vert det skrive eit manus for eksamensfilmen (sjå vurdering), og det vert utarbeida ein produksjonsplan. Etter gjennomgang og rettleiing av manus og produksjonsplan, vert medieproduksjonen laga i grupper på normalt 3-5 studentar. Alle grupper skal ha ein rettleiingstime før produksjonsstart for å kvalitetssikre arbeidet.
Course requirements
Det er knytt tre arbeidskrav til emnet:
- Ved semesterstart vert det gjennomført eit intensivt kurs i opptaksteknikk over normalt fem dagar. Innhald: Manusutvikling, opplæring i kamera, lyd og redigering, samt filming og redigering av ei historie. Formålet med dette arbeidskravet er å gje opplæring i avansert kamerautstyr, avansert lydutstyr og avansert redigering.
- Produksjon av dokumentarfilmar i ulike sjangrar. Omfang: 5-10 min. Formålet med dette arbeidskravet er å få praktisk erfaring med dokumentarfilmsjangrar.
- Manus og produksjonsplan til eksamensproduksjonen. Omfang manus: 5-10 sider. Omfang produksjonsplan: 1-2 sider. Formålet med dette arbeidskravet er å kvalitetssikre manus og produksjonsplan før opptak.
Arbeidskrava vert godkjende av faglærar. Alle arbeidskrav må være leverte innan fastsett frist og godkjende før studenten kan gå opp til eksamen.
For å sikre at studentane får fagleg kontinuitet og grunnlag for å nå naudsynt tekniske ferdigheiter, er det obligatorisk deltaking ved all undervisning. Fråvær utover 20 prosent kan føre til tap av eksamensretten.
Fristar og nærmare detaljar for innlevering av arbeidskrav kjem på undervisningsplanen som vert lagt ut i starten av kvart semester.
Studentar som ikkje får godkjend arbeidskrav ved første forsøk, kan levere inn omarbeidd versjon ein gong. Ved dokumentert sjukdom eller andre tungtvegande årsaker kan eigen frist avtalast med faglærar.
Assessment
This course covers two central areas of scientific research: the construction and justification of a research plan, and the subsequent analysis and interpretation of its implementation and of the resulting data.
The course will be offered once a year, provided 3 or more students sign up for the course. If less than 3 students sign up for a course, the course will be cancelled for that year.
Permitted exam materials and equipment
None.
Grading scale
The student is expected to have the following outcomes on completion of the course:
Knowledge:
On successful completion of the course, the student:
- has advanced knowledge of the research process.
- has advanced knowledge of data collection techniques relative to his/her field of study within engineering sciences
- can critically assess the usefulness of using qualitative, quantitative, and mixed methodologies in the engineering sciences.
- has a high-level command of qualitative and quantitative methods of analysis relative to his/her field of study.
Skills:
On successful completion of the course, the student can:
- construct a problem statement or research question and evaluate its soundness.
- create technically and scientifically sound research proposals.
- select a methodology to address a research problem.
General competence:
On successful completion of the course, the student can:
- distinguish and formulate research problems.
- develop and critically assess the components of a research proposal.
- critically reflect on the nature of research, scientific practice and knowledge
Examiners
This course will feature lectures and practical work to provide both theoretical and hands-on content. The students will work in groups and complete various assignments related to the practical and theoretical aspects of the course. The students will supplement the lectures and group work with their own reading.
Course contact person
None.