Programplaner og emneplaner - Student
GLSM6100 The role of the teacher and personalised teaching in math and norwegian Course description
- Course name in Norwegian
- Lærerrollen og begynneropplæring i matematikk og norsk
- Study programme
-
Development of Elementary Skills in Reading, Writing and Mathematics
- Weight
- 15.0 ECTS
- Year of study
- 2023/2024
- Programme description
- Course history
-
Introduction
Det faglege innhaldet i emne 1 er delt i 5 studiepoeng norsk, 5 studiepoeng matematikk og 5 studiepoeng pedagogikk og elevkunnskap.
Required preliminary courses
Opptak til studiet
Learning outcomes
Etter fullført emne har studenten følgjande læringsutbytte i faget definert som kunnskap, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskap
Studenten har
- undervisningskunnskap om matematikken elevane arbeider med på 1.-4. trinn, særleg talomgrep, talsystem, addisjon og subtraksjon og kunnskap om matematikkens historiske utvikling
- kunnskap om lese- og skriveteoriar og om ulike teoriar innan lese- og skriveopplæring, med særleg vekt på begynnaropplæringa
- kunnskap om eit breitt metoderepertoar for undervising i matematikk og norsk både for enkeltelevar og grupper av elevar og ulike teori- og forskingsbaserte grunngjevingar for metodane
- kunnskap om barnet som skulestartar og om barns språk og omgrepsutvikling som grunnlag for læring
- kunnskap om innhaldet i og grunngjevingane for dei sentrale styringsdokumenta som regulerer skulens verksemd og om utfordringar som ligg i realiseringa av intensjonane i dei
Ferdigheiter
Studenten kan
- kommunisere munnleg og skriftleg i matematikk- og norskundervisninga med bruk av ulike språklege uttrykk, representasjonsformer, konkretiseringsmateriell og illustrasjonar, og kan òg fremje slike ferdigheiter hos elevane
- ta i bruk og vurdere ulike digitale verktøy i begynnaropplæringa
- planleggje, leie, variere og observere læringsarbeid
- leggje til rette for læringa til elevane med utgangspunkt i kunnskap om elevrelasjonar, kommunikasjon, samhandling og gruppeprosessar
Generell kompetanse
Studenten kan
- arbeide sjølvstendig, og saman med andre, med elevars læring og utvikling i fag og på tvers av fag
- nytte faglege kunnskapar til kritisk og konstruktiv refleksjon
- på eit reflektert og fagleg grunnlag vere i dialog med elevane og deira føresette om den faglege, personlege og sosiale læringa og utviklinga til elevane
Course requirements
Veiledede praksisstudier, selvstudier, simulering og refleksjonsgrupper.
Assessment
For å kunne fremstille seg til vurdering i emnet må følgende være godkjent:
- Studentens konkretisering av læringsutbyttet for emnet.
- Selvvurdering og utfylt vurderingsskjema leveres til midtveis- og sluttvurdering.
-
Deltakelse i obligatoriske aktiviteter:
- Simulering
- Refleksjonsgrupper
Grading scale
Vurderingen tar utgangspunkt i læringsutbyttet for emnet, vurderingskriterier og studentens konkretisering av læringsutbyttet og den formative vurderingen som er gjort av studenten i løpet av praksisperioden. For å kunne gi en vurdering av studenten i praksis kreves 90 % tilstedeværelse. For mer informasjon se generell del av programplanen om vurdering i praksis.;
Examiners
Bestått-Ikke bestått.