EPN-V2

ØABED3500 Investments Course description

Course name in Norwegian
Investments
Weight
7.5 ECTS
Year of study
2022/2023
Course history
  • Introduction

    Etter fullført studium har kandidaten følgjande læringsutbytte definert som kunnskap, ferdigheiter og generell kompetanse (i parentes står nummeret til emnet/emna som læringsutbyttet i særleg grad høyrer til):

    Kunnskap

    Kandidaten

    • har undervisningskunnskap om dei matematikk- og norskfaglege emna som elevane arbeider med på 1. - 4. trinn (1, 2, 3, 4)
    • har kunnskap om læring, læreprosessar, arbeidsmåtar, læremiddel og vurderingsformer i lese-, skrive- og matematikkopplæring (1, 2, 3, 4)
    • har kunnskap om lærarens rolle på 1. - 4. trinn (1)
    • har kunnskap om grunnleggjande ferdigheiter som grunnlag for læring (4)

    Ferdigheiter

    Kandidaten

    • kan saman med andre planleggje, gjennomføre og vurdere undervisning i norsk og matematikk på 1. - 4. trinn (1, 2, 3, 4)
    • kan bruke ulike arbeidsmåtar og læremiddel i undervisninga tilpassa 1. - 4. trinn (2, 3, 4)
    • kan bruke vurdering som del av læringsarbeidet i norsk og matematikk (2, 3, 4)
    • kan observere og leie læringsarbeidet til elevane (1)

    Generell kompetanse

    Kandidaten

    • kan diskutere undervisning og læring, fag og elevar i lys av profesjonelle og yrkesetiske perspektiv (3)
    • kan vurdere eigen og andres praksis med referanse til teori og forsking (2, 3, 4)
  • Required preliminary courses

    Studietilbodet består av følgjande fire emne à 15 studiepoeng:

    • Emne 1: Lærerrolla og begynneropplæring i matematikk og norsk
    • Emne 2: Vurdering og tilpassa opplæring i matematikk og norsk
    • Emne 3: Norsk fordjuping
    • Emne 4: Matematikk fordjuping

  • Learning outcomes

    Praksisopplæringa er rettleidd og har som overordna mål at studentane skal utvikle profesjonell lærarkompetanse. Hovudelement er planlegging, gjennomføring og vurdering av studentanes undervisningspraksis. Studentane skal sikrast praksis i studiefaga dei har på høgskulen, og det skal gjennomførast rettleiing både i gruppe og individuelt.

    Praksisskolane skal leggje til rette for at studentane kan oppsøke dei utanom den ordinære rettleidde praksisperioden. Målet er betre innsikt i, forståing av og refleksjon over faglege, fagdidaktiske og pedagogiske problemstillingar.

    Praksisopplæringa er i første studieår og er lagt til skulens 1.-4. trinn. Praksisopplæringa har eit omfang på 20 dagar, med to veker i haustsemesteret og to veker i vårsemesteret. Hovudtema er lærarrolla, klasseleiing, tilpassa opplæring og begynnaropplæring i norsk og matematikk.

    Å vere skikka

    Lærarutdanningsinstitusjonane har ansvar for å vurdere om studentane er skikka for læraryrket. Løpande vurdering går føre seg gjennom heile studiet og inngår i ei heilskapleg vurdering av dei faglege og personlege føresetnadene for å kunne fungere som lærar. Ein student som utgjer ein mogleg fare for elevar sine liv, rettar, tryggleik eller deira fysiske eller psykiske helse, er ikkje skikka for yrket. Studentar som viser manglande evne til å meistre læraryrket, skal så tidleg som mogleg i utdanninga bli informert om dette. Dei skal eventuelt få råd og rettleiing slik at dei kan forbetre seg, eller få råd om å avslutte utdanninga. Konkrete vedtak om studenten er skikka som lærer, kan fattast gjennom heile studiet.

  • Teaching and learning methods

    Retten til å avleggje eksamen føreset godkjende arbeidskrav og deltaking i bestemte faglege aktivitetar.

    Arbeidskrav

    For nærare informasjon om arbeidskrav, sjå dei einskilde emneplanane.

    Arbeidskrav skal vere levert/utført innan fastsett(e) frist(ar). Gyldig fråvær dokumentert med for eksempel sjukemelding gir ikkje fritak for å innfri arbeidskrava. Studentar som på grunn av sjukdom eller annan dokumentert gyldig årsak ikkje leverer/utfører arbeidskrav innan fristen, har sjølv ansvar for å avtale utsetting eller ny presentasjon med den aktuelle læraren.

    Arbeidskrav blir vurdert til "godkjent" eller "ikkje godkjent". Studentar som leverer/utfører arbeidskrav innan fristen, men som får vurderinga "ikkje godkjent", har høve til ei ny innlevering/utføring. Studentar må sjølve avtale ny innlevering av det aktuelle arbeidskravet med faglærar.

    Faglege aktivitetar med krav om deltaking

    For nærare informasjon om faglege aktivitetar med krav om deltaking, sjå dei einskilde emneplanane.

    Praksisopplæring

    Rettleidd praksisopplæring er ein sentral del av utdanninga. Deltaking i praksisopplæringa er difor obligatorisk. Manglande deltaking fører til at studenten ikkje vil kunne få vurdert praksisperioden. Sjukdom fritar ikkje for kravet om deltaking.

  • Course requirements

    The following coursework requirements must have been approved for the student to take the exam:

    • 4 problem sets, on which the student can work alone, or with another student

    All required coursework must be completed and approved by the given deadline for the student to take the exam. If one or more coursework requirements have not been approved, the student will be given the opportunity to submit an improved version (the number of times must be specified) by the given deadline.

  • Assessment

    The exam in the course is a supervised exam of 4 hours.

  • Permitted exam materials and equipment

    The following aids are permitted: a financial calculator, and a dictionary.

  • Grading scale

    Grade scale A-F.

  • Examiners

    An internal and an external examiner will grade the exam.

    A selection of at least 25% of the exam papers will be assessed by two examiners. The grades awarded to exam papers assessed by the external and internal examiner will be used to determine the level of all exam papers.