EPN-V2

PHUV9390 Hermeneutics and Humanistic Research Course description

Course name in Norwegian
Hermeneutikk og humanistisk forsking
Study programme
PhD Programme in Educational Sciences for Teacher Education
Weight
5.0 ECTS
Year of study
2022/2023
Curriculum
SPRING 2023
Schedule
Course history

Introduction

This course covers the role of pharmaceuticals in the prevention and treatment of illness from an individual and societal perspective. Emphasis is placed on subjects in the field of social pharmacy and medicine epidemiology. Statistical concepts, epidemiology and critical assessment of articles are also covered in the course.

Learning outcomes

Emnet vil fremje erkjenning, fortolking og refleksjon kring fortolkingsmetodologi, eigen forskingspraksis og kva humanistisk forsking kan ha å seie for profesjonsutøvinga. Når emnet er gjennomført vil deltakarane ha betre kjennskap til filologiske arbeidsmåtar i eigen forskingspraksis og kva humanistisk forsking kan bidra med i utdanningsvitskaplege samanhengar.

Deltakaren skal etter avslutta emne ha avansert kunnskap om:

  • hermeneutikk og humanistisk forsking

Deltakaren skal etter avslutta emne ha fordjupa evne til:

  • lesing og tolking som handverk - hermeneutikk som metode
  • sensibilitet og forståing i møte med kjelder
  • skriving som handverk - argumentasjonslære og tekstkjennskap
  • samanlikning som metodisk grep - komparasjon
  • å nytte multimodale kommunikasjonskanalar i eige fortolkingsarbeid

Deltakaren skal etter avslutta emne ha generell kompetanse til å:

  • kunne reflektere over det å utføre humanistisk forsking
  • kunne handtere førforståing, kjelder, spørsmålsstilling, dømmekraft og grunnteoriar for humanistisk forsking i praksis
  • kunne drøfte korleis humanistisk forsking kan vere fruktbar for profesjonsutøving

Teaching and learning methods

After completing the course, the student should have the following learning outcomes defined in terms of knowledge, skills and general competence:

Knowledge

The student

  • is familiar with the routines and procedures for medication reviews and discussions
  • can explain key concepts in the field of epidemiological methodology
  • can explain ethical dilemmas relevant to epidemiological research
  • can explain key statistical concepts in medical statistics
  • is familiar with clinical testing of pharmaceuticals and the pertaining collection of and requirements relating to documentation
  • is familiar with the concept of health competence and how variations in health competence influence different patients’ and user groups’ coping with disease, mastery and self-care
  • is familiar with the import, economics and pricing of pharmaceuticals
  • is familiar with the research processes involved in pre-clinical and clinical studies, the requirements for approval of pharmaceuticals and plant-based products and how pharmaceuticals are marketed

Skills

The student

  • can apply epidemiological concepts
  • can apply digital tools in statistical calculations and graphical presentations of prescription statistics and other figures that concern the use of pharmaceuticals
  • can use evidence-based subject matter and innovation in project work, communicate this and contribute to professional discussions

General competence

The student

  • shows an understanding of drug related problems from an individual and social perspective
  • can reflect on the quality and validity of documentation from clinical trials
  • can contribute to innovation and entrepreneurship as approaches to healthcare

Course requirements

  1. Kvar enkelt deltakar skal lage ein podkast/lydfil på minimum sju minutt med utgangspunkt i innhaldet i kurset. Podkasten skal innehalde ein samtale mellom kandidat og ein annan person. Deltakaren veljer sjølv tema, form og presentasjonsspråk for denne publikasjonen. Podkasten vil gi kandidaten høve til dialog omkring sentrale tema i kurset og vise eiga evne til spørsmålstilling, forståing og tolking av teoretiske kjelder. Hensikta er å vise evne til å bruke ein multomodal kommunikasjonkanal i eige fortolkingsarbeid.
  2. Kandidatane skal levere eit utkast til essay seinast tre veker før endelig eksamensdato. Utkastet skal vise ein disposisjon, innleiing over tema, førebels problemstilling og val av pensumlitteratur. Arbeidet skal vere på 600 ord (+/- 20%).

Begge arbeidskrava må vere godkjent for å gå opp til eksamen.

Obligatorisk oppmøte

Det er krav om 80 % oppmøte. Viss ein student har deltatt på minst 60 % av kurset, men mindre enn 80 %, må han/hun levere en tekst på minimum 3000 ord, pluss kildehenvisning, om et tema gitt av kurslederen.

Assessment

The following must have been approved in order for the student to take the exam:

  • Minimum attendance of 80% in compulsory scheduled and supervised group work
  • Digital storytelling in groups
  • Project assignment in groups with a pitch on innovation and entrepreneurship.

Grading scale

«Bestått» eller «ikkje bestått». Vurderinga av essayet blir gjort på grunnlag av læringsutbytebeskrivinga for emnet.

Examiners

Essayet vil bli vurdert og kommentert av to sensorar.

Admission requirements

Målgruppe

Emnet er relevant for alle som arbeider med tolking av kjelder og som ønskjer å dra nytte av perspektiv innafor ulike humanistiske fagretningar. Emnet er óg relevant for alle som er engasjerte i profesjonsutdanning og arbeidet med å gjere denne forskingsbasert.

Emnet er ope for kandidatar som er tatt opp ved ph.d.-program, som arbeider for å bli førstelektor eller som er tilsette ved ein høgare utdanningsinstitusjon.

Opptakskrav

Søkjarar må normalt ha fullført femårig masterutdanning (tre år + to år) eller tilsvarande i utdanningsvitskap for lærarutdanning, annan pedagogisk utdanning, utdanningsvitskap, utviklingsstudium eller annan utdanning på tilsvarande nivå i fagområde relevant for lærarutdanning.

Om det blir for mange søkjarar vil studentar ved ph.d.-programmet i utdanningsvitskap for lærarutdanning bli prioritert. Deretter studentar ved andre ph.d.-program, så andre vitskapeleg tilsette ved Fakultet for lærarutdanning og internasjonale studium.

Søkjarar som ikkje er tatt opp til ph.d.-programmet i utdanningsvitskap for lærarutdanning må sende inn eit samandrag på om lag 1 A4-side med informasjon om eige ph.d.-prosjekt eller anna prosjekt/interesseområde med tema, metode, teoretisk innfallsvinkel, kvar dei eventuelt er i ph.d.-løpet og korleis dette emnet er relevant for eige prosjekt.