EPN-V2

PHUV9330 Phenomenology Course description

Course name in Norwegian
Fenomenologi
Weight
5.0 ECTS
Year of study
2023/2024
Course history
Curriculum
SPRING 2024
Schedule
  • Introduction

    Individual oral examination.

    The exam result cannot be appealed.

    ;

    New/postponed exam

    In case of failed exam or legal absence, the student may apply for a new or postponed exam. New or postponed exams are offered within a reasonable time span following the regular exam. The student is responsible for applying for a new/postponed exam within the time limits set by OsloMet. The Regulations for new or postponed examinations are available in Regulations relating to studies and examinations at OsloMet.

  • Required preliminary courses

    All printed and handwritten aids.

  • Learning outcomes

    Grade scale A-F.

  • Content

    Emnet tar opp fenomenologi som filosofi, som vitskapsteoretisk retning og som profesjonell praksis, slik som til dømes:

    • klassiske, fenomenologisk arbeid
    • nyare utvikling i fenomenologisk filosofi
    • fenomenologisk forskingsmetode
    • fenomenologisk pedagogikk / fenomenologisk praksis
    • fenomenologi nytta innanfor profesjonsfagleg forsking
  • Teaching and learning methods

    Two internal examiners. External examiner is used periodically.

  • Course requirements

    Professor Lothar Fritsch

  • Assessment

    An interest for networkling, computer and software architecture.;

  • Grading scale

    The course has 8 ECTS of overlapping content toward ADSE1310.;

  • Examiners

    Refleksjonsnotatet blir vurdert av to interne sensorar (seminarleiaren og ein vitskapleg tilsett knytt til ph.d.-studiet).

  • Target group and admission

    Målgruppe

    Emnet er primært for studentar som er tatt opp i ph.d.-programmet i utdanningsvitskap for lærarutdanning, men vil vere ope for andre som ønskjer å fordjupe seg i utdanningsvitskap eller andre profesjonsfaglege område. Målgruppa er ph.d.-studentar som har eit fenomenologisk perspektiv i avhandlingsarbeidet sitt eller som er opptatt av å posisjonere sitt eige prosjekt i relasjon til fenomenologien.

    Opptakskrav til enkeltemne for eksterne søkjarar

    Søkjarar må normalt ha fullført femårig masterutdanning (tre år + to år) eller tilsvarande i utdanningsvitskap for lærarutdanning, annan pedagogisk utdanning, utdanningsvitskap, utviklingsstudium eller annan utdanning på tilsvarande nivå i fagområde relevant for lærarutdanning.

    Om det blir for mange søkjarar vil studentar ved ph.d.-programmet i utdanningsvitskap for lærarutdanning bli prioritert. Deretter studentar ved andre ph.d.-program, så andre vitskapeleg tilsette ved Fakultet for lærarutdanning og internasjonale studium.

    Søkjarar som ikkje er tatt opp til ph.d.-programmet i utdanningsvitskap for lærarutdanning må sende inn eit samandrag på om lag 1 A4-side med informasjon om eige ph.d.-prosjekt eller anna prosjekt/interesseområde med tema, metode, teoretisk innfallsvinkel, kvar dei eventuelt er i ph.d.-løpet og korleis dette emnet er relevant for eige prosjekt.