EPN-V2

KFKNU26200 Norwegian 2 for Level 5-10, Subject 2 Course description

Course name in Norwegian
Norsk 2 for trinn 5-10, emne 2
Weight
15.0 ECTS
Year of study
2025/2026
Course history
Curriculum
SPRING 2026
Schedule
  • Introduction

    I eksamensoppgaven skal gjennomføres i gruppe (3-4 studenter) og skal vise gruppens læring og utvikling opp mot studiets læringsutbyttebeskrivelser, og se dette i lys av aktuelle forskning og teori. Eksamensoppgaven skal presenteres som en multimodal presentasjon med et omfang på 10- 12 minutter.

    Ny/utsatt eksamen

    Til ny og utsatt eksamen kan den multimodale presentasjonen bearbeidet én gang. Dersom det ikke kan dannes grupper kan ny og utsatt eksamen gjennomføres individuelt.

  • Required preliminary courses

    Alle hjelpemidler er tillatt

  • Learning outcomes

    Etter fullført emne har studenten følgjande læringsutbytte definert som kunnskap, ferdigheit og generell kompetanse:

    Kunnskap

    Studenten

    • har utvida innsikt i korleis elevar med norsk som førstespråk og elevar med norsk som andrespråk på 5.-10. trinn kan vidareutvikle leseferdigheitene sine
    • har utvida innsikt i korleis elevar med norsk som førstespråk og elevar med norsk som andrespråk på 5.-10. trinn kan vidareutvikle skriveferdigheitene sine
    • har utvida innsikt i korleis elevar med norsk som førstespråk og elevar med norsk som andrespråk på 5.-10. trinn kan vidareutvikle dei munnlege ferdigheitene sine
    • har utvida kunnskap om mulitimodale tekstar
    • har kunnskap om sentrale verk for ungdom og vaksne i norsk og samisk skjønnlitteratur frå 1900 til i dag
    • har utvida kunnskap om litteraturteori og didaktiske tilnærmingar
    • har kunnskap om det å lære norsk som andrespråk

    Ferdigheit

    Studenten

    • kan skrive godt på nynorsk og bokmål
    • kan setje i gang, rettleie og vurdere munnleg, skriftleg og samansett tekstproduksjon for elevar frå 5.-10. trinn
    • kan lese, analysere, tolke og vurdere tekstar (også samansette), sjå dei i eit historisk perspektiv og setje dei inn ein kulturell og offentleg samanheng
    • kan bruke digitale verktøy i norskfaget
    • bruke læreplanen i faget til å formulere mål for norskopplæringa og relevante kriterium for vurdering

    Generell kompetanse

    Studenten

    • er ein sikker munnleg språkbrukar og stødig i bokmål og nynorsk
    • kan rettleie elevar i arbeid med tekstar
    • formidle norskfaglege innsikter og tilpasse form og innhald til ulike målgrupper
    • kan bruke faglege kunnskapar til kritisk og konstruktiv refleksjon
    • kan vurdere norskfaget og eigen praksis og grunngi vurderingane
  • Content

    • Vidareutvikling av leseferdigheiter, -forståing, -strategiar og -motivasjon.
    • Arbeid med elevtekstar, skriveopplæring og vurdering
    • Arbeid med munnlege ferdigheiter og vurdering av desse
    • Samtidsdikting og samtidstekstar i andre sjangrar
    • Arbeid med samtidslitteratur i klasserommet

  • Teaching and learning methods

    Det benyttes to interne sensorer. Det er knyttet tilsynssensor til utdanningen som evaluerer vurderingsordningene i emnet og studiet som helhet.

  • Course requirements

    Sentrale temaer i emnet:

    • entprenørielle læreprosesser
    • entreprenørielle verktøy og metoder
    • bærekraft i arbeidslivsfaget
    • veiledning av entreprenørielle læreprosesser
    • samarbeid med lokalt arbeids- og næringsliv
    • multimodale presentasjoner
  • Assessment

    Avsluttande eksamen vert gjennomført i vårsemesteret.

    Avsluttande eksamen i emne 2 er ei individuell skriftleg semesteroppgåve med sjølvvald problemstilling. Omfang: ca. 5000 ord. Målform: nynorsk.

    Ny/utsett eksamen

    Ny og utsett eksamen blir arrangert på same måte som ordinær eksamen. Ved første ny og utsett eksamen kan det leverast ein omarbeidd versjon av semesteroppgåva. Ved seinare forsøk må ny semesteroppgåve bli levert.

    Studentens rettar og plikter ved ny/utsett eksamen går fram av Forskrift om studier og eksamen ved OsloMet. Studentar er sjølve ansvarlege for å melde seg opp til eventuell ny/utsett eksamen.

  • Grading scale

    Det blir nytta graderte karakterar (A-F). Sjå forklaringar om graderte karakterar i programplanen.

  • Examiners

    Eksamen vert vurdert av intern sensor. Ekstern sensor vurderer eit uttrekk av eksamenssvara og sensurerer desse i lag med intern sensor. Samsensur dannar grunnlag for karaktersettinga.

  • Target group and admission

    Sjå programplanen.