Programplaner og emneplaner - Student
MED4000 Media Development and Media Research Course description
- Course name in Norwegian
- Medieutvikling og medieforskning
- Study programme
-
Master's Programme in Media DevelopmentMaster's Programme in Media Development, part-time
- Weight
- 10.0 ECTS
- Year of study
- 2021/2022
- Curriculum
-
FALL 2021
- Schedule
- Programme description
- Course history
-
Introduction
Ingen.
Required preliminary courses
Etter fullført emne har studenten følgjande læringsutbytte definert som kunnskap, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskap
Studenten
- har omfattande kunnskap om språket som system og språket i bruk, og språket som tolkingsreiskap og forståing
- har kunnskap om språkhistorie, talemål og språklige endringsprosesser
- har omfattande kunnskap om norsk som første- og andrespråk
- har kunnskap om nasjonale minoritetsspråk og om nabospråk
- har kunnskap om gjeldande normering for nynorsk og bokmål
- har kunnskap om språkhistorie, språklege endringsprosessar med språkvariasjonar i eldre og nyare tid
- har kunnskap om språklæring og språkutvikling inkludert begynnaropplæring i lesing og skriving
- har brei kunnskap om lese- og skriveopplæring på mellomtrinn og ungdomstrinn og om utvikling av elevanes skriveferdigheiter inkludert digitale ferdigheiter
Ferdigheter
Studenten
- kan analysere variert norsk språk og språkbruk og gjere greie for faglege val som skal fremje munnleg og skriftleg språkutvikling
- kan bruke kunnskap om grammatikk, språk og tekst i analyse, respons og vurdering av munnlege og skriftlege, også mellomspråkstekstar
- kan kjenne att teikn på lese- og skrivevanskar
- meistrar skriftleg nynorsk og bokmål og kan undervise elevar i begge målformer
- kan kartlegge og vurdere lese- og skriveferdigheiter og gi læringsfremjande respons til alle elevar
- kan skrive fagtekstar på nynorsk og bokmål
- kan rettleie elevar i ulike former for skriftleg argumentasjon og retorikk for å fremje læring
- har kunnskap om gjeldande reglar for norsk som opplæringsmål og undervisningsspråk
Generell kompetanse
Studenten
- kan legge til rette for at elevane utviklar grunnleggande språkferdigheiter og blir tekstkyndige språkbrukarar som kan delta aktivt i klasserommet og på andre sosiale arenaer
- kan formidle fagstoff om språk i relevante uttrykksformer
Learning outcomes
Sjå fagplanen.
Teaching and learning methods
Retten til å avlegge eksamen har som vilkår godkjente arbeidskrav og deltaking i bestemte faglege aktivitetar. Sjå fagplandelen ovanfor for nærare informasjon om krav til innlevering og vilkår ved manglande innlevering.
- Individuell logg etter undervisning. Målet er refleksjon over fagstoffet. Målform: valfri. Omfang: 2 loggar med omfang på 800 ord +/- 10 % per logg. Kommentar frå faglærarar.
- Prøver om språk. Ei individuell kunnskapsprøve (elektronisk) i grunnleggande grammatikk-kunnskap (fonologi, morfologi og syntaks) og ei individuell kunnskapsprøve (elektronisk) i nynorsk formverk. Målet for prøvene er å dokumentere språkmeistring. Omfang: Inntil ein time per prøve.
- Elevtekstanalyse. Målet er å øve opp ferdigheiter i vurdering av elevtekstar. Målform: nynorsk. Omfang: 2000 ord +/- 10 %. Kommentar på utkast frå medstudent.
Course requirements
Individuell skriftleg eksamen under tilsyn. Omfang: seks timar. Vekt på språk, læring og danning.
Målform: Valfri.
Ny/utsett eksamen blir gjennomført som ved ordinær eksamen.
Assessment
Vurderingsformen er en individuell, skriftlig 4-dagers hjemmeeksamen. Lengde: ca 6-8 sider. Skrifttype Arial eller Calibri, størrelse 12pkt, linjeavstand: 1,5.
Permitted exam materials and equipment
Ordbok og gjeldande læreplan for grunnskulen.
Grading scale
Det blir nytta ein karakterskala frå A til E for bestått og F for ikkje bestått.
Examiners
Det blir nytta to interne sensorar. Ein tilsynsynsensor er tilknytta emnet.
Course contact person
Ragnhild Kristine Olsen