EPN-V2

HR Management for Heath and Social Sectors Programme description

Programme name, Norwegian
Personalledelse for helse- og sosialsektoren
Valid from
2025 FALL
ECTS credits
30 ECTS credits
Duration
2 semesters
Schedule
Here you can find an example schedule for first year students.
Programme history

Introduction

Det fleirkulturelle og internasjonale perspektivet er forankra i alle fag og alt lærararbeid i lærarutdanninga. Utdanninga førebur studenten på det internasjonale og fleirkulturelle læringsmiljøet som ventar i praksisperiodane og i framtidig yrke som lærar blant anna gjennom bruk av relevant og komparativ internasjonal forsking, faglitteratur og nettressursar.

Det blir lagt til rette for at delar av utdanninga kan takast i utlandet gjennom dei internasjonale avtalane lærarutdanninga har etablert. Dette gjeld både fagstudium og praksisopphald. 6. semester er spesielt tilrettelagt for utvekslingar, men det er også mogleg andre semestre avhengig av eige fagval. Det 6. semesteret, det internasjonale semesteret, er ikkje bare lagt opp med tanke på utveksling, men også med internasjonalt perspektiv for studentar som studerer heime. Det fagovergripande temaet dette semesteret er internasjonal utdanning. Læringsarbeidet på campus nyttar den ressursen internasjonale studentar og dei utanlandske forelesarane som lærerarane våre samhandlar med, innehar. Det vil også bli trekt vekslar på kompetansen til internasjonale organisasjonar som Redd Barna og Røde Kors. Pensum i alle fag inneheld oppdatert litteratur på engelsk. Det er i løpet av studiet mogleg å velje engelskspråklege emne der interne studentar møter internasjonale studentar. Den internasjonale dimensjonen blir tillagt auka vekt gjennom utdanningsløpet. I kvar fagplan er det beskrive korleis dei ulike studiefaga arbeider med internasjonalisering.

Target group

Arbeidskrav skal vere levert/utført innan fastsette fristar. Gyldig fråvær dokumentert med for eksempel sjukemelding, gir ikkje fritak for å innfri arbeidskrav. Studentar som på grunn av sjukdom eller annan dokumentert gyldig årsak ikkje leverer/utfører arbeidskrav innan fristen, kan få forlenga frist. Ny frist for å innfri arbeidskrav blir avtalt i kvart enkelt tilfelle med den aktuelle læraren.

 

Arbeidskrav skal vurderast til ”Godkjent” eller ”Ikkje godkjent”. Studentar som leverer/utfører arbeidskrav innan fristen, men som får vurderinga ”Ikkje godkjent”, har høve til to nye innleveringar/forsøk. Studenten må da sjølv avtale ny innlevering av det aktuelle arbeidskravet med faglæraren. Studentar som ikkje leverer/utfører arbeidskrav innan fristen og som ikkje har dokumentert gyldig årsak, får ingen nye forsøk.

 

Nærare informasjon om arbeidskrav finst i den enkelte fag- og emneplanen.

 

Krav om deltaking og fleirfaglege opplegg

Krav om deltaking er nedfelt i den enkelte fag- og emneplanen og i fagplan for praksis. Det er i tillegg krav om deltaking knytt til fagovergripande periodar, og desse må vere godkjende for å kunne gå opp til eksamen i emnet som studenten tar det semesteret.

 

Nærmare informasjon om fleirfaglege opplegg i 1.-3. semester er lagt inn i emneplanane.

 

I 4. semester er det to fleirfaglege opplegg med krav om obligatorisk deltaking:

  • Demokrati og menneskerettar

Det er krav om at studenten må delta i dei flerfaglege øktene og utføre arbeidsoppgåver som er inkludert i opplegget. Ved fråvær over 20 % må studenten gjere eit kompensatorisk, skriftleg arbeid. Krav om innhald og omfang til det kompensatoriske arbeidet avheng av dei flerfaglege og didaktiske perspektiva studenten har mista på grunn av fråværet.

  • Førstehjelpskurs i teori og praksis

Førstehjelpskurset vil foregå over tre dagar med både teoretiske og praktiske økter. Det er krav om at studenten må delta på alle øktene. Fråver på dei teoretiske øktene må kompenserast med ein skriftleg tekst om temaet/temaene som vert tatt opp i undervisninga. Krav om antal ord i teksten vil vera styrt av kor mange økter som studenten ikkje har deltatt på.

 

I 6. semester er det også to fleirfaglege opplegg med krav om obligatorisk deltaking:

  • Internasjonal veke
  • Det er krav om at studenten må delta i dei flerfaglege øktene og utføre arbeidsoppgåver som er inkludert i opplegget. Ved fråvær over 20 % må studenten gjere eit kompensatorisk, skriftleg arbeid. Krav om innhald og omfang til det kompensatoriske arbeidet avheng av dei flerfaglege og didaktiske perspektiva studenten har mista på grunn av fråværet.
  • Berekraft, innovasjon og entreprenørskapDet er krav om at studenten må delta i dei fleirfaglege øktene og utføre arbeidsoppgåver som er inkludert i opplegget. Ved fråvær over 20 % må studenten gjere eit kompensatorisk arbeid, enten i form av deltaking tilsvarande opplegg neste studieår eller i liknande opplegg i regi av Ungt Entreprenørskap.

 

Desse blir konkretisert i årsplanen for studieåret som er klar ved byrjinga av studieåret.

Admission requirements

Det faglige grunnlaget for opptak er

  • treårig helse-, velferd, - sosialfaglig eller økonomisk/administrativ utdanning på bachelornivå
  • minimum to års relevant yrkespraksis etter fullført utdanning.

Tilleggspoeng

Det gis tilleggspoeng for relevant yrkespraksis utover minstekravet for opptak. Med relevant praksis menes yrkespraksis som leder.

Det gis i tillegg ytterligere ti tilleggspoeng for søkere som innehar ledende stilling i helse- og sosialsektoren.

Utdanning utover minstekravet for opptak anses ikke som relevant i rangeringen av søknader og gir derfor ikke tilleggspoeng.

Det vises til forskrift om opptak til studier ved OsloMet - storbyuniversitetet for nærmere bestemmelser om opptakskrav, rangering og poengberegning.

Learning outcomes

Kandidaten har etter fullført studium følgende totale læringsutbytte definert i kunnskap, ferdigheter og generell kompetanse:

Kunnskap

Kandidaten har

  • inngående kunnskap om organisasjoner og hvordan disse kan brukes som virkemiddel for å oppnå ulike mål
  • inngående kunnskap om ulike ledelsesteorier
  • kunnskap om hvordan lov- og avtaleverk regulerer arbeid i offentlig sektor

Ferdigheter

Kandidaten kan

  • analysere, evaluere og endre egen lederatferd
  • analysere beslutningsprosesser i og oppbygging av egen organisasjon
  • konflikthåndtering
  • anvende lov- og avtaleverk i egen virksomhet

Generell kompetanse

Kandidaten har

  • kompetanse om ledelsesutfordringer i offentlig sektor
  • kompetanse om juridisk metode

Content and structure

Studiet er tilrettelagt som et deltidsstudium over to semester og består av to obligatoriske emner. Det undervises parallelt i disse to emnene. Den organiserte undervisningen gjennomføres ved seks ukesamlinger hvorav to arrangeres som internatsamling.

Studieåret er på 40 uker, og det forventes en gjennomsnittlig arbeidsinnsats på 20 timer per uke. Dette inkluderer både timeplanlagt aktivitet, studentenes egenaktivitet og eksamen.

Optional course Spans multiple semesters

1st year of study

1. semester

2. semester

Teaching and learning methods

Undervisningen består av forelesninger, gruppearbeid, oppgaveløsning og øvelser.

Utvikling av egne lederferdigheter organiseres rundt tre ulike komponenter:

  • Atferd
  • Kunnskap
  • Fordypningsoppgave

I atferdsdelen vil det settes fokus på den enkelte students ledelsesatferd. I forbindelse med dette skal hver enkelt student innhente tilbakemeldinger på sin lederatferd fra over- og underordnede. På bakgrunn av disse tilbakemeldingene, skal studenten prioritere hvilke områder han/hun ønsker å arbeide videre med.Studentene organiseres i grupper med egen prosessveileder i dette arbeidet.

Kunnskapsdelen omfatter en kritisk gjennomgang og drøfting av sentrale temaer fra pensumlitteraturen anvendt på studentenes egen yrkessektor.

I den individuelle fordypningsoppgaven skal studentene til slutt analysere og reflektere rundt egen arbeidssituasjon, med utgangspunkt i ledelsesutfordringene fra atferdsdelen og ved hjelp av det teoretiske verktøyet fra kunnskapsdelen. Fordypningsoppgaven skal normalt ha et omfang på inntil 15 sider.

Work requirements

Arbeidskrav er alle former for arbeider, prøver og obligatorisk tilstedeværelse som settes som vilkår for å fremstille seg til eksamen. Arbeidskrav gis vurdering godkjent/ikke godkjent. I dette studiet inngår følgende arbeidskrav:

Obligatorisk tilstedeværelse

Første, tredje og sjette samling er obligatoriske.

Fordypningsoppgave

I løpet av studiet må studenten skrive en fordypningsoppgave knyttet til egne ledelsesutfordringer. Dersom arbeidskravet ikke blir godkjent må studenten omarbeide oppgaven før ny innlevering. Studenten har rett til to forsøk på arbeidskravet. Dersom andre gangs innlevering ikke godkjennes, må studenten gjennomføre emnet på nytt med neste kull.

Assessment

Bestemmelser om eksamen er gitt i lov om universiteter og høgskoler og forskrift om studier og eksamen ved OsloMet - storbyuniversitetet. Ny/utsatt eksamen har samme utforming som ordinær eksamen.

Other information

Siste endringer godkjent av prodekan ved Fakultet for helsevitenskap 8. januar 2025