EPN-V2

BLH2310 Språk, tekst og matematikk 1 Emneplan

Engelsk emnenavn
Language, Text and Mathematics 1
Studieprogram
Bachelorstudium i barnehagelærerutdanning, heltid
Omfang
10.0 stp.
Studieår
2025/2026
Emnehistorikk

Innledning

Dokumentarproduksjonen skal leverast som eit større prosjektorganisert arbeid. Arbeidet skal dokumentere arbeidsprosessen til studentane - frå idé til ferdig produkt.

Avsluttande vurdering i emnet er sett saman av to eksamensdelar:

Eksamensdel 1: Gruppas dokumentarproduksjon inkludert manus og produksjonsplan. Det er ei felles gruppevurdering på eksamensdel 1. Omfang på produksjonen er ca. 10 minutt.

Eksamensdel 2: Individuelt refleksjonsnotat med teoretisk del på 5-10 sider. Bruk fagtekstmalen i dette arbeidet. Normalt oppsett er halvannan linjeavstand, skriftstørrelse 11 eller 12 og Times New Roman, Calibri eller tilsvarande font. Litteraturliste, innhaldsliste og eventuelle vedlegg kjem i tillegg. Det individuelle refleksjonsnotatet dannar grunnlaget for justering av karakteren gitt i del 1. Karakteren kan justerast eitt trinn opp eller ned.

Alle delar av eksamen må vere bestått for at studenten skal stå på eksamen.

Læringsutbytte

Alle hjelpemiddel er lov, så lenge ein følger reglar for kjeldebruk.

Innhold

Kunnskapsområdet består av følgende temaer:

  • Barns muntlige språkutvikling og skriftspråklige utforskning
  • Flerspråklig utvikling
  • Barnehagens språkmiljø og matematikkmiljø
  • Klassifisering og begrepsdannelse
  • Rom og form
  • Barnehagelærerens rolle som tilrettelegger for gode prosesser med språk og matematikk

Arbeids- og undervisningsformer

Gradert skala A-F.

Arbeidskrav og obligatoriske aktiviteter

Det vert nytta intern og ekstern sensor ved sensurering.

Vurdering og eksamen

Frode Nordås

Hjelpemidler ved eksamen

  • Del 1: Ingen hjelpemidler.
  • Del 2: I forberedelsen til muntlig eksamen er alle hjelpemidler tillatt. Den muntlige samtalen gjennomføres uten hjelpemidler.

Vurderingsuttrykk

  • Del 1: Gradert skala A-F.
  • Del 2: Bestått/ikke bestått.

Sensorordning

  • Del 1: Eksamen vurderes av intern og ekstern sensor.
  • Del 2: Eksamen vurderes av to sensorer.