EPN-V2

LIG6400 Perspectives on Literature in History Course description

Course name in Norwegian
Litteratur- og kulturformidling 1: Historiske perspektiv
Study programme
Distance Learning One Year Programme in Library and Information Science
Weight
15.0 ECTS
Year of study
2017/2018
Course history

Introduction

Emnet gjev ein introduksjon til litteratur- og kulturformidling (om lag ein tredjedel) og ei innføring i litteratur- og kulturhistorie (om lag tro tredjedelar). Emnet diskuterer kva humanistiske og litteratursosiologiske perspektiv har å seie for praksisfeltet og i bibliotek- og informasjonsvitskapen. Studentane tileignar seg kunnskap om teksthistoriske liner. Emnet utviklar forståing for korleis litteratur- og mediebruken har forandra seg gjennom tidene. Studentane studerer eit utval representative tekstar frå ulike sjangrar og får trening i å formidle dei i bestemte perspektiv.

Required preliminary courses

Ingen forkunnskapskrav

Learning outcomes

Kunnskaper

Studenten

  • har forståing for grunnleggjande teoretiske omgrep som kommunikasjon, formidling, teori, praksis, lesing og danning
  • tileignar seg eit overblikk over litteratur- og kulturhistorie
  • ser samanhengar mellom samfunnsendringar og lesemønster/mediebruk
  • kan sjå korleis historiske førelegg verkar i samtidskulturen

Ferdigheter

Studenten

  • kan reflektere over og diskutere nokre sentrale teoretiske omgrep innafor litteratur- og kulturformidlingsfaget.
  • kan gjere greie for historiske tekstar i høve til deira samtid og vår eiga tid
  • har erfaring med å formidle i bokomtaler.
  • har erfaring med å syntetisere eit stoff i perspektiv

Teaching and learning methods

Innlevering av obligatoriske oppgåver. Oppgåvene blir retta og kommentert .

Course requirements

6 innleveringar. Omfanget varierer med tema for oppgåva.

Assessment

Alle arbeidskrav må vere godkjend før studenten kan framstille seg til eksamen.

Vurderingsforma er ei mappeinnlevering. Mappa skal innehalde to av arbeidskrava.

Permitted exam materials and equipment

Alle hjelpemiddel tillate

Grading scale

Vurderingsuttrykket er ein gradert skala med fem trinn frå A til E for bestått og F for ikkje bestått.

Studentar som ikkje består ordinær eksamen, må ved ny/utsatt eksamen levere ei omarbeida mappe. Viss mappa framleis ikkje er bestått må det leverast ei heilt ny mappe med nye problemstillingar.