Programplaner og emneplaner - Student
MOK1000 Media rhetoric Course description
- Course name in Norwegian
- Medieretorikk
- Study programme
-
Bachelor Programme in Media and CommunicationOne-year Programme in Media and Communication
- Weight
- 10.0 ECTS
- Year of study
- 2022/2023
- Curriculum
-
FALL 2022
- Schedule
- Programme description
- Course history
-
Introduction
Språkleg formidling skal gjere studentane til meir medvitne språkbrukarar.
Required preliminary courses
Ingen forkunnskapskrav.
Bachelorstudiet i medium og kommunikasjon har generelle progresjonsvilkår (sjå programplanen).
Learning outcomes
Kunnskap
Studenten
- har kunnskap om norsk rettskriving og normer for god språkføring
- kjenner grunnleggande perspektiv, omgrep og modellar innanfor retorikk og andre former for tekstanalyse
- er medviten og har kunnskap om samanhengen mellom språk, tanke og røyndom
- har kunnskap om kva rolle språket speler i samfunnet
Ferdigheiter
Studenten
- har utvikla evna til å uttrykke seg i eit klart og engasjerande språk
- kan analysere skriftlege og munnlege tekstar med utgangspunkt i retorikk og andre teoriar om språk og tekst
- kan presentere og drøfte faglege problemstillingar
Generell kompetanse
Studenten
- har eit reflektert forhold til språkbruken hos seg sjølv og andre
Teaching and learning methods
Arbeidsformene vekslar mellom eigenstudium, plenumsforelesingar og individuell og gruppebasert oppgåveløysing med gjennomgang i grupper.
Praktisk og teoretisk undervising går hand i hand. Tanken er at teorien skal kaste lys over og skape forståing for det praktiske arbeidet og omvendt. Oppgåveløysing med rettleiing og gjennomgang av produkta i grupper er ein grunnstamme i undervisinga.
Course requirements
Studentane skal løyse fire obligatoriske oppgåver - tre skriftlege og ein munnleg. Dei skriftlege oppgåvene skal til saman vere på mellom 8 og 15 sider. Den munnlege oppgåva er ein presentasjon på mellom 10 og 15 minutt. Alle oppgåvene inneber òg å gi respons til medstudentar. Somme oppgåver er produksjonsoppgåver, der studentane utfører praktiske skriveoppdrag. Andre er analyse- eller drøftingsoppgåver, der pensumstoff blir trekt inn meir direkte.
Formålet med arbeidskrava er at studentane skal få trening i å bruke pensum. I tillegg skal dei få øve på å uttrykke seg skriftleg i tråd med normene og sjangerkrava dei lærer om.
Studentane skal levere arbeidskrava på norsk, da emnet er eit norskfagleg ferdigheitsfag.
Arbeidskrava blir godkjende av faglæraren. Alle arbeidskrava må vere leverte innan fristen og godkjende for at studenten skal kunne gå opp til eksamen. Dersom eit arbeidskrav blir underkjent, får studenten opptil to nye forsøk. Ved dokumentert sjukdom eller ein annan tvingande grunn kan studenten avtale ein eigen frist med læraren.
Oppgåvene blir gjennomgått i grupper. Her får kvar student fagleg tilbakemelding frå ein lærar og frå medstudentar. Studentane skal vere opponentar for kvarandre. Det er obligatorisk å delta i desse gruppegjennomgangane. Ved fråvær får studenten inga fagleg tilbakemelding på oppgåva og må gi skriftleg respons til alle studentane på gruppa. Ved for sein levering må studenten framleis delta aktivt i gruppegjennomgangen, men får inga fagleg tilbakemelding på førsteutkastet.
Assessment
Karakteren blir satt på bakgrunn av ein individuell, seks timars skuleeksamen.
Eksamenssvaret skal leverast på norsk, da emnet er eit norskfagleg ferdigheitsfag.
Permitted exam materials and equipment
No requirements over and above the admission requirements.
Grading scale
After completing the course, the student is expected to have achieved the following learning outcomes defined in terms of knowledge, skills and general competence:
Knowledge The student is able to:
- Account for various machine systems that convert energy.
- Account for common components included in such systems.
Skills
The student is capable of:
- Drawing hydraulic wiring diagrams and performing simple system analyzes.
- Designing and dimensioning certain hydraulic systems.
- Calculating working pressure, volume flow and flow velocities in pipelines using Bernoulli's equation and continuity equation.
- Calculating pressure loss and power loss across different types of components in pipelines and finding the operating point of pumps operating in a composite system.
- Calculating power, torque, and different types of efficiencies for systems based on thermal and electrical energy machines.
General competence
The students will gain:
- The ability to produce adequate documentation of their own work.
Examiners
Lectures, laboratory assignments and supervised exercises.
The estimated workload is four hours of lectures, four hours of supervised exercises and five hours of self-study per week.
Course contact person
The following coursework is compulsory and must be approved before the student can sit in the exam:
- 1 project assignment
- 2 lab reports;
- 3 individual exercises