EPN-V2

GLSM6100 The role of the teacher and personalised teaching in math and norwegian Course description

Course name in Norwegian
Lærerrollen og begynneropplæring i matematikk og norsk
Study programme
Development of Elementary Skills in Reading, Writing and Mathematics
Weight
15.0 ECTS
Year of study
2023/2024
Course history

Introduction

Det faglege innhaldet i emne 1 er delt i 5 studiepoeng norsk, 5 studiepoeng matematikk og 5 studiepoeng pedagogikk og elevkunnskap.

Required preliminary courses

Opptak til studiet

Learning outcomes

Etter fullført emne har studenten følgjande læringsutbytte i faget definert som kunnskap, ferdigheiter og generell kompetanse:

Kunnskap

Studenten har

  • undervisningskunnskap om matematikken elevane arbeider med på 1.-4. trinn, særleg talomgrep, talsystem, addisjon og subtraksjon og kunnskap om matematikkens historiske utvikling
  • kunnskap om lese- og skriveteoriar og om ulike teoriar innan lese- og skriveopplæring, med særleg vekt på begynnaropplæringa
  • kunnskap om eit breitt metoderepertoar for undervising i matematikk og norsk både for enkeltelevar og grupper av elevar og ulike teori- og forskingsbaserte grunngjevingar for metodane
  • kunnskap om barnet som skulestartar og om barns språk og omgrepsutvikling som grunnlag for læring
  • kunnskap om innhaldet i og grunngjevingane for dei sentrale styringsdokumenta som regulerer skulens verksemd og om utfordringar som ligg i realiseringa av intensjonane i dei

Ferdigheiter

Studenten kan

  • kommunisere munnleg og skriftleg i matematikk- og norskundervisninga med bruk av ulike språklege uttrykk, representasjonsformer, konkretiseringsmateriell og illustrasjonar, og kan òg fremje slike ferdigheiter hos elevane
  • ta i bruk og vurdere ulike digitale verktøy i begynnaropplæringa
  • planleggje, leie, variere og observere læringsarbeid
  • leggje til rette for læringa til elevane med utgangspunkt i kunnskap om elevrelasjonar, kommunikasjon, samhandling og gruppeprosessar

Generell kompetanse

Studenten kan

  • arbeide sjølvstendig, og saman med andre, med elevars læring og utvikling i fag og på tvers av fag
  • nytte faglege kunnskapar til kritisk og konstruktiv refleksjon
  • på eit reflektert og fagleg grunnlag vere i dialog med elevane og deira føresette om den faglege, personlege og sosiale læringa og utviklinga til elevane

Course requirements

Veiledede praksisstudier, selvstudier, simulering og refleksjonsgrupper.

Assessment

For å kunne fremstille seg til vurdering i emnet må følgende være godkjent:

  • Studentens konkretisering av læringsutbyttet for emnet.
  • Selvvurdering og utfylt vurderingsskjema leveres til midtveis- og sluttvurdering.
  • Deltakelse i obligatoriske aktiviteter:

    • Simulering
    • Refleksjonsgrupper

Grading scale

Vurderingen tar utgangspunkt i læringsutbyttet for emnet, vurderingskriterier og studentens konkretisering av læringsutbyttet og den formative vurderingen som er gjort av studenten i løpet av praksisperioden. For å kunne gi en vurdering av studenten i praksis kreves 90 % tilstedeværelse. For mer informasjon se generell del av programplanen om vurdering i praksis.;

Examiners

Bestått-Ikke bestått.