Programplaner og emneplaner - Student
NORD6220 Norwegian 2 level 1-7, Subject 2 Course description
- Course name in Norwegian
- Norsk 2, trinn 1-7, emne 2
- Study programme
-
Norwegian 2 for Primary School Teachers
- Weight
- 15.0 ECTS
- Year of study
- 2024/2025
- Curriculum
-
SPRING 2025
- Schedule
- Programme description
- Course history
-
Required preliminary courses
This course covers selected topics from biochemistry, cell biology and microbiology. Biochemistry focuses on the structural and functional aspects of biological molecules such as proteins (including enzymes), carbohydrates, lipids and nucleic acids, along with fundamental biochemical processes and energy transfer in human cells.
Cell biology deals with the structure/organisation of human cells and the sequence of events in the cell cycle. Other key topics include transport over the plasma membrane, signal transduction/communication between cells and the flow of information from DNA for protein synthesis.
Microbiology provides an introduction to the main groups of microorganisms (eubacteria, fungi) and viruses, and emphasises sub-groups that are particularly relevant to pharmacy and medicine. Other key topics are the mechanisms of action of antibiotics and the processes behind the development of antibiotic resistance, and identification and classification of microbes.
The laboratory course provides an introduction to basic techniques used in molecular biology and microbiology. Students will also perform simple diagnostic tests in this practical part of the course.
Learning outcomes
Etter fullført emne har studenten følgjande læringsutbyte definert som kunnskap, dugleik og generell kompetanse:
Kunnskap
Studenten
- har brei kunnskap om litteraturdidaktiske tilnærmingar og kunnskap om ulike litteraturteoretiske perspektiv
- har omfattande kunnskap om munnleg kommunikasjon, begynnaropplæringa og den vidare opplæringa i lesing og skriving
- har inngåande kjennskap til teoriar om lesing og leseforståing, særleg knytt til den andre leseopplæringa
- har kunnskap om kva funksjonar lesing har og har hatt i kulturen vår
- har utvida kunnskapar om munnnlege sjangrar og innsikt i korleis elevar frå 1. til 7. trinn utviklar kunnskapar om desse og kan nytte dei i eige arbeid
- har kunnskap om kva som kjenneteiknar språkleg kommunikasjon i ulike medium
- har kjennskap til teoriar om samansette tekstar
- har kunnskap om samtidslitteratur for barn og unge og barnelitteraturteori
- har kunnskap om samspelet mellom tekst og bilde i bildebøker, teikneseriar og film
- har kunnskap om bildebokteori og bildebokanalyse
- har kunnskap om leselyst og lesemotivasjon og tilpassa opplæring i leseopplæringa
Dugleik
Studenten
- kan bruke relevante metodar og ny teknologi på måtar som fremjar samarbeid og fagleg progresjon i begynnaropplæringa og den vidare lese- og skriveopplæringa
- kan legge til rette for at elevar på trinn 1-7 lærer å lese, skrive og diskutere saktekstar og skjønnlitterære tekstar i ulike sjangrar og medium
- kan skrive akademiske fagtekstar
- kan organisere og drive tilpassa leseopplæring etter fagleg grunngitte prinsipp, også for elevar med norsk som andrespråk og elevar med lese- og skrivavansker
- kan organisere og drive tilpassa norskopplæring for alle elevar
- kan vurdere og reflektere omkring ulike slags prøver i lesing og nytte resultatet av dei til fagleg utvikling for elevane
- kan leggje til rette for den munnlege språkutviklinga til elevane
- kan lese, analysere, tolke og vurdere samansette tekstar og setje dei inn i ein større kulturell og offentleg samanheng
Generell kompetanse
Studenten
- kjenner til norskdidaktisk forsking og utviklingsarbeid og kan drøfte forskingsetiske problemstillingar
- kan planlegge, gjennomføre og vurdere fagleg og tverrfagleg utviklingsarbeid på trinn 1-7 i samarbeid med andre
- kan vurdere eigen praksis som norsklærar og grunngi vurderingane
- har eit medvite forhold til korleis samtalen mellom lærar og elevar, og samtalen elevane imellom, kan fungere som reiskap for læring
- er stødig i skriftleg bokmål og nynorsk
Content
No aids permitted
Course requirements
Følgjande arbeidskrav må vere godkjende før studentane kan gå opp til eksamen i emne 2:
Adaptasjon med munnleg forteljing av klassiske verk for vaksne, tilpassa elevar på barnetrinnet. Gruppevis arbeid med adaptasjonen, som gjennomførast individuelt i eigen klasse. Opplegget skal presenterast i eige kollegium. Innlevering av adaptasjonen som Word-dokument i høgskulens digitale læringsplattform. Målform tilpassa forteljinga.
Utforming av informasjon til føresette om fagleg emne etter nærare retningslinjer i undervisningsplanane levert som Word-dokument. Omfang om lag 800 ord. Individuelt arbeid, respons og felles publisering. Målform: nynorsk.
Assessment
Eksamen er skriftleg dokumentasjon av eit sjølvvalt forskings- og utviklingsarbeid (FoU-arbeid) som studenten skal planleggje og gjennomføre i vårsemesteret med basis i eigne erfaringar og relevant teori. Omfang: om lag 5000 ord. Målform: bokmål. Nærare retningsliner i undervisningsplanen. Dato for innlevering av eksamen er i mai/juni.
Ny/utsett eksamen
Ny og utsett eksamen blir arrangert på same måte som ordinær eksamen. Ved første ny og utsett eksamen kan det leverast ein omarbeidd versjon av ordinær eksamen (sjølvvalt forskings- og utviklingsarbeid). Ved seinare forsøk må nytt sjølvvalt forskings- og utviklingsarbeid leverast. Det blir ikkje gitt ny rettleiing frå lærar.
Grading scale
Work and teaching methods include lectures, seminars and practical laboratory work. The flipped classroom method is used for parts of the course. Digital learning resources are made available to the students in advance, and the time they spend at the university is used to work on assignments and group work
The students will work in groups in the laboratory. The groups will plan and write a report, using a scientific article format, about a laboratory experiment they have selected themselves. The report is included in the syllabus for the course and will also be presented orally. Lecturers and fellow students will provide feedback.
Teaching and follow-up at seminars and in the laboratory will take place in English.
Examiners
The following must have been approved in order for the student to take the exam:
- Minimum of 80% attendance at laboratory courses
- Oral group presentation of a topic from the lecture series
Admission requirements
Supervised individual written exam, 6 hours.
The exam paper will be in English, but students may choose to write their answers in either English or Norwegian.