Programplaner og emneplaner - Student
BLHP1ÅR Practical Training in Preschool, 1st Year Course description
- Course name in Norwegian
- Praksis i barnehage, 1.studieår
- Study programme
-
Bachelor Programme in Early Childhood Education and Care
- Weight
- 0.0 ECTS
- Year of study
- 2022/2023
- Curriculum
-
FALL 2022
- Schedule
- Programme description
- Course history
-
Introduction
For mer informasjon om veiledet praksisstudier- se programplanen, praksisstudier og nettsiden https://student.oslomet.no/praksis-barnehagelerer
Learning outcomes
Praksisstudiet er knyttet til innholdet i kunnskapsområdene og relateres til studentenes erfaringsbakgrunn og kompetanse.;
Content
I heftet "Informasjon om praksisstudiene" vil innhold, fokus og oppgaver i de enkelte praksisperiodene bli beskrevet nærmere. Heftet publiseres på universitetets digitale læringsplattform.
Teaching and learning methods
Praksisopplæringens innhold skal gjennomføres i nært og forpliktende samarbeid mellom praksisbarnehager, praksislærere i barnehagen, studenter og faglærere på universitetet.;
Course requirements
Praksisstudiet er en obligatorisk del av studiet og det er krav om 100 % tilstedeværelse.
Assessment
Se praksiskalender for antall dager med praksis og når praksis skal gjennomføres på nettsiden:https://student.oslomet.no/praksis-barnehagelerer;
;
40 dager obligatorisk praksis:
20 dager høst (del 1)
20 dager vår (del 2);
Ny praksisperiode
Studenter som blir vurdert til ikke bestått i en veiledet praksisperiode kan fullføre det påbegynte studieåret, men får deretter ett års opphold i ordinært studieløp. Ny praksisperiode gjennomføres neste gang ordinær praksis organiseres, normalt neste studieår. Hvis praksis blir vurdert til bestått ved andre gangs forsøk, kan studenten gjenoppta studiet. Hvis praksisperioden blir vurdert til ikke bestått ved andre gangs forsøk, må studiet avbrytes.
Grading scale
The digitalization of medical and health care systems depends on medical devices with perception (i.e., sensing) and control (i.e., actuation) capabilities. To do their work, sensors and actuators require a transduction mechanism, such as that often provided by a mechanical element in the physical sensors. Generally stated, the transduction mechanism converts nonelectrical parameters to electrical ones in a calibrated way. This course covers the definitions and structure of the sensors and actuators with a focus on medical and health care applications. In addition, the course introduces analytical methods and tools for multivariate calibration and evaluation of sensors and actuators.
Examiners
No formal requirements over and above the admission requirements.