EPN-V2

NYFIK1000 Introduction to the Quantum World for the Curious Course description

Course name in Norwegian
Introduksjon til kvanteverdenen for nyfikne
Study programme
Introduction to the Quantum World for the Curious
Weight
5.0 ECTS
Year of study
2024/2025
Course history

Introduction

Ny eksamen våren 2021 og 2020:

• Individuell skriftlig hjemmeeksamen på 3 timer (teller 70%)

• Prosjekt i grupper av 2-4 personer, selvdefinerte grupper (teller 30%)

Begge deleksamener må være vurdert til karakter E eller bedre for at studenten skal kunne få bestått emne.

Eksamensresultet kan påklages.

[Tidligere:

1) Individuell skriftlig eksamen, 3 timer (teller 70 %)

2) Prosjektarbeid i gruppe med muntlig presentasjon (teller 30 %)

Eksamensresultat i del 1 kan påklages, del 2 kan ikke påklages. Begge deleksamener må være vurdert til karakter E eller bedre for at studenten skal kunne få bestått emne.]

Recommended preliminary courses

Ein viss kjennskap til grunnleggande fysikk - begrep som fart, masse og energi, til dømes - kan vere ein fordel. Det kan også vere ein fordel med litt erfaring med numerikk og simulering. Men ingen av desse tinga er nødvendige.

Required preliminary courses

Gradert skala A-F.

Learning outcomes

The course focuses on evidence-based public health work, with particular emphasis on health promotion and preventive efforts in community health services. Central themes include understanding how health challenges are distributed in the population. Therefore, you will learn how factors such as education, employment, living conditions, and the environment influence disease, health, and quality of life in the population at individual, group, and societal levels. The environment in which children and young people grow up is also part of the course.

In community health services, nurses have a significant responsibility to offer care and guidance to various population groups, including healthy individuals, vulnerable populations, and marginalised groups. One topic of discussion is how the development of service offerings and the use of technology in healthcare impact social, ethical, and political issues.

In this course, you will gain insight into scientific methods and undertake a group project related to practical internship (5 weeks), during which you will plan and execute a project under supervision. This project work provides the group with the opportunity to explore a chosen area of concern and employ suitable methods for data collection and analysis. The results will be presented orally as well as in written form as a project assignment.

In this course, you study together with students who are on exchange to OsloMet and much of the teaching is arranged with English-speaking groups.

Teaching and learning methods

Undervisinga vil bli lagt opp som klasseromsundervising - på dagtid. Det vil vere snakk om økter på tre timar, éin gong i veka gjennom omtrent to månader.

Deltakarane vil bli kjend med stoffet gjennom ulike tilnærmingar:

  • Presentasjon av stoff
  • Praktiske demonstrasjonar av enkle kvante- og bølgefenomen
  • Tilrettelagte simuleringar
  • Køyring av eigne, små program på faktiske kvantedatamaskinar
  • Gjesteførelesingar
  • Diskusjonar og samtalar

Vi vil legge til rette for høg grad av student-deltaking ved undervisinga. Det vil bli rikeleg med rom for å stille spørsmål, komme med undring og diskutere ulike, til dels ikkje-intuitive, aspekt ved kvantefysikk og -teknologi.

Det vil i liten grad bli lagt opp til eige arbeid mellom undervisingsøktene - ut over det å lese relevant litteratur.

Course requirements

The following must have been completed and approved in order for a student to take the exam:

  • Project-based practical training, 90 % attendance of timetabled activity marked as compulsory.

Assessment

All aids are permitted, as long as the rules for source referencing are complied with.

Permitted exam materials and equipment

Ingen.

Grading scale

Gradert skala A-F.

Examiners

To interne sensorar.

Admission requirements

Vi tilbyr dette kurset for alle vaksne med interesse for fagfeltet. Vi ønsker med dette kurset å vise kvifor fagfeltet er av allmenn interesse.

Men av enkelt-grupper som kan tenkjast å ha spesiell interesse, kan vi nemne lærarar og personar som jobbar innan informasjonsteknologi.

Når det gjeld den første gruppa, vil eit slikt kurs kunne gjere pedagogar betre i stand til å svare på spørsmål av typen "Kva er eigentleg kvantefysikk?" og "Korleis fungerar ei kvantedatamaskin?". I eit større perspektiv vil det også gjere lærarar - på alle nivå - betre i stand til å formidle korleis kvanteteknologi er med på å forme samfunnet, at det ikkje berre er noko for spesielt interesserte.

For personar innan IT-bransjen vil ikkje dette kurset gjere dei i stand til å bli kompetente kvante-programerarar. Men det vil gjere dei i stand til å vite kva det er snakk om. Kva fordeler ein kan ha av å bruke kvantefenomen innan informasjons- og kommunikasjonsteknologi - og kva utfordringar det kan gi.

Course contact person

Sølve Selstø