Programplaner og emneplaner - Student
M5GNO1200 Norwegian, Subject 2 Course description
- Course name in Norwegian
- Norsk, emne 2
- Study programme
-
Master's Degree Programme - Primary and Lower Secondary Teacher Education for Years 5-10
- Weight
- 15.0 ECTS
- Year of study
- 2018/2019
- Curriculum
-
FALL 2018
- Schedule
- Programme description
- Course history
-
Required preliminary courses
Learning outcomes
Part 1) Written bachelor assignment in groups of 2-3 students, 7,000 words (+/- 10 per cent)
Part 2) Oral group presentation with individual assessment on the bachelor's project, up to 30 minutes per group.
A pass grade (A-E) must have been awarded for the written exam (part 1) before the students can take the oral exam (part 2). A preliminary grade is awarded for the written exam. An individual grade is awarded after the oral exam based on the student’s academic contribution and understanding. The grade can be adjusted up or down by up to one grade.
Students can appeal the grade awarded for the written part of the exam. If the grade for the written thesis is changed, the student will have to take the oral exam again.
Resits/rescheduled exam: If a fail grade (F) is awarded for the written work (part 1) the student has the right to submit a reworked version once. If the oral presentation is awarded an F, the student must take the oral exam again.
Content
Emne 2 tar føre seg det særskilde ved fiksjonstekstar og grunngivingar for at lesing av fiksjonstekstar er sentral i norskopplæringa. Elevar omgir seg med eit mangfald av fiksjonstekstar gjennom bruk av ulike medium fordi desse tilbyr oppleving. Eit didaktisk mål i undervisningssamanheng er å styrke elevane si fiksjonsforståing ved å utvikle deira tolkande, analytiske og kritiske haldning. Ei slik haldning øver opp kontekstmedvit og retorisk medvit.
- Lesestrategiar og teoriar om lesing
- Barnelitteratur, ungdomslitteratur og litteratur for vaksne
- Litterære sjangrar: epikk, drama og lyrikk
- Litteraturhistorie og kanon
- Skjønnlitteratur i nordisk perspektiv
- Litteraturteori og litteraturdidaktikk
Teaching and learning methods
Sjå fagplanen.
Course requirements
Retten til å avlegge eksamen har som vilkår godkjente arbeidskrav og deltaking i bestemte faglege aktivitetar. Sjå fagplandelen ovanfor for nærare informasjon om krav til innlevering og vilkår ved manglande innlevering.
- Mappeskriving: Fire tekstar knytt til arbeid med fiksjon. Individuelt.Respons med bruk av digitale verktøy. Målet er oppøving i lesing av, skriving om og vurdering av skjønnlitterære tekstar, og erfaring med mappe som vurderingsform. Målform: nynorsk. Omfang for kvart arbeidskrav: Frå 800 til 3000 ord. Sjå nærare instruksar i Mappeskrivdokumentet.
- Individuell framføring av munnleg forteljing. Målet er å kunne fortelje utan manus og formidle tradisjonsstoff til medstudentar og elevar. Omfang: ca. 5 minutt per student.
Assessment
Individuell mappeeksamen. Vurdering av mappe med tre tekstar valt frå arbeidsmappe (sjå avsnittet
Arbeidskrav over) valt av studentane, samt refleksjonsnotat.
Omfang på mappa: 5 000 ord +/- 10 %, inkludert refleksjonsnotat på 1000 ord +/- 10 %.
Målform: nynorsk.
Ved ikkje bestått karakter leverer studenten inn reviderte tekstar med utgangspunkt i opphavleg arbeidsmappe innan fastsett frist. Det blir ikkje gitt ny rettleiing frå faglærar.
Permitted exam materials and equipment
Alle hjelpemiddel tillatne.
Grading scale
Det blir nytta ein karakterskala frå A til E for bestått og F for ikkje bestått.
Examiners
Det blir nytta intern og ekstern sensor.