Programplaner og emneplaner - Student
SFV4800 Master Thesis Preparation Workshop - Quantitative Methods Course description
- Course name in Norwegian
- Forberedelse til masteroppgaven - kvantitativ metode
- Study programme
-
Master Programme in Applied Social Sciences - Study Option International Social Welfare and Health PolicyMaster Programme in Applied Social Sciences - Programme Option Child Care, part-timeMaster Programme in Applied Social Sciences - Programme Option Child CareMaster in Programme Applied Social SciencesMaster Programme in Applied Social SciencesElective modules, Master Programme in Applied Social SciencesMaster Programme in Applied Social Sciences - Programme Option Social Work, part-timeMaster Programme in Applied Social Sciences - Programme Option Social Work
- Weight
- 10.0 ECTS
- Year of study
- 2025/2026
- Curriculum
-
FALL 2025
- Schedule
- Programme description
-
- Course history
-
Introduction
Etter å ha fullført emnet skal studenten ha følgjande totale læringsutbytte:
Kunnskap
Studenten
- Har kunnskap om norsk rettskriving og normer for god språkføring
- kjenner grunnleggjande perspektiv, omgrep og modellar innanfor retorikk og andre former for tekstanalyse
- Er medviten og har kunnskap om samanhengen mellom språk, tanke og røyndom
- har kunnskap om kva rolle språket speler i samfunnet
Ferdigheiter
Studenten
- Kan skrive korrekt norsk
- kan skrive klare, poengterte og engasjerande tekstar innanfor nyheits- og kommentarjournalistikk
- kan argumentere overtydande og vurdere andres argumentasjon kritisk
- kan analysere journalistiske tekstar med utgangspunkt i retorikk og andre teoriar om språk og tekst
Generell kompetanse
Studenten
- har eit reflektert forhold til språkbruken hos seg sjølv og andre
- kan ytre seg i tråd med klarspråksideal og rettleie andre språkbrukarar i tråd med desse ideala
Recommended preliminary courses
Two internal examiners.
Learning outcomes
Undervisninga vekslar mellom plenumsforelesingar og meir studentaktive undervisningsformer i større eller mindre grupper. Prosessorientert skriving står sentralt, der studentane diskuterer tekstutkast i responsgrupper og forbetrar tekstane sine etterpå. I tillegg les studentane pensum individuelt.
Undervisninga føregår fysisk, på campus.
Teaching and learning methods
Det er obligatorisk å delta på minst 80 prosent av forelesingane. Ved fråvær over 20 prosent mistar studenten eksamensretten. I enkelte tilfelle kan faglæraren gjere ei individuell vurdering av om ein kompensasjon er mogleg.
For å kunne ta eksamen må studenten i tillegg ha gjennomført og fått godkjent desse arbeidskrava:
- Arbeidskrav 1 er eit obligatorisk heildagsseminar der studentane skal skrive individuelle kommentarartiklar. Dei jobbar prosessorientert og diskuterer tekstutkast i responsgrupper. Samla tekstlengde er om lag to sider. Formålet er å utvikle evna til å argumentere sakleg og overtydande, og å trene på kommentaren som sjanger.
- Arbeidskrav 2 er eit obligatorisk todagarsseminar der studentane skal analysere og diskutere normer for godt nyheitsspråk, og øve seg på å redigere ein nyheitstekst. Dei jobbar både individuelt og i grupper. Samla tekstlengde er to til fem sider. Formålet er å bli medviten om dei ulike aspekta ved godt språk, og å trene på nyheitsartikkelen som sjanger.
- Arbeidskrav 3 er ei gruppeoppgåve der studentane gjer ein retorisk analyse av argumentasjon i journalistikken. Studentane jobbar i små grupper og presenterer analysen munnleg for ei større studentgruppe (varigheit 10-20 min). Formålet er å bli medviten om korleis journalistikken kan setje fram indirekte påstandar, og kva for etiske problemstillingar dette fører med seg.
Det er obligatorisk å delta på heildagsseminara (arbeidskrav 1 og 2) og på gruppepresentasjonen av arbeidskrav 3. Fråvær kan føre til at studenten mistar eksamensretten.
Formålet med arbeidskrava og obligatorisk aktivitet er å sikre at studentane oppnår læringsutbyte.
Alle arbeidskrava må være gjennomførde og godkjende innan dei fastlagde fristane for at studenten skal kunne gå opp til eksamen. Dersom eit arbeidskrav ikkje blir godkjent, kan studenten levere ein forbetra versjon éin gong innan ein gitt frist.
Studentane skal levere arbeidskrava på norsk, da emnet er eit norskfagleg ferdigheitsfag.
Course requirements
After completing the course, the student is expected to have achieved the following learning outcomes defined in terms of knowledge, skills and general competence:
Knowledge
The student
- is capable of explaining organisational and structural factors that affect professional practice at the practical training establishment
- has knowledge of human rights and ethics and can relate this to the current practical training establishment and its position in the society locally and globally
- can choose and describe relevant strategies for supervision and management in relation to users, colleagues and other partners
- is capable of reflecting on how activity analyses can be applied in the development of services in an innovative manner
Skills
The student is capable of
- carrying out systematic activity analyses at individual, group and/or system level, and develop measures that enable participation
- working in an evidence-based and independent manner on work tasks that are relevant at the practical training establishment, for example mapping, assessment, intervention and evaluation at individual, group and/or system level
- applying therapeutic and ethical competence in an independent manner in relation to people who are in a learning, coping or change process
- searching for and critically assessing scientific literature of relevance for his/her own professional practice
- using clinical reasoning to develop his/her own professionalism
- leading groups and meetings with users or colleagues
- identifying needs for development or new knowledge in occupational therapy related to the practical training establishment, and contributing to academic dissemination of knowledge in relation to this
General competence
The student is capable of
- taking responsibility for, showing initiative and cooperation skills, flexibility and independence
- discussing and critically reflecting on ethical dilemmas and practise in accordance with professional ethical guidelines
- taking the initiative to and contribute to interprofessional cooperation and disseminating occupational therapy competence in this context
- disseminating and documenting occupational therapy professional practice in writing and orally in the forms and procedures relevant to the practical training establishment
- assessing and preventing the risk of undesirable incidents and is familiar with methods for following this up in a systematic manner
Assessment
The following coursework is mandatory and must be approved in order to take the exam:
- Participation in all HSE-related lectures and all learning activities related to at least three workshop areas.
Permitted exam materials and equipment
All aids are permitted, as long as the rules for source referencing are complied with.
Grading scale
Gradert skala A - F
Examiners
Eksamenssvara blir vurderte av intern eller ekstern sensor. Eit utdrag på 25 prosent av svara blir sensurerte av to sensorar. Karakterane på desse samsensurerte svara skal danne grunnlag for å fastsetje nivået på resten av svara.
Course contact person
Pass/fail.