Programplaner og emneplaner - Student
BIB3500 Organisasjonsutvikling, ledelse og markedsføring Emneplan
- Engelsk emnenavn
- Organizationanl development, leadership and marketing
- Studieprogram
-
Bachelorstudium i bibliotek- og informasjonsvitenskap
- Omfang
- 10.0 stp.
- Studieår
- 2023/2024
- Pensum
-
VÅR 2024
- Timeplan
- Emnehistorikk
-
Innledning
Streamingproduksjonen skal leverast som eit større prosjektorganisert arbeid. Arbeidet skal dokumentere arbeidsprosessen til studentane - frå idé til ferdig produkt.
Avsluttande vurdering i emnet er sett saman av to eksamensdelar:
Del 1: Ein større fleirkamera-medieproduksjon for nett-tv produsert i grupper på 5-10 studentar. Det er felles gruppevurdering av medieproduktet. Omfang: ca. 10-15 minutt.
Del 2: Individuelt refleksjonsnotat med teoretisk del på 5-10 sider. Bruk fagtekstmalen i dette arbeidet. Normalt oppsett er halvannan linjeavstand, skriftstørrelse 11 eller 12 og Times New Roman, Calibri eller tilsvarande font. Litteraturliste, innhaldsliste og eventuelle vedlegg kjem i tillegg. Det individuelle refleksjonsnotatet dannar grunnlaget for justering av karakteren gitt i del 1. Karakteren kan justerast eitt trinn opp eller ned.
Alle eksamensdelar må vere bestått for at studenten skal stå på eksamen. Kandidatar som får ikkje bestått eller har gyldig fråvær frå ordinær eksamen, kan levere ein omarbeidd versjon til ny/utsett eksamen.
Forkunnskapskrav
Alle hjelpemiddel er lov, så lenge ein følger reglar for kjeldebruk.
Læringsutbytte
Studenten skal etter å ha fullført emnet ha følgende totale læringsutbytte definert i kunnskap, ferdigheter og generell kompetanse:
Kunnskapar
Studenten
- har innsikt teoriar knytt til leiing, administrasjon og endringsprosessar
- har innsikt i biblioteka sine tekniske og institusjonelle omgjevnader
- kan identifisere viktige samarbeidspartnarar for utvikling av verksemda
- har innsikt i korleis økonomiske, politiske og regulative rammer påverkar biblioteka
- har kunnskap om korleis organisasjonskultur påverkar verksemda
- kjenner til prinsipp for lærande organisasjonar
- har kjennskap til personalarbeid og korleis ivareta mangfald på arbeidsplassen
- har kunnskapar om prinsipp for marknadsføring, kommunikasjon og merkevarebygging
- har grunnleggande kjennskap til korleis ulike styringsdata, verktøy og modellar for analyse m.m. kan brukast aktivt i organisasjonsutvikling
Ferdigheiter
Studenten
- kan diskutere og reflektere over korleis tekniske og institusjonelle omgjevnader påverkar bibliotekets verksemd og tenester
- kan reflektere kritisk over leiarstil, organisasjonsstruktur, organisasjonskultur og korleis dette påverkar organisasjonen
- kan lage eit marknadsføringstiltak og vurdere om desse når brukaren
- kan reflektere over korleis ein kan legge til rette for læring og kompetanseutvikling
- kan ta i bruk ulike styringsdata som verktøy i organisasjonsutvikling
Generell kompetanse
Studenten
- kan anvende og formidle forskingsbasert kunnskap og teoriar om organisasjon og leiing i eit bibliotekperspektiv
- kan formidle ein fagleg bodskap, skriftleg og munnleg
- kan samarbeide om faglege prosjekt og gje tilbakemelding på andre sitt arbeid
Arbeids- og undervisningsformer
Arbeidsformene vekslar mellom førelesingar, seminar, gjesteforelesningar, gruppearbeid, presentasjon og sjølvstudium.
Arbeidskrav og obligatoriske aktiviteter
Det vert nytta intern og ekstern sensor ved sensurering.
Vurdering og eksamen
Frode Nordås
Hjelpemidler ved eksamen
Ingen hjelpemiddel er tillatne.
Vurderingsuttrykk
Gradert skala A-F
Sensorordning
Det vert nytta ein intern og ein ekstern sensor til sensurering av oppgåvene. Eit uttrekk på minst 25 prosent av oppgåvene vert sensurert av to sensorar. Karakterane på dei oppgåvene som er vurdert skal danne grunnlag for å fastsetja nivå på resten av oppgåvene.