Programplaner og emneplaner - Student
ARK3900 Bachelor Thesis Course description
- Course name in Norwegian
- Bacheloroppgave
- Study programme
-
Bachelor Programme in Archival Science
- Weight
- 15.0 ECTS
- Year of study
- 2019/2020
- Programme description
- Course history
-
Introduction
Avsluttande vurdering vert gjennomført i vårsemesteret. Eksamen er ei digital vurderingsmappe med to fagtekstar (sjå «Individuelle arbeidskrav», over). Målform: nynorsk og bokmål. I tillegg skriv studentane ein refleksjonstekst, der dei mellom anna grunngir tekstutvalet. Refleksjonsteksten (omfang: om lag 1000 ord) inngår i vurderingsmappa saman med dei to valde fagtekstane.
Alle tekstane i vurderingsmappa må vere vurderte til godkjent. Studentar som utan gyldig grunn ikkje har lagt inn tekstar innan fristane, får ikkje levere vurderingsmappe.
;
Ny/utsett eksamen
Ny og utsett eksamen blir arrangert på same måte som ordinær eksamen. Ved første ny og utsett eksamen kan det leverast ein omarbeidd versjon av vurderingsmappa. Også refleksjonsnotatet må skrivast om for å gjera greie for endringane i vurderingsmappa. Ved seinare forsøk må studenten levere ny vurderingsmappe og nytt refleksjonsnotat.
Studentens rettar og plikter ved ny/utsett eksamen går fram av Forskrift om studier og eksamen ved OsloMet. Studentar er sjølve ansvarlege for å melde seg opp til eventuell ny/utsett eksamen.
Required preliminary courses
Det blir nytta gradert karakterskala frå A til E for bestått og F for ikkje bestått.;
Learning outcomes
Det blir nytta intern og ekstern sensor.
Teaching and learning methods
Sjå programplanen.
Course requirements
I emne 2;er hovudområde vidareutvikling av lese- og skriveferdigheiter, munnleg kommunikasjon, litteratur og litterær danning. Studentane skal få kunnskap og ferdigheiter til å vidareutvikle elevane sine lese- og skriveferdigheiter, munnlege ferdigheiter og skapande skriving.;Studentane vil få brei innsikt i korleis arbeid med barnelitteratur og sakprosa kan engasjere barn og unge og bidra til identitetsutvikling. Studentane vil også få kunnskap om nyare forsking på lesing, samtale og estetiske arbeidsmåtar knytt til tverrfaglege tema som livsmeistring, demokrati og berekraftig utvikling.
Hovudfokus vil vere didaktisk arbeid med nyare litteratur, men studentane vil også arbeide med eldre tekster. Det er ein utvida tekstforståing som ligger til grunn for studiet, og studentane vil arbeide med bildebøker, romanar, noveller, filmatiserte og digitaliserte tekster samt forteljingar frå fortid og notid på norsk, dansk og svensk og i omsetjing frå samisk og andre språk. Emnet vil også innehalde studium av og bruk av sakprosatekster i undervisning, samt arbeid med kritisk tenking og argumenterande skriving knytt til dette.
Assessment
Studentens læringsutbytte vil bli vurdert ved en bacheloroppgave i samsvar med etablert akademisk standard innen faget og ifølge instituttets retningslinjer for oppgaveskriving.
En student kan ved ikke bestått levere omarbeidet versjon av oppgaven til sensur én gang ved ny/utsatt eksamen. Studenten har krav på begrunnelse og en time ekstra veiledning.
Dersom bacheloroppgaven fortsatt ikke er bestått etter ny/utsatt eksamen, må det leveres en helt ny bacheloroppgave med ny problemstilling ved neste ordinære eksamen. Studenten utarbeider ny problemstilling i samarbeid med faglærer, utover det gis det ingen veiledning.
Studenter som ønsker å forbedre karakteren, må levere en helt ny bacheloroppgave basert på en ny problemstilling ved neste ordinære eksamen. Det gis ingen veiledning ved forbedring av karakteren.
Permitted exam materials and equipment
Alle hjelpemidler er tillatt så lenge regler for kildehenvisning følges.
Grading scale
Gradert skala A-F.
Examiners
Det benyttes en intern og en ekstern sensor til sensurering av oppgavene.
Course contact person
Anneli Sundqvist