EPN

BIB3000 Library Development Course description

Course name in Norwegian
Bibliotekutvikling
Study programme
Bachelorstudium i bibliotek- og informasjonsvitenskap
Weight
15.0 ECTS
Year of study
2019/2020
Schedule
Course history

Introduction

Innhaldet i emnet er knytt til biblioteka si rolle i samfunnet eller i organisasjonar; kva rammer påverkar biblioteka, korleis biblioteka si rolle kan bli realisert, og korleis evaluering av bibliotekverksemda kan bli brukt i tenesteutvikling.

Required preliminary courses

BIBPRAK2, BIB2000, BIB2100, BIB2201, BIB2300

Learning outcomes

Kunnskapar

Studenten

  • har innsikt i biblioteka sine tekniske og institusjonelle omgjevnader

  • har kunnskap om biblioteket si som offentleg stad og møteplass i samfunnet

  • har innblikk i teoriar og prinsipp for utvikling av fysiske og digitale samlingar

  • har innblikk i metodar og verktøy knytt til leiing, administrasjon, og marknadsføring

  • har grunnleggande kjennskap til korleis ulike styringsdata, verktøy og modellar for analyse m.m. kan brukast aktivt i organisasjonsutvikling

  • kjenner arbeidsformer som bygger på kunnskapsbasert praksis og metode

Ferdigheter

Studenten

  • kan diskutere og reflektere kritisk over biblioteket si rolle og samfunnsoppdrag

  • kan vidareutvikle biblioteka sine tenester og samlingar

  • kan anvende forskingsbasert kunnskap og teoriar om organisasjonsformar

  • kan samarbeide om faglege prosjekt og gje tilbakemelding på andre sitt arbeid

  • kan formidle ein fagleg bodskap, skriftleg og munnleg

Content

Teaching and learning methods

Arbeidsformene vekslar mellom førelesingar, seminar, studiebesøk, diskusjonar, gruppearbeid, presentasjon og sjølvstudium.

Course requirements

Det er knytt to arbeidskrav i emnet:

  1. Skriftleg prosjektarbeid knytt til eit gitt tema i faget.

  2. Presentere eit pensumrelatert tema munnleg for medstudentane og faglærarane. Kvar gruppe skal gje tilbakemelding på to av presentasjonane.

Prosjektarbeid og presentasjon blir utført i grupper (tre til fem studentar). Det vert gitt noko rettleiing i samband med arbeidskrava.

Arbeidskrav skal være gjennomført innan fastlagt tid, og godkjend av faglærer før studenten kan framstille seg til eksamen. Dersom oppgåva ikkje blir godkjent, skal studentene få høve til å levere ein ny versjon.

Assessment

Vurderingsforma er ein skriftleg, individuell sekstimars eksamen.

Kandidatar som ikkje består eksamen, kan melde seg til ny utsett eksamen.

Permitted exam materials and equipment

Ingen hjelpemiddel er tillatne.

Grading scale

Gradert skala A-F.

Examiners

Alle oppgåvene blir vurdert av intern sensor. Eit utval på 25 prosent av svara blir vald ut for vurdering av ekstern sensor.

Course contact person

Idunn Bøyum