EPN

BIB2300 Libraries and Learning Course description

Course name in Norwegian
Bibliotek og læring
Study programme
Bachelorstudium i bibliotek- og informasjonsvitenskap
Weight
5.0 ECTS
Year of study
2019/2020
Schedule
Course history

Introduction

Innhaldet i kurset er knytt til tema som læringsteori, fagdidaktikk, rettleiing, undervisning, informasjonskompetanse, utdanningsbiblioteket som pedagogisk ressurs, digitale læringsarenaer, og bibliotekaren som retteleiar og pedagog. Teoriar innan informasjonssøkeprosessen og funn frå informasjonspraksisstudiar vert brukt for å vise kva rolle bibliotekaren kan ha i ulike læringsprosessar.

Required preliminary courses

BIB1100, BIB1300

Learning outcomes

Kunnskapar

Studenten

  • har kunnskap om og forståing for bibliotekets og bibliotekaren si rolle i undervisning og læring
  • kjenner til nokre teoriar om og modellar for læring, undervisningsplanlegging, rettleiing og informasjonssøkepraksis
  • forstår ulike tilnærmingar til informasjonskompetanse
  • forstår sammenhengen mellom informasjonssøking, informasjonsbruk og læring

Ferdigheiter

Studenten

  • kan nytte aktuelle teoriar og modellar for å forklare og reflektere over problemstillingar innan feltet

Teaching and learning methods

Arbeidsformene vekslar mellom forelesningar, praktiske øvingar, blogging og sjølvstudium.

Course requirements

Studenten må publisere eit innlegg og ein kommentar i emnets blogg. Arbeidskrav skal vere gjennomført innan fastlagd tid, og godkjent av faglærer før studenten kan framstille seg til eksamen. Om arbeidskravet ikkje vert godkjent, skal studenten få høve til å levere ein omarbeidd versjon.

Assessment

Vurderingsforma er ein skriftleg, individuell 2-dagers heimeeksamen. Svaret skal ligge mellom ca 6000-8000 teikn inklusive mellomrom. Kandidatar som ikkje består ordinær eksamen, kan framstille seg til ny/utsett eksamen (Jf. forskrift om studier og eksamen ved OsloMet).

Permitted exam materials and equipment

Alle hjelpemiddel er tillatne så lenge reglar for kjeldetilvising vert følgd.

Grading scale

Gradert skala A-F.

Examiners

Alle oppgåvene vert vurdert av intern sensor. Eit utval på 25 prosent av svara vert trekte ut for vurdering av ekstern sensor.

Course contact person

Idunn Bøyum